IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-01-2011 9:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De nieuwe Onkel Tom.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-01-2011 11:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2011 8:40 schreef G.I.R.L. het volgende:
Shining VII Born Loser any1? D:


Ik hoop het. Laatste nieuws erover was vrij positief so.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-01-2011 11:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2011 8:53 schreef Mortis Rex het volgende:
Misschien ook nieuwe platen van Absu en Dodheimsgard dit jaar Beiden zijn bezig met nieuw materiaal iig. Aura Noir hoop ik ook op, onvoorspelbare band wat dat betreft. Infernal Majesty misschien... Abigor!? Thorns!!??

Pfwaaah, Thorns zou wel helemaal te gek zijn.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 05-01-2011 11:58 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Misschien komt Brutus dit jaar toch met Murwgebeuk aanzetten


Atomization: Bandcamp - Spotify


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-01-2011 20:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Voorlopige top van 2011:

1. Mogwai - Hardcore Will Never Die, But You Will
2. Macabre - Grim Scary Tales



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-01-2011 20:28 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Is die Macabre niet 2010?


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-01-2011 20:30 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Neup.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 05-01-2011 20:34 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:
Op 5 januari 2011 20:28 schreef bokaj het volgende:
Is die Macabre niet 2010?


31e komt ie volgens mij officieel uit. Hij was wel al begin december op internet te vinden.


Atomization: Bandcamp - Spotify


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-01-2011 20:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Mitochondrion niet vergeten mensen!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-01-2011 22:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2011 20:20 schreef ColdheartMinor het volgende:
Voorlopige top van 2011:

1. Mogwai - Hardcore Will Never Die, But You Will
2. Macabre - Grim Scary Tales




Ik doe mee! :')

1. Full Blown Chaos - Full Blown Chaos
2. The Carrier - Blind to What Is Right
3. Belphegor - Blood Magick Necromance
4. Adaliah - Rituals


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-01-2011 22:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2011 22:03 schreef BenKnuckles het volgende:
2. The Carrier - Blind to What Is Right



Topt die No Love Can Save Me?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 05-01-2011 22:12 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Mijn top bestaat tot nu toe alleen nog uit Monumental Torment - Element Of Chaos.
Overtechnische Necrophagist, Brain Drill, Wormed, Vireama (ofziets) achtige meuk.

Het lijstje valt dus nog tegen

1. Monumental Torment - Element Of Chaos


Atomization: Bandcamp - Spotify


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-01-2011 22:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2011 22:08 schreef iPim het volgende:
Topt die No Love Can Save Me?


Blind to What Is Right is de eerste The Carrier-plaat die ik gehoord heb, maar het doet me niet zo enorm veel. Niet slecht, maar ik zal het niet vaak meer opleggen.

Enkel de plaat van FBC zal wel even in de toplijst blijven staan

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-01-2011 22:13]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-01-2011 22:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

1. Amplifier - The Octopus

Blijft wel zo denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-01-2011 22:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

't mist beukende breakdowns die the ghost inside wel brengt. Zo screamo is het anders niet, moet je heaven in her arms eens proberen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 06-01-2011 5:53 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Nog niet genoemd: nieuwe platen van Neurosis (!!), Eyehategod, Godflesh. Verder hoop ik dat Sleep weer eens wat gaat uibrengen. En dat die Burning Witch x-LP box eindelijk uit gaat komen.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 06-01-2011 6:37]


You have time. You are doing fine.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-01-2011 13:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2011 5:53 schreef intothevoid het volgende:
Nog niet genoemd: nieuwe platen van Neurosis (!!), Eyehategod, Godflesh. Verder hoop ik dat Sleep weer eens wat gaat uibrengen. En dat die Burning Witch x-LP box eindelijk uit gaat komen.

Neurosis

ik hoop natuurlijk op nieuwe Tool, maar nog niets ligt vast bij mijn weten


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2011 14:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Svartsyn hier al genoemt?
Man, wat kijk ik daar naar uit! En die Summoning eigenlijk ook wel; mocht'ie komen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 06-01-2011 14:08 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

ik ben ook wel benieuwd naar Summoning. Dat laatste album van ze vond ik echt sterk.


euu?


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 07-01-2011 23:48 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht




ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-01-2011 11:29 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oeh, is die al uit?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2011 18:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Lekker EP'tje hoor


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2011 18:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nile gaat ook bezig met een nieuw album en ik zag ook ergens Mastodon voorbij komen, dat zou helemaal te gek zijn.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2011 19:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2011 23:48 schreef KHPLF het volgende:


Nice!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2011 19:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wasda? Entombed?


signature


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen