IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Facebook is sowieso leuker dan zm (Facebook topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2012 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

que?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-02-2012 20:17 by bastianus Profiel van bastianus

Ik ben gerapporteerd door iemand.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-02-2012 20:18 by bastianus Profiel van bastianus

En ik ben niet eens een MOE-Europeaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2012 20:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 februari 2012 20:17 schreef bastianus het volgende:
Ik ben gerapporteerd door iemand.


for being to sexy?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-02-2012 20:19 by bastianus Profiel van bastianus

Zoiets ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 18-02-2012 20:58 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 18 februari 2012 20:10 schreef bastianus het volgende:
Ok. Heeft Sonic Titan mij verlinkt bij de Feestboekpolitie? Of moet ik iemand anders voor zijn bek stompen?


!!

Melding gehad, ja? Haha, hoe lachwekkend is dat! Wat stond erin?

Enfin, ik heb geen rapporteerbutton ingedrukt, in elk geval. Als het wel door mij komt, hebben meerdere mensen er hoogstwaarschijnlijk eentje gehad, aangezien ik een dag of twee, drie terug een rits openstaande verzoeken heb verwijderd. Als daar tegenwoordig al warnings aan verbonden zitten.. tsja, dan weet ik het ook niet meer. Ik heb eigenlijk al maanden lang 'last' van een 'ontvriendbui', in die periode ben ik van 250+ vrienden naar ca. 70 gegaan. Paar dagen geleden heb ik er weer tientallen lui uit gegooid. Stuk voor stuk aardige lui hoor, in een aantal gevallen zelfs mensen waar ik vroeger goed mee bevriend was, maar stuk voor stuk personen waar ik tegenwoordig eigenlijk zo goed als niets meer mee te maken heb.

Enniewee, fuck it. Eigenlijk was het een soort vuistregel van me dat ik geen requests accepteer of lui toevoeg die ik nooit ergens in het echt heb gespot, maar volgens mij ben je een geschikte gast om een biertje mee te drinken, dus ik stuur je wel ff een request.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-02-2012 23:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 februari 2012 20:58 schreef Sonic Titan het volgende:
!!

Melding gehad, ja? Haha, hoe lachwekkend is dat! Wat stond erin?

Enfin, ik heb geen rapporteerbutton ingedrukt, in elk geval. Als het wel door mij komt, hebben meerdere mensen er hoogstwaarschijnlijk eentje gehad, aangezien ik een dag of twee, drie terug een rits openstaande verzoeken heb verwijderd. Als daar tegenwoordig al warnings aan verbonden zitten.. tsja, dan weet ik het ook niet meer. Ik heb eigenlijk al maanden lang 'last' van een 'ontvriendbui', in die periode ben ik van 250+ vrienden naar ca. 70 gegaan. Paar dagen geleden heb ik er weer tientallen lui uit gegooid. Stuk voor stuk aardige lui hoor, in een aantal gevallen zelfs mensen waar ik vroeger goed mee bevriend was, maar stuk voor stuk personen waar ik tegenwoordig eigenlijk zo goed als niets meer mee te maken heb.

Enniewee, fuck it. Eigenlijk was het een soort vuistregel van me dat ik geen requests accepteer of lui toevoeg die ik nooit ergens in het echt heb gespot, maar volgens mij ben je een geschikte gast om een biertje mee te drinken, dus ik stuur je wel ff een request.
Dan denk ik dat het iemand anders is, en ik weet ook al wie en waarom. Ik had ook nog iemand uit mijn kraakverleden een verzoek gestuurd, op aanraden van een vriendin uit die tijd. Maar met diegene heb ik ook nog wat akkefietjes gehad, dus ik vermoed dat hij er niet zo van gediend was. En ik had maar twee verzoeken lopen, dus weet ik al genoeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-02-2012 23:39 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Rellen!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2012 10:22 by bastianus Profiel van bastianus

Komt goed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-02-2012 11:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 18 februari 2012 20:58 schreef Sonic Titan het volgende:
Stuk voor stuk aardige lui hoor, in een aantal gevallen zelfs mensen waar ik vroeger goed mee bevriend was, maar stuk voor stuk personen waar ik tegenwoordig eigenlijk zo goed als niets meer mee te maken heb.


Zo heb ik er ook wel een aantal, maar daar heeft Facebook dan het subscribe-systeem op gevonden. Ik voeg zowat iedereen toe die ik 'ken', maar er zijn in feite slechts een stuk of zeventig mensen die ik zie op mijn wall (staat in het Engels, hipster to the max).


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2012 12:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 februari 2012 11:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Zo heb ik er ook wel een aantal, maar daar heeft Facebook dan het subscribe-systeem op gevonden. Ik voeg zowat iedereen toe die ik 'ken', maar er zijn in feite slechts een stuk of zeventig mensen die ik zie op mijn wall (staat in het Engels, hipster to the max).
+1. Alle moeders van de school van mijn kinderen hoeven mijn grove en beledigende grappen niet te zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 19-02-2012 13:21 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 19 februari 2012 11:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Zo heb ik er ook wel een aantal, maar daar heeft Facebook dan het subscribe-systeem op gevonden. Ik voeg zowat iedereen toe die ik 'ken', maar er zijn in feite slechts een stuk of zeventig mensen die ik zie op mijn wall (staat in het Engels, hipster to the max).


Dat is inderdaad waar, die functie heb ik in het verleden ook weleens gebruikt om me te ontdoen van de verbale diarree die sommige lui in de rondte strooien. Die functie werkt voor zover ik weet niet omgekeerd, zodat iedereen waar je je abonnement op stopzet al jouw statusupdates alsnog wel gewoon kunnen lezen (tenzij je met 'restricted'-lijstjes gaat werken). Had uiteindelijk zoiets van 'als het me toch niet echt interesseert wat die en die zoal te melden hebben, waarom zou ik diegenen dan de gelegenheid geven om mijn shit wel bij te houden?'

Het is me eigenlijk met name te doen om dat laatste: ik heb iets te vaak gehad dat ik - bijvoorbeeld - op straat, in de trein of op een reünie van de middelbare school lui spreek die ik al járen niet meer heb gezien of gesproken, die dan beginnen over 'ja, ik las dit en ik las dat op Facebook'. Kan best leuk zijn om zulke personen weer eens te spreken hoor, daar niet van, maar het is wat mij betreft echt niet noodzakelijk dat ze jarenlang tot in detail bij kunnen houden wat ik zoal uitvoer of, weet ik veel, fotoalbumpjes van reizen of vakanties kunnen doorbladeren. Van mensen die ik niet zo goed ken maakt het me vreemd genoeg minder uit, maar (oud-)klasgenoten waar ik voor de rest eigenlijk niks mee heb roddelen echt wat af.. daar lusten de honden geen brood van.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-03-2012 20:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

http://www.klm.com/travel/nl_en/prepare_for_travel/on_board/Your_seat_on_board/meet_and_seat.htm

Want to find out who will be on your KLM flight? With Meet & Seat you can view other passengers’ Facebook or LinkedIn profile details and see where they’ll be sitting – long before your flight leaves the ground.


Op de één of andere manier vind ik het "eng".


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 02-03-2012 20:18 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik ook.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-03-2012 21:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

http://noio.github.com/Sausagefest

Onmisbare app die de man/vrouw verhoudingen van feesten berekend.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


rotor
Usericon van rotor
Posted 13-03-2012 12:57 by rotor Profiel van rotor

Ik zit vaker op Facebook dan op ZM dus als je me meent te kennen (en vice versa) en wilt lullen, voilá.
http://www.facebook.com/profile.php?id=688672995


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-03-2012 13:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

En dan weer ontvriend worden, zeker


Quis moderabat ipsos moderatores?


rotor
Usericon van rotor
Posted 13-03-2012 13:12 by rotor Profiel van rotor

Ik heb zo m'n buien, hehe, maar goed, ik zit amper nog op ZM en vind het wel geinig bepaalde mensen in een adressenboek te houden. Heb hier toch iets van 8 jaar bijna dagelijks gezeten.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-03-2012 13:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Maakt niet uit, ik ging er niet vanuit dat ik het me heel erg moest aantrekken


Quis moderabat ipsos moderatores?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-03-2012 13:25 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

mooi ja, mensen die moielijk doen dat je ze uit facebook gegooit hebt.. terwijl ze nooit wat posten of nergens op reargeren... haha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-03-2012 13:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 maart 2012 13:25 schreef irritante klootzak het volgende:
mooi ja, mensen die moielijk doen dat je ze uit facebook gegooit hebt.. terwijl ze nooit wat posten of nergens op reargeren... haha

Daarom ontvriend ik ook bijna nooit iemand, bang dat ik dan in het echt neergestoken word


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-03-2012 14:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 13 maart 2012 12:57 schreef rotor het volgende:
Ik zit vaker op Facebook dan op ZM dus als je me meent te kennen (en vice versa) en wilt lullen, voilá.
http://www.facebook.com/profile.php?id=688672995


Weinig afgeschermd!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 14-03-2012 8:21 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 13 maart 2012 13:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Daarom ontvriend ik ook bijna nooit iemand, bang dat ik dan in het echt neergestoken word


Is er al een onderzoek geweest naar moorden en of de daders en slachtoffers facebookvrienden waren? En of de kans om vermoord te worden door een rancuneuze ex-"friend" veel hoger is dan door iemand die je gewoon negeert maar wel in je vriendenlijst laat staan?

Totdat ik hier meer duidelijkheid over heb laat ik het facebooken aan mijn vrouw over .


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


rotor
Usericon van rotor
Posted 14-03-2012 8:29 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 13 maart 2012 13:25 schreef irritante klootzak het volgende:
mooi ja, mensen die moielijk doen dat je ze uit facebook gegooit hebt.. terwijl ze nooit wat posten of nergens op reargeren... haha

He knakker, wanneer zit je weer in Fi?

AG z'n muur is wel een beetje een halve gare chatbox moet ik zeggen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2012 9:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 maart 2012 8:21 schreef powertieke het volgende:
Is er al een onderzoek geweest naar moorden en of de daders en slachtoffers facebookvrienden waren? En of de kans om vermoord te worden door een rancuneuze ex-"friend" veel hoger is dan door iemand die je gewoon negeert maar wel in je vriendenlijst laat staan?

Weet ik niet, maar ik weet wel dat Schaep er nog een keer aangaat
quote:
Op 14 maart 2012 8:29 schreef rotor het volgende:
AG z'n muur is wel een beetje een halve gare chatbox moet ik zeggen.

Klopt, moet nodig eens wat lui ontvrienden...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen