IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Het Graspop-klaagtopic Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-02-2011 21:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Allemaal behoorlijk off topic overigens......

On-topic dan maar: The Scorpions....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-02-2011 21:44 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Goh, ineens is dit het lul maar wat over Mojo topic.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-02-2011 21:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 21:41 schreef Spirit In Black het volgende:
Dat mensen denken dat Mojo ook daadwerkelijk ook de macht heeft, daar gaat het fout. Mensen gaan er vanuit dat Mojo het wel zal organiseren. Rob Trommelen is gevraagd naar de Big 4 door een journalist, waarschijnlijk omdat hij de bands wel vaker aan de hand heeft gehad. Heb geen persbericht gezien of een link ernaar. Hij heeft eigenlijk alleen maar gezegd dat het hem is aangeboden, maar dat hij geen interesse heeft. Dat wil dus niet zeggen dat er geen andere partij mag opstaan en op het aanbod in kan gaan.

Natuurlijk kán een andere partij opstaan. Wat dat betreft is het ook bijna onmogelijk om in deze tijd een échte monopolie te hebben...
quote:
Doordat Mojo over de juiste contacten beschikt, het is onderdeel van Livenation, krijgt het qaarschijnlijk wel meer voor elkaar dan een andere concert organisator. Mits de wil er is... zo goed gaat het niet met het moederbedrijf.

...maar door dit soort dingen (geld, contacten, kennis) kun je best een feitelijke monopolie hebben

Maar goed, ik weet het dus niet. Ik denk wel dat Mojo teveel macht heeft.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-02-2011 21:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 21:44 schreef Forever After het volgende:
Goh, ineens is dit het lul maar wat over Mojo topic.

Graspop is ook Mojo's schuld. Zo, blablabla. Topic was toch nooit echt serieus, weet je nog


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-02-2011 21:48 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-02-2011 21:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Serieus ≠ on-topic


 


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 21-02-2011 21:50 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 21:48 schreef Forever After het volgende:
Serieus ≠ on-topic


on-topic < 0 als serieus > 0 ?


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-02-2011 21:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 21:50 schreef 1bobbes1 het volgende:
on-topic < 0 als serieus > 0 ?

Hangt er vanaf hoe vol je glas is.


 


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 21-02-2011 21:52 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht



Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-02-2011 21:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 21:48 schreef Forever After het volgende:
Serieus ≠ on-topic

Oh? Meestal als we ergens grappen over beginnen te maken beginnen de mods toch in te grijpen, hoor En dit topic staat in Algemeen, niet Onzin, dus er mag sowieso niet gelachen worden


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-02-2011 21:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik vind het belachelijk dat Graspop alleen maar in Belgïe is en niet in Nederland komt.


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 21-02-2011 22:00 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht



Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-02-2011 22:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Die durven de grens niet over.


 


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 28-03-2011 19:34 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Waarom klaagt iedereen over Graspop en gaat vervolgens toch?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 19:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik ga niet


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-03-2011 20:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ik ook niet, al zijn de laatste toevoegingen niet eens zo verkeerd!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-03-2011 20:50 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant ook weer niet. Examens de dag na Graspop, opzich wel aardige namen maar aan de andere kant ook weer niet. Grasposp is echt zo'n 'janee' festival zeg.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-03-2011 21:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

I got mah ticket


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 28-03-2011 22:13 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Na een paar dagen was er te weinig gras! Niet zijn naam waardig.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 22:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 20:34 schreef Spirit In Black het volgende:
Ik ook niet, al zijn de laatste toevoegingen niet eens zo verkeerd!

Klopt, o.a. Kylesa, toch?


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-03-2011 22:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 22:13 schreef waterfiets het volgende:
Na een paar dagen was er te weinig gras! Niet zijn naam waardig.


Pop staat er genoeg idd


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 28-03-2011 22:22 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 28 maart 2011 21:17 schreef iPim het volgende:
I got mah ticket


Ben benieuwd tegen wie ik nu altijd zit aan te zeiken. Als ik je denk te herkennen geef ik wel een gil daar!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-03-2011 22:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2011 22:22 schreef holysjit het volgende:
Ben benieuwd tegen wie ik nu altijd zit aan te zeiken. Als ik je denk te herkennen geef ik wel een gil daar!


Jij ging toch niet


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 28-03-2011 22:26 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Tuurlijk wel. Zei alleen dat de mensen die klagen uiteindelijk tóch gaan. Ik klaag niet. Vind het prima lineup dit jaar.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-03-2011 22:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dankzij de laatste 6 namen heb ik het gevoel dat de prijs van mijn ticket iets meer gerechtvaardigd wordt.

Maar de timetable zal wel zuigen, net als vorig jaar


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen