IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hypocriet gelul (politiek-topic) Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 26-04-2012 20:09 by WMP Profiel van WMP

De SGP doet dit keer niet mee.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2012 20:09 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2012 20:09 schreef WMP het volgende:
De SGP doet dit keer niet mee.


Ik hoorde op Radio 1 dat ze er ook mee instemmen....


Boeiender


Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 26-04-2012 20:32 by Nietzsche Profiel van Nietzsche

quote:
Op 26 april 2012 20:01 schreef MR. N het volgende:
Zeker, en ik verwacht dat de PVDA hier nu een meesterzet gedaan heeft, D66, Groen Links, Gristenhonden en SGP zijn nu "embedded" en krijgen de strontkar over zich heen als men merkt dat de bezuinigingen toch ook in de eigen portemonnee te voelen zijn.


Dat is inderdaad de harde realiteit. Zo gaat het altijd in de politiek.. De persoon/partij die echt een stap voorwaarts doet, wordt er op afgeschreven. Hopelijk is het dit keer anders.

In ieder geval is het natuurlijk van het grootste belang dat het beter gaat met Nederland, maar als over een half jaar de SP/PVDA alles weer terugdraaien, schiet het ook niks op.

Dus nogmaals hopen dat de goeierikken dit keer wel de credits krijgen en we een midden-liberale regering krijgen!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 26-04-2012 22:40 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

LOL hoe een regeerakkoord waar rechts Nederland z'n vingers bij kan aflikken binnen een paar dagen kapot is.
Ik ben zelf lid van Groenlinks en ben blij dat mijn partij verantwoordelijkheid heeft genomen ondanks het grote risico op zetelverlies. Nu ligt er een voorstel waar ik me beter in kan vinden dan wanneer de PVV er bij onderhandeld had, en Nederland haalt tevens de begrotingsnormen. Dat je het in de portemonnee gaat voelen is logisch maar niet onredelijk.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-04-2012 23:10 by bastianus Profiel van bastianus

De lasten zijn in elk geval wat eerlijker verdeeld en worden niet alleen op de 'onderkant' afgewenteld. Persoonlijk zal ik er financieel wel een stuk op achteruit gaan, maar als ik daarmee GGZ en speciaal onderwijs kan helpen heb ik het er wel voor over.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-04-2012 1:14 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 26 april 2012 20:09 schreef MR. N het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 dat ze er ook mee instemmen....
Is nog de vraag.

SGP-fractieleider Kees van der Staaij ging vanavond in het debat over het begrotingstekort hard in tegen D66-leider Alexander Pechtold. Van der Staaij was verbolgen dat Pechtold geen interesse had in de steun van zijn partij.

'Ik had er geen behoefte aan om twee zetels extra veilig te stellen', aldus Pechtold in antwoord op vragen van Van der Staaij. 'Dan hoop ik dat de verkiezingen zo aflopen als nu in de peilingen wordt voorspeld en u één of twee zetels tekortkomt. Dan zal ik mijn extra eisen bij u neerleggen', reageerde Van der Staaij, die de uitspraken van Pechtold daarvoor al 'gezwam' noemde.

Hij vond dat Pechtold 'als man van de democratie en de transparantie vandaag lelijk door de mand is gevallen'. De D66-leider zei daarop dat hij zich het ongenoegen van Van der Staaij wel voor kon stellen, omdat hij eerder vanaf de achterbank nog wat in te brengen had. Hij doelde daarmee op het overleg dat met de SGP'er was gevoerd tijdens de besprekingen in het Catshuis. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/10637/VK-Dossier-Verkiezingen-van-2012/article/detail/3247062/2012/04/26/Pechtold-en-Van-der-Staaij-botsen-om-desinteresse-voor-SGP.dhtml

Goed van Pechtold en die Van der Staaij laat zich kennen zo.

edit: maar ze zullen wel voor stemmen waarschijnlijk omdat ze het er grotendeels mee eens zijn. Ze hebben alleen niks specifieks voor de eigen achterban binnen kunnen halen zo.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-04-2012 1:18]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-04-2012 1:18 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 26 april 2012 18:58 schreef bokkie666 het volgende:
Doen ze wel snel opeens. Jammer dat de BTW omhoog moet, alsof niet alles al duurder is geworden. Viel mij laatst op in de supermarkt.


In de supermarkt wordt het juist niet duurder, althans niet door de BTW-regeling.

Verder ben ik als lid van D66 uiteraard dik tevreden.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-04-2012 1:22 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 27 april 2012 1:18 schreef Blueprint het volgende:
In de supermarkt wordt het juist niet duurder, althans niet door de BTW-regeling.

Verder ben ik als lid van D66 uiteraard dik tevreden.
Levensmiddelen is een ander BTW-tarief zeker?

Gaat de BTW over concertkaartjes nu ook terug? Podiumkunsten zegt mij niet zoveel.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-04-2012 1:32 by Blueprint Profiel van Blueprint

Het hoge BTW-tarief gaat van 19% naar 21%. Dit betreft dus niet levensmiddelen, maar wel concertkaartjes.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-04-2012 1:38 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Was meer vanwege dit:

De Vereniging Vrije Theaterproducenten (VVTP), waarin producenten als Joop van den Ende, Ivo Niehe en Mojo zijn verenigd, juicht het toe dat de btw op podiumkunsten weer teruggaat van 19 naar 6 procent. Dat geeft de sector lucht, aldus VVTP-voorzitter Erwin van Lambaart. De Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties (VSCD) sluit zich daar bij aan.

Ik zie ook Mojo erbij staan, dus vandaar de vraag of concerten ook onder podiumkunsten vallen.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-04-2012 2:02 by Blueprint Profiel van Blueprint

Dat had ik even gemist! Tsja, zolang bands op het podium blijven staan, lijkt het mij onder podiumkunsten te vallen. Vette pech voor Kong dus.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 27-04-2012 8:13 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Concerten, theater, festivals.

Alles waar je geld betaald om iemand een kunstje te zien doen.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 11:06 by Nietzsche Profiel van Nietzsche

Vandaag flyeren voor de D66 in mijn stad!

Het weer staat er alleen niet echt naar..


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-04-2012 11:14 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 28 april 2012 11:06 schreef Nietzsche het volgende:
Het weer staat er alleen niet echt naar..
Deprimerend weer voor een deprimerende partij!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 11:42 by Nietzsche Profiel van Nietzsche

quote:
Op 28 april 2012 11:14 schreef G.I.R.L. het volgende:
Deprimerend weer voor een deprimerende partij!


Zou je dat kunnen onderbouwen?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-04-2012 11:52 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 28 april 2012 11:42 schreef Nietzsche het volgende:
Zou je dat kunnen onderbouwen?
Ja hoor:

Het is uitermate geschikt weer om te gaan ronselen voor een deprimerende partij.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 17:37 by Nietzsche Profiel van Nietzsche

quote:
Op 28 april 2012 11:52 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ja hoor:

Het is uitermate geschikt weer om te gaan ronselen voor een deprimerende partij.


Je weet best dat ik je vroeg om te onderbouwen waarom de D66 deprimerend is, maar blijkbaar kan je dat niet.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-04-2012 17:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 april 2012 17:37 schreef Nietzsche het volgende:
Je weet best dat ik je vroeg om te onderbouwen waarom de D66 deprimerend is, maar blijkbaar kan je dat niet.

Voor hem is alles deprimerend

Nog een beetje succes gehad? Lijkt me een lastig te verkopen partij, D66.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 18:05 by bastianus Profiel van bastianus

Och. Er zullen toch wel wat genuanceerde mensen over zijn?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-04-2012 18:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 april 2012 18:05 schreef bastianus het volgende:
Och. Er zullen toch wel wat genuanceerde mensen over zijn?

Die stemmen eerder PvdA, denk ik zo. D66 weet nooit echt over hun elitaire schaduw heen te stappen (hihi). En dan niet in de zin van LOL-GELD! elitair zijn zoals de VVD doet, maar eerder filosofisch elitair. Maar goed, daarom zijn ze ook zo gaaf natuurlijk


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-04-2012 19:06 by Mark Profiel van Mark

Stemde vroeger landelijk altijd D'66, maar weet tegenwoordig niet echt meer waar ze voor staan. Zal ongetwijfeld nog in dezelfde lijn zijn als een jaar of 10 geledne, neem ik aan. Alleen dat referendum-stokpaardje, daar was ik vroeger erg voor maar daar ben ik echt 180 graden in gedraaid tegenwoordig. Slecht idee, referenda. Populisme ten top.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-04-2012 20:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ongeveer dezelfde lijn, ja, met wat minder nadruk op zaken als referenda.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nietzsche
Usericon van Nietzsche
Posted 28-04-2012 20:32 by Nietzsche Profiel van Nietzsche

quote:
Op 28 april 2012 17:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Voor hem is alles deprimerend

Nog een beetje succes gehad? Lijkt me een lastig te verkopen partij, D66.


Ik liep met 5 man, waarvan een tweede kamerlid, die ik niet zal noemen, maar het was zeker voor herhaling vatbaar.

Eigenlijk wilde iedereen die VVD/GroenLinks/PVDA stemmen mijn flyer wel aannemen en de mensen die dat niet wilden (SP/PVV), hoeven dat van mij ook zeker niet. Die vallen toch niet naar de D66 over te halen.

De manier waarop was alleen niet echt sociaal, ironisch gezien wat ze stemmen, maarja dat viel ook wel te verwachten.

[Dit bericht is gewijzigd door Nietzsche op 28-04-2012 20:35]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-04-2012 20:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 april 2012 20:32 schreef Nietzsche het volgende:
Ik liep met 5 man, waarvan een tweede kamerlid, die ik niet zal noemen, maar het was zeker voor herhaling vatbaar.

Wél noemen!

Een miljoenmiljard scene points als het Boris is!
quote:
Eigenlijk wilde iedereen die VVD/GroenLinks/PVDA stemmen mijn flyer wel aannemen

Duidelijk. Praat je dan ook nog wat door met de lui die een flyer aannemen, of?
quote:
en de mensen die dat niet wilden (SP/PVV), hoeven dat van mij ook zeker niet. Die vallen toch niet naar de D66 over te halen.

De manier waarop was alleen niet echt sociaal, ironisch gezien wat ze stemmen, maarja dat viel ook wel te verwachten.

Vertel! Werd je bespuugd en afgeranseld?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-04-2012 20:41]


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2012 20:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 april 2012 18:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die stemmen eerder PvdA, denk ik zo.
Lijkt me niet. Die zijn momenteel bezig om in de SP-vijver te vissen. Komt erg ongeloofwaardig over van een regentenpartij van oudsher.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen