IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-03-2011 14:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 14:08 schreef ColdheartMinor het volgende:

Ik ga juist naar Shining voor de muziek, omdat ik die rustige passages vaak echt geniaal vind, vooral hoe Peter Huss ze live altijd weer dat extra beetje geeft. En de hardere stukken zijn gewoon lekker headbang werk, naar mijn mening.

Ik vind Shining ook tof vanwege de muziek, en het suïcidale/labiele imago vind ik eerder belachelijk dan aantrekkelijk. En zo zijn er veel meer mensen natuurlijk (waaronder jij dus). Maar het is gewoon een feit dat er bij Shining-concerten ook altijd mensen in de zaal staan die juist komen om te zien hoe Kvarforth zich vandaag weer toe gaat takelen.

quote:
Toch denk ik dat je Ashes of Angels eens moet proberen van Aosoth. Echt puike plaat! Komen binnenkort weer met een nieuwe plaat.

Effe myspazen dan maar.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-03-2011 14:28 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Nozzman heeft ook een mooie cartoon of watain gemaakt :



De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 14-03-2011 15:54 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 14 maart 2011 12:30 schreef NotYourBitch het volgende:
Volgens mij is het max. 580 mensen.
Maar ik vond dat Kvar zich braaf had gedragen, helaas....
En buiten het podium ie best "normaal".
Watain was zoals verwacht weer erg gaaf!!
En Aosoth vond ik ook best ok.



Haha nou dan zat ik met m'n schatting qua publieke opkomst goed met net iets meer dan halfvol als 580 klopt, zei het niet dat er volgens de site van de Kade 650 man in kan!

http://www.kade.nl/informatie/technical_specifications/

Hoe dan ook was het een tof avondje


5 Euro's? Op je muil!!


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 14-03-2011 16:05 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Nou bak een taart en vier het ofzo... .
Ff nog wat leuke foto´s op de Smoelenboek plakken.


=)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-03-2011 17:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Degenen die de "rare" acties van Niklas verwachten en dat als belangrijkste vermaak zien zijn toch wel de grootste kneuzen Elke keer weer leest men geklaag en dat men het jammer vind dat hij zich zo 'goed' en 'normaal' heeft gedragen op het podium
....onbegrijpelijk wat een kneuzen gedrag, da's nog erger dan al het snijwerk van Niklas zelf.
Men moet juist blij zijn dat hij zich momenteel meer richt op de muziek ipv het zelfdestructieve.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-03-2011 18:39 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Idd ja. Toen ik ze vorig jaar zag samen met Enthroned in de Biebob gedroeg hij zich ook relatief normaal, waardoor de focus compleet op de muziek lag... en wát een ijzersterk optreden was dat seg


Faustian Spirit of the Earth


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 14-03-2011 18:57 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Net als gister- avond dus.
Mijn vorige post was bedoeld met een vette .
Werd nog aangesproken door de beste man en dat was gezellig ja.


=)


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 14-03-2011 19:48 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 14 maart 2011 16:05 schreef NotYourBitch het volgende:
Nou bak een taart en vier het ofzo... .
Ff nog wat leuke foto´s op de Smoelenboek plakken.




Wil je ook een stukje?

Die kleine kale gitarist van Watain liep nog tegen me aan en viel bijna van de trap bij de wc haha, gelukig kon hij zich aan de leuning vastpakken. Ik kwam van rechts dus had ik gewoon voorrang!

Die zanger werd lastig gevallen door opdringerige fans met fotoboeken en merkstiften, aan zijn gezicht leek te zien dat ie het allemaal niet echt boeiend vond, hij knikte braaf ja en poseerde stoer voor de foto. Dan ben je potverdomme de zanger van Watain, maar het leek wel alsof er een mega rockster voor ze stond die ze adoreerden


[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-03-2011 15:26]


5 Euro's? Op je muil!!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-03-2011 20:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 19:48 schreef Sgeiterdt het volgende:

Die zanger werd lastig gevallen door opdringerige fans met fotoboeken en merkstiften, aan zijn gezicht leek te zien dat ie het allemaal niet echt boeiend vond, hij knikte braaf ja en poseerde stoer voor de foto. Dan ben je potverdomme de zanger van Watain, maar het leek wel alsof er een mega rockster voor ze stond die ze adoreerden


Die gasten van Watain zijn toch ook rocksterren...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-03-2011 20:26 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Haha damn, als ik het zo hoor, zonde dat ik er beide dagen niet bij heb kunnen zijn. Toch fijn om te horen dat andere wel zich goed hebben kunnen vermaken.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 14-03-2011 20:40 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 14 maart 2011 20:12 schreef Hexegot het volgende:
Die gasten van Watain zijn toch ook rocksterren...


Haha ja stiekum toch een beetje wel, ik werd ook herkend als zanger van Aratron dus mijn ego was ook gestreeld!


quote:
Op 14 maart 2011 20:26 schreef ColdheartMinor het volgende:
Haha damn, als ik het zo hoor, zonde dat ik er beide dagen niet bij heb kunnen zijn. Toch fijn om te horen dat andere wel zich goed hebben kunnen vermaken.




Oordeel zelf hoe gaaf Watain was!


5 Euro's? Op je muil!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-03-2011 21:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Watain to play Sonisphere 2011:

'Playing alongside Metallica - one of the greatest musical influences of Watain - has always been a dream of ours, so this feels like a most pleasing reward for walking this long hard road all these years. Watain will be a dark and fierce addition to this already mind-blowing lineup of metallic overkill, and we look forward to bring our blood, fire and death to the UK visitors...'




FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 14-03-2011 23:03 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

Hier al wat foto's van Shining:




Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-03-2011 2:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:36 schreef Spirit In Black het volgende:
Watain to play Sonisphere 2011:

'Playing alongside Metallica - one of the greatest musical influences of Watain - has always been a dream of ours, so this feels like a most pleasing reward for walking this long hard road all these years. Watain will be a dark and fierce addition to this already mind-blowing lineup of metallic overkill, and we look forward to bring our blood, fire and death to the UK visitors...'





Haha is dat serieus?

Edit: ja dus ...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-03-2011 2:22]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 2:14 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Het zou leuk zijn als ze dezelfde kleedkamer zouden hebben. Kan Metallica direct weer in therapie.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-03-2011 8:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ben wel benieuwd of ze goed ingelicht zijn, Metallica doet B4 dit jaar..


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 15-03-2011 12:50 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 19:48 schreef Sgeiterdt het volgende:


Wil je ook een stukje?

Die kleine kale gitarist van Watain liep nog tegen me aan en viel bijna van de trap bij de wc haha, gelukig kon hij zich aan de leuning vastpakken. Ik kwam van rechts dus had ik gewoon voorrang!

Die zanger werd lastig gevallen door opdringerige fans met fotoboeken en merkstiften, aan zijn gezicht leek te zien dat ie het allemaal niet echt boeiend vond, hij knikte braaf ja en poseerde stoer voor de foto. Dan ben je potverdomme de zanger van Watain, maar het leek wel alsof er een mega rockster voor ze stond die ze adoreerden


Jaaa lekker taart!
En wie was jij dan?


=)


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-03-2011 14:14 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik was die kerel met dat zwarte petje en het Hail of Bullets shirt, ik stond voorraan rechts vanwaar ook het filmpje geschoten is haha!





5 Euro's? Op je muil!!


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 15-03-2011 14:21 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Ow nou kan me niet herinneren...


=)


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-03-2011 15:22 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 15 maart 2011 14:21 schreef NotYourBitch het volgende:
Ow nou kan me niet herinneren...


Nou we hebben ook niet met elkaar gesproken hoor, zei het gewoon over het algemeen genomen zeg maar. Mocht je nou de zanger van Aratron menen gezien te hebben dan was ik het haha!


Waar zit je op Facebook, dan ken ik ff die foto's bekijken


5 Euro's? Op je muil!!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-03-2011 15:34 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik heb hier nog 2 foto's, ze zijn niet geweldig maar duidelijk zat!

Watain



Shining



5 Euro's? Op je muil!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-03-2011 15:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 8:27 schreef Spirit In Black het volgende:
Ben wel benieuwd of ze goed ingelicht zijn, Metallica doet B4 dit jaar..


B4?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


gatecrasher
Usericon van gatecrasher
Posted 15-03-2011 16:30 by gatecrasher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van gatecrasherQuote dit bericht

The Big Four.

Kan iemand me vertellen of Watain Rabid Death's Curse speelde of niet? Zit aan mezelf te twijfelen.

[Dit bericht is gewijzigd door gatecrasher op 15-03-2011 16:31]


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 15-03-2011 16:56 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 15:22 schreef Sgeiterdt het volgende:
Nou we hebben ook niet met elkaar gesproken hoor, zei het gewoon over het algemeen genomen zeg maar. Mocht je nou de zanger van Aratron menen gezien te hebben dan was ik het haha!


Waar zit je op Facebook, dan ken ik ff die foto's bekijken


Ik hoef ook niet iemand gesproken te hebben om diegene te herinneren.
Ik heb maar 4 vage foto's van Watain en een paar met de gasten van Watain zelf en Niklas.
Foto's op Facefuck alleen voor vriendjes.


=)


michelvl
Usericon van michelvl
Posted 15-03-2011 18:16 by michelvl Wijzig reactieProfiel van michelvlQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:30 schreef gatecrasher het volgende:
The Big Four.

Kan iemand me vertellen of Watain Rabid Death's Curse speelde of niet? Zit aan mezelf te twijfelen.


Ja,


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen