IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Facebook is sowieso leuker dan zm (Facebook topic) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2011 12:31 by XXL Profiel van XXL

'Facebook gaat eraan, en wel op 5 november aanstaande'

Vanaf 5 november moet het gebeuren. Dan wordt Facebook compleet platgelegd. 'Jullie zo geliefde communicatieplatform gaat eraan', stelden de hackers van 'Anonymous' gisteren in een gesproken verklaring op YouTube.
En ze bewijzen hiermee de ruim 750 miljoen gebruikers (van wie 4,6 miljoen in Nederland) een dienst, zeggen ze zelf. Volgens de hackers worden de privégegevens die gebruikers op Facebook delen, 'door regeringsinstanties gebruikt om mensen te bespioneren'.

De groep vraagt andere hackers wereldwijd om 'vooral mee te werken' aan de vernietiging van Facebook. 'Ben je ook een hacktivist of gewoon iemand die de vrijheid van informatie wil beschermen, doe dan mee en vernietig Facebook, in het belang van je privacy.'

Wissen is onmogelijk
'Alles wat je op Facebook plaatst, blijft daar staan. Het wissen van je account is onmogelijk', waarschuwen ze. 'je persoonlijke informatie is en blijft altijd te achterhalen.' Facebook heeft nog niet gereageerd op de beschuldigingen en de aankondiging van de hackers. Volgens Amerikaanse media is ook nog niet te achterhalen of de oproep ook daadwerkelijk van een groep verzamelde hackers komt.

Onlangs sloeg een aan Anonymous gelinkte hackersgroep toe, 'Antisec'. Deze zou websites van de Amerikaanse politie hebben gehackt, uit wraak voor de arrestatie van verdachte cybercriminelen.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-08-2011 12:49 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Die gasten van Anonymous mogen ze van mij ook een collectief nekschot verkopen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-08-2011 13:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Als de naam van die groep hackers valt, denk ik spontaan aan een groep mensen voor een zwarte laptop, zittend in een donkere kamer met elk een gasmasker op.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 16-08-2011 10:26 by Pem Profiel van Pem

Wie heeft er nog meer problemen met de chat op FB?

Sinds ze het veranderd hebben, kan ik slechts nog kiezen uit on- of offline en heb verder geen menu met opties. Er zóu dus een menu moeten zijn, waarin je o.a. 'Limited Availability' kunt kiezen? Iemand enig idee waar het aan ligt? Verschillende browsers heb ik al geprobeerd maar levert niks op..


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2011 10:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nee, alleen heb ik hier het irritante gedoe dat de chat automatisch aanspringt, ook al stel ik het anders in


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-08-2011 11:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 16 augustus 2011 10:26 schreef Pem het volgende:
Wie heeft er nog meer problemen met de chat op FB?

Sinds ze het veranderd hebben, kan ik slechts nog kiezen uit on- of offline en heb verder geen menu met opties. Er zóu dus een menu moeten zijn, waarin je o.a. 'Limited Availability' kunt kiezen? Iemand enig idee waar het aan ligt? Verschillende browsers heb ik al geprobeerd maar levert niks op..


Nog nooit van dat limited availability gehoord. Wel kun je kiezen tussen on- en offline en de sidebar verbergen.

Goed dat ze eindelijk een scrollbalk in die sidebar gezet hebben en je vrienden gesorteerd hebben op verborgen op je wall of niet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-08-2011 11:30 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 10 augustus 2011 12:31 schreef XXL het volgende:
'Facebook gaat eraan, en wel op 5 november aanstaande'

Vanaf 5 november moet het gebeuren. Dan wordt Facebook compleet platgelegd. 'Jullie zo geliefde communicatieplatform gaat eraan', stelden de hackers van 'Anonymous' gisteren in een gesproken verklaring op YouTube.
En ze bewijzen hiermee de ruim 750 miljoen gebruikers (van wie 4,6 miljoen in Nederland) een dienst, zeggen ze zelf. Volgens de hackers worden de privégegevens die gebruikers op Facebook delen, 'door regeringsinstanties gebruikt om mensen te bespioneren'.

De groep vraagt andere hackers wereldwijd om 'vooral mee te werken' aan de vernietiging van Facebook. 'Ben je ook een hacktivist of gewoon iemand die de vrijheid van informatie wil beschermen, doe dan mee en vernietig Facebook, in het belang van je privacy.'

Wissen is onmogelijk
'Alles wat je op Facebook plaatst, blijft daar staan. Het wissen van je account is onmogelijk', waarschuwen ze. 'je persoonlijke informatie is en blijft altijd te achterhalen.' Facebook heeft nog niet gereageerd op de beschuldigingen en de aankondiging van de hackers. Volgens Amerikaanse media is ook nog niet te achterhalen of de oproep ook daadwerkelijk van een groep verzamelde hackers komt.

Onlangs sloeg een aan Anonymous gelinkte hackersgroep toe, 'Antisec'. Deze zou websites van de Amerikaanse politie hebben gehackt, uit wraak voor de arrestatie van verdachte cybercriminelen.






Prachtig deze jihad.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 16-08-2011 11:56 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 16 augustus 2011 11:23 schreef BenKnuckles het volgende:
Nog nooit van dat limited availability gehoord. Wel kun je kiezen tussen on- en offline en de sidebar verbergen.

Goed dat ze eindelijk een scrollbalk in die sidebar gezet hebben en je vrienden gesorteerd hebben op verborgen op je wall of niet.


Eigenlijk net als voorheen hoor, dat je per vriendenlijst kunt kiezen voor wie je online lijkt en wie niet? Dit is wat het in de nieuwe chat zou móeten zijn:



Aangezien ik slechts sporadisch op FB chat wil zitten en dan vooral voor een paar buitenlandse vrienden, heb ik geen zin om als online te staan voor mijn gehele vriendenlijst. Ik word er altijd zenuwachtig van als er te veel mensen tegelijk tegen me aan gaan chatten, dat kan ik helemaal niet bijbenen met mijn chaoshoofd joh


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-08-2011 12:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Gewoon niet reageren op die mensen dan


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 16-08-2011 12:01 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 16 augustus 2011 12:00 schreef BenKnuckles het volgende:
Gewoon niet reageren op die mensen dan


Dat helpt niet :')


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-08-2011 12:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Even naar de dokter gaan dan.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 16-08-2011 12:37 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 16 augustus 2011 12:33 schreef BenKnuckles het volgende:
Even naar de dokter gaan dan.




Huhr? Dit is vast een leuke grap maar ik heb 'm niet door? *need more coffee*


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-08-2011 12:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 16 augustus 2011 11:56 schreef Pem het volgende:
Ik word er altijd zenuwachtig van als er te veel mensen tegelijk tegen me aan gaan chatten, dat kan ik helemaal niet bijbenen met mijn chaoshoofd joh


quote:
Op 16 augustus 2011 12:00 schreef BenKnuckles het volgende:
Gewoon niet reageren op die mensen dan


quote:
Op 16 augustus 2011 12:01 schreef Pem het volgende:
Dat helpt niet :')


quote:
Op 16 augustus 2011 12:33 schreef BenKnuckles het volgende:
Even naar de dokter gaan dan.


Edit: Maar ik ben blij dat je mijn grappen bij voorbaat al leuk vindt

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-08-2011 12:44]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2011 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 augustus 2011 12:37 schreef Pem het volgende:
Huhr? Dit is vast een leuke grap maar ik heb 'm niet door? *need more coffee*

de dokter snapt het wel


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-08-2011 12:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 16 augustus 2011 12:44 schreef Hypnos het volgende:
de dokter snapt het wel




I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 16-08-2011 12:48 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 16 augustus 2011 12:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Edit: Maar ik ben blij dat je mijn grappen bij voorbaat al leuk vindt


Lief ben ik hè

quote:
Op 16 augustus 2011 12:44 schreef Hypnos het volgende:
de dokter snapt het wel


hihi oh zo'n dokter, eentje die kan helpen met mijn chaoshoofd, mooi

EDIT: kan die meteen ook mijn FB chat fixen trouwens? /on-topic

[Dit bericht is gewijzigd door Pem op 16-08-2011 12:49]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 16-08-2011 15:34 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ralph ik weet je 06 nummer.
Via Facebook, misschien dat je dat ff aan wilt passen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-08-2011 15:46 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

hide you kids, hide your wife cuz they rape'in' errybody out there


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2011 15:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

under the moon of love


signature


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 16-08-2011 17:03 by Sjon Profiel van Sjon

quote:
Op 16 augustus 2011 10:26 schreef Pem het volgende:
Wie heeft er nog meer problemen met de chat op FB?



Sinds die nieuwe chat is het een en al drama, werkt allemaal voor geen meter.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 16-08-2011 17:11 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 16 augustus 2011 17:03 schreef Sjon het volgende:
Sinds die nieuwe chat is het een en al drama, werkt allemaal voor geen meter.


Ok, check.

Dan moeten sommige mensen maar gewoon mee naar Skype [niet dat dat altijd foutloos werkt, maar ok]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-08-2011 17:29 by faalhaas Profiel van faalhaas

Misschien een handige tip: Zet jezelf eerst op onbeschikbaar. Linksboven naast het Facebook logo heb je 3 knoppen. Je neemt de middelste "berichten" en gaat daarmee chatten ipv de chatfunctie rechts beneden. Je blijft dan wel mooi op offline staan


... hoe de hazen lopen ...


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 16-08-2011 17:43 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 16 augustus 2011 17:29 schreef faalhaas het volgende:
Misschien een handige tip: Zet jezelf eerst op onbeschikbaar. Linksboven naast het Facebook logo heb je 3 knoppen. Je neemt de middelste "berichten" en gaat daarmee chatten ipv de chatfunctie rechts beneden. Je blijft dan wel mooi op offline staan


Uhm, hehe, thanks. Maar dan ben je gewoon aan het mailen hoor En op die manier kan ik dus niet zien wie van mijn vrienden online is? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-08-2011 18:58 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 16 augustus 2011 17:43 schreef Pem het volgende:
Uhm, hehe, thanks. Maar dan ben je gewoon aan het mailen hoor En op die manier kan ik dus niet zien wie van mijn vrienden online is? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?


oh heet het dan opeens mailen, nouja boeien ik voer er hele gesprekken mee, gaat net zo snel als op de chat, venster is ook veel groter, ideaal

en gewoon ff snel kijken via de chat wie er online is?


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-08-2011 12:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 juni 2011 9:53 schreef Sonic Titan het volgende:
Uhu, dat is eigenlijk ook een vuistregel van mij, dat ik iemand at the very least weleens ergens irl gespot moet hebben voordat hij / zij eventueel op het Facebookvriendenlijstje komt.

Dit hield ik ook wel min of meer als richtlijn aan (enige uitzonderingen), maar sinds ik al die bois in jouw lijst voorbij zie komen...


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen