IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Danseressen gevraagd Volgende pagina
mentor
Usericon van mentor
Posted 08-12-2010 21:09 by mentor Wijzig reactieProfiel van mentorQuote dit bericht

Danseressen gevraagd voor optreden van The Mentors vrijdagavond 10 December Baroeg en vrijdag avond 17 december EMM Eindhoven.
Je krijgt gratis entree.

email naar mentorduce@gmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door mentor op 08-12-2010 21:16]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 21:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:09 schreef mentor het volgende:
Danseressen gevraagd voor optreden van The Mentors vrijdagavond 10 December Baroeg en vrijdag avond 17 december EMM Eindhoven.
Je krijgt gratis entree.

Stuur pm voor meer info
Hehe. Jaja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 21:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Lastig trouwens, pm zonder mailadres.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-12-2010 21:12 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:11 schreef bastianus het volgende:
Lastig trouwens, pm zonder mailadres.


Zo zo, wou je gaan mailen dan.. ? Ik zie jou nog niet als een bevallige godin op de planken staan anders..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-12-2010 21:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kuisheidsgordel noodzakelijk, lijkt me.

Dat gaat een f.f.f.f.tje worden!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 21:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:12 schreef Illusione het volgende:
Zo zo, wou je gaan mailen dan.. ? Ik zie jou nog niet als een bevallige godin op de planken staan anders..
Als ik maar genoeg gezopen heb kan ik alles zijn.. Maar goed, ik verdenk dhr. mentor van wat andere bijbedoelingen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 21:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
Kuisheidsgordel noodzakelijk, lijkt me.

Dat gaat een f.f.f.f.tje worden!
Juist, krek wak ok dach.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-12-2010 21:14 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:13 schreef bastianus het volgende:
Als ik maar genoeg gezopen heb kan ik alles zijn..


Promises, promises.. dan wil ik jou wel een lekker blond wijf zien worden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2010 21:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:13 schreef bastianus het volgende:
Als ik maar genoeg gezopen heb kan ik alles zijn.. Maar goed, ik verdenk dhr. mentor van wat andere bijbedoelingen.
Je bedoelt als Illu genoeg gezopen heeft kun jij alles zijn ...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-12-2010 21:15 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:14 schreef Jenje het volgende:
Je bedoelt als Illu genoeg gezopen heeft kun jij alles zijn ...


Ik blijf dan liever nuchter. Je weet wat ze zeggen: Zit de drank goed in de vent, dan duwt ie 'm in elke krent!

Daar bedank ik toch voor.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 21:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:15 schreef Illusione het volgende:
Ik blijf dan liever nuchter. Je weet wat ze zeggen: Zit de drank goed in de vent, dan duwt ie 'm in elke krent!

Daar bedank ik toch voor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-12-2010 21:17 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:16 schreef bastianus het volgende:



Etentje, filmpje, bloemen, chocolade en een wandeling bij maanlicht. Ik ben niet zo goedkoop, hoe onweerstaanbaar je ook bent.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 21:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:17 schreef Illusione het volgende:
Etentje, filmpje, bloemen, chocolade en een wandeling bij maanlicht. Ik ben niet zo goedkoop, hoe onweerstaanbaar je ook bent.
Zie fototipoc.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-12-2010 21:21 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:18 schreef bastianus het volgende:
Zie fototipoc.


Daar merk je niets van. Oogjes dicht en slikken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-12-2010 22:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Tip die ook gold voor Lizzy Borden op ElsRock: Russische straathoeren op je podium maakt de muziek niet beter.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2010 22:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 22:00 schreef iPim het volgende:
Tip die ook gold voor Lizzy Borden op ElsRock: Russische straathoeren op je podium maakt de muziek niet beter.


LOL!

en + veel! Hahahaha!


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 08-12-2010 22:13 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 8 december 2010 22:00 schreef iPim het volgende:
Tip die ook gold voor Lizzy Borden op ElsRock: Russische straathoeren op je podium maakt de muziek niet beter.
Idd, maar de show des te meer natuurlijk


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 22:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 22:00 schreef iPim het volgende:
Tip die ook gold voor Lizzy Borden op ElsRock: Russische straathoeren op je podium maakt de muziek niet beter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 22:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 22:13 schreef Jouke het volgende:
Idd, maar de show des te meer natuurlijk
Mwoah.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-12-2010 22:19 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik ben echt benieuwd wat voor figuren er op die Mentors gig af komen. Die muziek heeft wel een bepaalde toegevoegde humoristische meerwaarde, maar ik neem het allemaal wel met een dusdanig grote korrel zout dat het bezoeken van een gig van ze mij te ver gaat, het zal ongetwijfeld een droeftoeterconventie worden van lui die het allemaal iets te serieus nemen. Sowieso zal het vrouwelijke publiek uit allemaal emotioneel verknipte figuren bestaan, de thematiek is van een dusdanig misogyn allooi dat vrouwen die vrijwillig naar deze band luisteren volgens mij allemaal te kampen hebben met ernstige daddy-issues.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2010 22:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 22:19 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat voor figuren er op die Mentors gig af komen. Die muziek heeft wel een bepaalde toegevoegde humoristische meerwaarde, maar ik neem het allemaal wel met een dusdanig grote korrel zout dat het bezoeken van een gig van ze mij te ver gaat, het zal ongetwijfeld een droeftoeterconventie worden van lui die het allemaal iets te serieus nemen. Sowieso zal het vrouwelijke publiek uit allemaal emotioneel verknipte figuren bestaan, de thematiek is van een dusdanig misogyn allooi dat vrouwen die vrijwillig naar deze band luisteren volgens mij allemaal te kampen hebben met ernstige daddy-issues.
El Duce is ook dood.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-12-2010 22:38 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 8 december 2010 22:31 schreef bastianus het volgende:
El Duce is ook dood.


Dat is al helemaal een goede reden om er niet heen te gaan.

Ik heb weleens wat tracks van een recent Mentors-album (Over The Top, 2005) gehoord, maar dat was allemaal behoorlijk flauwe rotzooi.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-12-2010 22:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Goh, dit is wel hét rockforum van Nederland hè, als zelfs sjappen van The Mentors hier om danseressen gaan lopen vragen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-12-2010 22:57 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Je hebt een PM van mij.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 08-12-2010 23:18 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 8 december 2010 21:09 schreef mentor het volgende:
..............Je krijgt gratis entree.

.......



Je hoeft niet eens te betalen om te 'mogen' dansen??????



Bastet
Usericon van Bastet
Posted 08-12-2010 23:51 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

I Lol'ed



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen