IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Danseressen gevraagd Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-12-2010 0:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zijn jullie ook allemaal met nepfoto's aan het solliciteren of ben ik de enige? Ik WIL die gratis toegang!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 9:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Chozen kalle mazzeltov.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 09-12-2010 10:44 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ha, Mentors zijn hartstikke leuk! Niet teveel over nadenken, gewoon lekker gaan kijken.


Ja hoor...


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 09-12-2010 10:54 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

haha, die band is hier wel erg serieus genomen. Ik ken het niet, maar laat mezel verassen (of niet?).



Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-12-2010 11:19 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 22:19 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat voor figuren er op die Mentors gig af komen. Die muziek heeft wel een bepaalde toegevoegde humoristische meerwaarde, maar ik neem het allemaal wel met een dusdanig grote korrel zout dat het bezoeken van een gig van ze mij te ver gaat, het zal ongetwijfeld een droeftoeterconventie worden van lui die het allemaal iets te serieus nemen. Sowieso zal het vrouwelijke publiek uit allemaal emotioneel verknipte figuren bestaan, de thematiek is van een dusdanig misogyn allooi dat vrouwen die vrijwillig naar deze band luisteren volgens mij allemaal te kampen hebben met ernstige daddy-issues.


Tuurlijk, en er groeien smurfen uit je neus.



Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-12-2010 11:20 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

Yes, he has a point.



Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 09-12-2010 11:23 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2010 21:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
Kuisheidsgordel noodzakelijk, lijkt me.

Dat gaat een f.f.f.f.tje worden!


female fistfuck friendship of wat?


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 09-12-2010 11:28 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 9 december 2010 11:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
female fistfuck friendship of wat?


Find her, feel her, fuck her, forget her


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 09-12-2010 13:07 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 11:28 schreef verlepte theedoek het volgende:
Find her, feel her, fuck her, forget her



Was het niet feeD her? Zoiets als Wine her, dine her 69 her? Kan me vergissen.

There she is, she comes back for more... Scumbag! What do we do?


<oude koeien uit de sloot halen> Toen ik roady was voor Pungent Stench was dit toch bijna wel mijn favoriete nummer van hun set. </oude koeien uit de sloot gehaald>


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 15:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 13:07 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Was het niet feeD her? Zoiets als Wine her, dine her 69 her? Kan me vergissen.

There she is, she comes back for more... Scumbag! What do we do?


<oude koeien uit de sloot halen> Toen ik roady was voor Pungent Stench was dit toch bijna wel mijn favoriete nummer van hun set. </oude koeien uit de sloot gehaald>
Scenepoints nodig? Ik vind Mentors,best aardig, maar zonder de opperopruier El Duce matige zooi. Een soort Snickers zonder pinda's, of kerst zonder King Diamond. Volgens mij is dat optreden in Lampegat gewoon bedoeld om nog enige cultwaarde te geven aan de EMM met zijn zouteloze line-up.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-12-2010 15:52 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Kimmey?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2010 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die heeft al 3x keer ge-pm-ed maar geen antwoord


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 15:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 15:52 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Kimmey?
Als jij gaat dansen, kan dat me nog wel overhalen om te gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-12-2010 16:06 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 15:57 schreef bastianus het volgende:
Als jij gaat dansen, kan dat me nog wel overhalen om te gaan.


Nah, ik doe liever zingen als ik op het podium sta. Bovendien ben ik aan het werk op de EMM als bandhost, dus kennie komen dansen ook, moet oppas spelen voor bandjes!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2010 16:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 15:57 schreef bastianus het volgende:
Als jij gaat dansen, kan dat me nog wel overhalen om te gaan.
Dan wel in zo'n broek als in de avatar van xxl ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 16:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 16:06 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Nah, ik doe liever zingen als ik op het podium sta. Bovendien ben ik aan het werk op de EMM als bandhost, dus kennie komen dansen ook, moet oppas spelen voor bandjes!
De groeten aan Apfelstroedl dan maar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 09-12-2010 16:50 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 16:06 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Nah, ik doe liever zingen als ik op het podium sta. Bovendien ben ik aan het werk op de EMM als bandhost, dus kennie komen dansen ook, moet oppas spelen voor bandjes!

Het gaat om morgen avond. Als jij gaat dansen wil ik ook wel komen.
Ik ben gevraagd, maar vriendelijk voor bedankt.
Gratis entree...


=)


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 09-12-2010 16:57 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 15:40 schreef bastianus het volgende:
Scenepoints nodig? Ik vind Mentors,best aardig, maar zonder de opperopruier El Duce matige zooi. Een soort Snickers zonder pinda's, of kerst zonder King Diamond. Volgens mij is dat optreden in Lampegat gewoon bedoeld om nog enige cultwaarde te geven aan de EMM met zijn zouteloze line-up.



Gezien mijn status zijn scenepoints wisselgeld wat los in mijn broekzak rinkelt. Verwaarloosbaar en eigenlijk volkomen onnodig. ;-)

Maar idd, met Duce erbij zou het echt helemaal af zijn. Hoewel Dr. Heathen Scum een behoorlijk stuk heidens tuig is.


Ja hoor...


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-12-2010 17:01 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 16:50 schreef NotYourBitch het volgende:
Het gaat om morgen avond. Als jij gaat dansen wil ik ook wel komen.
Ik ben gevraagd, maar vriendelijk voor bedankt.
Gratis entree...


Morgenavond en volgende week!
Nah, morgenavond heb ik ook al betere dingen te doen!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-12-2010 17:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 16:50 schreef NotYourBitch het volgende:
Ik ben gevraagd


Ehh, iedereen toch?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-12-2010 17:49]


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-12-2010 18:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 15:40 schreef bastianus het volgende:
kerst zonder King Diamond.


Kan dat dan?


Bareuh...


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 09-12-2010 18:06 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 9 december 2010 17:01 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Nah, morgenavond heb ik ook al betere dingen te doen!


+ 1

@ Bastianus > wil je nog dansen op Pulverizer cd?


co-operation not competition!


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 09-12-2010 18:12 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 17:40 schreef MMayo het volgende:
Ehh, iedereen toch?

Ja nu wel.


=)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2010 18:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja als ze jou niet kunnen krijgen worden ze wanhopig! WAT NU!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-12-2010 18:38 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 11:28 schreef verlepte theedoek het volgende:
Find her, feel her, fuck her, forget her


Oh, ik dacht find her, fuck her and flee.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen