IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Opstelling tegenover nieuwe leden Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-09-2002 21:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De moderators is opgevallen dat newbies vaak meteen negatieve aandacht krijgen en sommigen gewoon min of meer weggepest worden door ZM'ers die al wat langer hier rondhangen.

Omdat elk metal/gothic-minded persoon van harte welkom is op het ZM-forum en het positief is als zo'n persoon ook blijft terugkomen om een nuttige, frisse bijdrage te leveren aan het forum, willen we de oudere leden vragen om newbies iig een kans te geven. Beginnersfouten zijn niet zeldzaam, maar daar kan ook op een aardigere toon op gereageerd worden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 21:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja dit commentaar kreeg ik opschool ook al. ik zal proberen iets vriendelijker te doen, en zorgen dat ik wat minder "hard over kom".
maar geef toe die elise dat was echt dom gelul....


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2002 21:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Helemaal mee eens. Geef die nieuwe gasten de gelegenheid om zich te orienteren. Na een tijdje zullen ze vanzelf wel integreren (populair woord).


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-09-2002 21:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

jah persoonlijke attacks via een forum vind ik zowiezo nogal lam...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-09-2002 21:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Het is geen persoonlijke boodschap, al was het betreffende topic wel de aanleiding.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 17-09-2002 21:54]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 17-09-2002 21:50 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Kvind het wel meevallen hier eigenlijk. Alleen als leden zich zeer triest gedragen worden ze naar mijn weten (terecht) afgezeken.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 21:50 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:46 schreef ghoulliette het volgende:
ja dit commentaar kreeg ik opschool ook al. ik zal proberen iets vriendelijker te doen, en zorgen dat ik wat minder "hard over kom".
maar geef toe die elise dat was echt dom gelul....


dat mag wel wezen maar moet je dan reageren leer is zwijgen... (naar iedereen toe bedoeld niet naar ghoullie alleen )


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 21:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:49 schreef TNightmare het volgende:
Het is geen persoonlijke boodschap, al was dat betreffende topic wel de aanleiding.


ja dat nam ik al aan. wie de schoenpast........ nog meer mensen met maat 40??

maar goed ik ben ook gebleven ondanks negatieve reacties in het begin.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-09-2002 21:51 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ook mee eens

Al moet ik wel zeggen dat ik me rot erger aan newbee's dieh sow schrijfe..echt heel irritant.

Verder ben ik de vriendelijkheid zelve


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 21:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:51 schreef Vampie het volgende:
Ook mee eens

Al moet ik wel zeggen dat ik me rot erger aan newbee's dieh sow schrijfe..echt heel irritant.

Verder ben ik de vriendelijkheid zelve


breazaaaaaah tjuhhhhhhhh?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 21:52 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on topic


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-09-2002 21:53 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:50 schreef Sjaan het volgende:
Kvind het wel meevallen hier eigenlijk. Alleen als leden zich zeer triest gedragen worden ze naar mijn weten (terecht) afgezeken.
oke......................jij hebt echt stront in je ogen


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 17-09-2002 21:56 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 17 september 2002 21:53 schreef impaled succubus het volgende:
oke......................jij hebt echt stront in je ogen


Hoezo? moet je es int newbie topic kijken, wat een hartelijkheid!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 21:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:53 schreef impaled succubus het volgende:
oke......................jij hebt echt stront in je ogen


moet iemand zeggen die in zijn undersign heeft staan dat hij sodomie wil (in je kont geneukt worden??

tja maar wat eigenlijk wel belangrijk is, hoe kun je voorkomen dat iemand wordt afgezeken??

nou ze worden alleen afgezeken als ze zonder te weten hoe het forum werkt een topic aanmaken.

dus dit moet voorkomen worden.

wat hier tegen kan helpen is (het oude idee van) een minimale benodigde posts voordat je een topic kunt starten.

probleem opgelost


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 21:57 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

oke het zou dus gewaardeerd worden als we dit topic eens on-topic blijven en niet meteen weer aan het slowchatten slaan...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-09-2002 21:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:56 schreef Sjaan het volgende:
Hoezo? moet je es int newbie topic kijken, wat een hartelijkheid!


DAAR wel...


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-09-2002 21:57 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Wanneer ben je geen newbie meer eigenlijk?
Waar trekken jullie de grens?


Don't blush when I rip you open


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 21:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
Wanneer ben je geen newbie meer eigenlijk?
Waar trekken jullie de grens?


ah wat goed dat je binnen komt vallen. jij bent een goed voorbeeld van hoe het ook kan.

nieuw, maar meteen doorhebben hoe iets werkt.



en dus geen kritiek op je nieuwelingen status


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-09-2002 21:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

[onzinnig off-topic gedoe]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-09-2002 22:01]


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-09-2002 22:00 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 17 september 2002 21:58 schreef ghoulliette het volgende:
ah wat goed dat je binnen komt vallen. jij bent een goed voorbeeld van hoe het ook kan.

nieuw, maar meteen doorhebben hoe iets werkt.



en dus geen kritiek op je nieuwelingen status


Thanx! maar ik kende ZM al een beetje door SnaacK he

En de help doorlezen is ook zeer nuttig!


Don't blush when I rip you open


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 22:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
Wanneer ben je geen newbie meer eigenlijk?
Waar trekken jullie de grens?


wij trekken die grens niet, alleen junior member/member grens bij 50-posts, het probleem is dat een aantal users het nodig schijnt te vinden op elke newbie die iets niet helemaal zinnings post, daar gebruik van te maken door newbie in kwestie af te zeiken...

dat is zonde want daar mee jaag je mensen weg en als je wilt weten waarom dat erg is ga dan maar is op het dynamo forum kijken, dat is dus zo'n "elite" clubje...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 22:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

[off-topic geneuzel]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-09-2002 22:02]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-09-2002 22:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

iedereen maakt fouten int begin, ik ook, zal ff opzoeken wat mijn eerste foute actie was hier


Je moeder.


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 17-09-2002 22:03 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

misschien wat offtopic, maar ik moet zeggen dat ik zelfs met mijn naam nauwelijks onvriendelijk behandeld wordt!
als dat niks zegt...


why would you listen to me?


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 17-09-2002 22:04 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

[off-topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-09-2002 22:06]


slayer tiete grolsch


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-09-2002 22:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Er zijn toch richtlijnen? Die staan toch in help en boven aan elk forum?
Als ze daar nou eerst eens kijken.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen