IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Hoeveel heb jij in 2010 uitgegeven aan muziek? Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-12-2010 18:24 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Bijna niets. Ik koop veel 2e hands muziek die mensen niet meer willen hebben.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-12-2010 18:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com


- Niks (Ik download alleen maar)
Vrouwen, allemaal behalve Lalena en Sorceress en Nyghtslave.

- Tussen de € 0,01 en de € 50,-

- Tussen de € 50,- en de € 100,-
- Bastianus
- MH22
- Jolly Roger 666
- FA (zou ook meer dan € 100,- kunnen zijn)

- Tussen de € 100,- en de € 250,-
- Helvete
- Lalena
- MR. N

- Tussen de € 250,- en de € 500,-
- BenKnuckles
- ErikS
- Svartekunst
- Greycloak
- Tool-fan
- Sorceress
- PLHKF
- Dentz

- Tussen de € 500,- en de € 1.000,-
- Sonic Titan
- Mark Z
- Ascendant Grotesque
- RudiEngel

- Tussen de € 1.000 en de € 2.000,-
- Hypnos
- kwelgeest
- NecRobert
- Wouter023
- Jeroen83
- Staalman

- Meer dan € 2.000,-
- De Ulk
- Marcel H.


Al download ik meer dan ik koop. De echte pareltjes koop ik wel op cd.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 28-12-2010 18:25]


Boeiender


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-12-2010 18:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

+1 Daar ben ik dit jaar ook mee begonnen. Daarvoor kocht ik alleen maar.

Maar ik denk dat ik ergens in de 250-500 categorie val.



F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 28-12-2010 18:39 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht


- Niks (Ik download alleen maar)
Vrouwen, allemaal behalve Lalena en Sorceress en Nyghtslave.

- Tussen de € 0,01 en de € 50,-

- Tussen de € 50,- en de € 100,-
- Bastianus
- MH22
- Jolly Roger 666
- FA (zou ook meer dan € 100,- kunnen zijn)
- F.E.S.

- Tussen de € 100,- en de € 250,-
- Helvete
- Lalena
- MR. N

- Tussen de € 250,- en de € 500,-
- BenKnuckles
- ErikS
- Svartekunst
- Greycloak
- Tool-fan
- Sorceress
- PLHKF
- Dentz

- Tussen de € 500,- en de € 1.000,-
- Sonic Titan
- Mark Z
- Ascendant Grotesque
- RudiEngel

- Tussen de € 1.000 en de € 2.000,-
- Hypnos
- kwelgeest
- NecRobert
- Wouter023
- Jeroen83
- Staalman

- Meer dan € 2.000,-
- De Ulk
- Marcel H.


ook van toepassing: Al download ik meer dan ik koop. De echte pareltjes koop ik wel op cd.

[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 28-12-2010 18:40]


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 28-12-2010 19:25 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Mijn geldboom is dit jaar gestorven, eurotje of 50 tot 100 gok ik het op. Misschien stiekem wat meer.


Atomization: Bandcamp - Spotify


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2010 19:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 16:38 schreef Sonic Titan het volgende:
En dit is ook waar ja. Ik koop tegenwoordig vrij veel CDs op eBay van Amerikaanse verkopers, inclusief verzendkosten kom ik vaak uit rond de € 10,- of € 11,- per CD, wat ik acceptabel vind. Ik koop de laatste tijd ook meer CDs dan vinyl, dat laatste haal ik eigenlijk alleen bij uitzondering in huis, als ik echt iets wil hebben. Te hoge verzendkosten maken het vaak gewoon net niet rendabel genoeg.

Heb jij nog wat linkjes? Ik 'zoek' de nieuwe The Secret, Krieg en Maniac Butcher.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-12-2010 20:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

- Niks (Ik download alleen maar)
Vrouwen, allemaal behalve Lalena en Sorceress en Nyghtslave.

- Tussen de € 0,01 en de € 50,-

- Tussen de € 50,- en de € 100,-
- Bastianus
- MH22
- Jolly Roger 666
- FA (zou ook meer dan € 100,- kunnen zijn)
- F.E.S.

- Tussen de € 100,- en de € 250,-
- Helvete
- Lalena
- MR. N

- Tussen de € 250,- en de € 500,-
- BenKnuckles
- ErikS
- Svartekunst
- Greycloak
- Tool-fan
- Sorceress
- PLHKF
- Dentz

- Tussen de € 500,- en de € 1.000,-
- Sonic Titan
- Mark Z
- Ascendant Grotesque
- RudiEngel

- Tussen de € 1.000 en de € 2.000,-
- Hypnos
- kwelgeest
- NecRobert
- Wouter023
- Jeroen83
- Staalman
- Count Usher

- Meer dan € 2.000,-
- De Ulk
- Marcel H.




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2010 20:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht


- Niks (Ik download alleen maar)
Vrouwen, allemaal behalve Lalena en Sorceress en Nyghtslave.

- Tussen de € 0,01 en de € 50,-

- Tussen de € 50,- en de € 100,-
- Bastianus
- MH22
- Jolly Roger 666
- FA (zou ook meer dan € 100,- kunnen zijn)
- F.E.S.

- Tussen de € 100,- en de € 250,-
- Helvete
- Lalena
- MR. N

- Tussen de € 250,- en de € 500,-
- BenKnuckles
- ErikS
- Svartekunst
- Greycloak
- Tool-fan
- Sorceress
- PLHKF
- Dentz
- Jenje (wel wilde gok)

- Tussen de € 500,- en de € 1.000,-
- Sonic Titan
- Mark Z
- Ascendant Grotesque
- RudiEngel

- Tussen de € 1.000 en de € 2.000,-
- Hypnos
- kwelgeest
- NecRobert
- Wouter023
- Jeroen83
- Staalman
- Count Usher

- Meer dan € 2.000,-
- De Ulk
- Marcel H.




Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 28-12-2010 20:36 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 14:54 schreef De Ulk het volgende:
Ach ja...

Redelijke baan, lage lasten, geen gezin te onderhouden, geen drang om op echt op vakantie te gaan en een ONWEERSTAANBARE drang tot het kopen van vinyl...

Die 200 in de maand kan ik makkelijk missen. Maar met de piekmaanden (de beurzen in Utrecht en de binnenkomst van het vakantiegeld) kom ik waarschijnlijk nog wel hoger uit...


Zelfde situatie, alleen probeer ik toch minstens één reis per jaar te maken. Ik zit wel vér boven die 200 per maand, hoewel ik volgend jaar wel wat meer kosten voorzie en dus misschien naar zo'n niveau ga moeten afzakken.
Ik zit al sinds m'n 16e (toen ik wat kon bijverdienen) in die hoogste categorie.


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 28-12-2010 20:36 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 december 2010 20:06 schreef Jenje het volgende:
- Niks (Ik download alleen maar)

- Tussen de € 0,01 en de € 50,-

- Tussen de € 50,- en de € 100,-
- Bastianus
- MH22
- Jolly Roger 666
- FA (zou ook meer dan € 100,- kunnen zijn)
- F.E.S.

- Tussen de € 100,- en de € 250,-
- Helvete
- Lalena
- MR. N

- Tussen de € 250,- en de € 500,-
- BenKnuckles
- ErikS
- Svartekunst
- Greycloak
- Tool-fan
- Sorceress
- PLHKF
- Dentz
- Jenje (wel wilde gok)

- Tussen de € 500,- en de € 1.000,-
- Sonic Titan
- Mark Z
- Ascendant Grotesque
- RudiEngel

- Tussen de € 1.000 en de € 2.000,-
- Hypnos
- kwelgeest
- NecRobert
- Wouter023
- Jeroen83
- Staalman
- Count Usher

- Meer dan € 2.000,-
- De Ulk
- Marcel H

- Meer dan 3000,-
- HRI





[Dit bericht is gewijzigd door HRI op 28-12-2010 20:37]


co-operation not competition!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-12-2010 20:43 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 28 december 2010 19:58 schreef kwelgeest het volgende:
Heb jij nog wat linkjes? Ik 'zoek' de nieuwe The Secret, Krieg en Maniac Butcher.


Bij dit soort grote vendors kun je kijken:

http://cgi.ebay.nl/THE-SECRET-METAL-SOLVE-ET-COAGULA-NEW-CD-/130463361580?pt=Music_CDs&hash=item1e6038ea2c

Staan waarschijnlijk met een of andere moeilijke offshoreconstructie ingeschreven bij de KVK, wat een belastingvoordeel oplevert, wat er vervolgens voor zorgt dat ze CDs goedkoop aan kunnen bieden. Zo zit je in het geval van het bovenstaande voorbeeld aan € 11 inc. verzend vanuit de States.

De ervaring leert dat het met zulke grote vendors wel van die shit is waar service bij de deur ophoudt. Het wordt vlot verstuurd, vaak dezelfde dag nog, maar verder doen ze niks, niet reageren op eventuele mails en vragen. Op zich is dat niet erg, want je krijgt je spullen uiteindelijk wel gewoon. De kans dat er post kwijt raakt is nog steeds gewoon te verwaarlozen. Als je je spullen onverhoopt toch níet krijgt, kun je het gebrek aan communicatie mooi aanwenden als excuus om via PayPal je geld terug te krijgen. Ik heb één keer gehad dat het echt heel lang duurde voordat een CD er was, dus ik had m'n geld teruggeclaimd voordat die termijn van 45 dagen verstreken was, zo van 'ik heb het nog steeds niet ontvangen en de verkoper reageert niet op vragen'. Komt die CD twee weken later (was toen bijna twee maanden onderweg) alsnog binnen, toen dacht ik ook van 'bekijk het maar, bedankt voor de gratis CD'. Doodleuk nergens op reageren, en dan moet ik zeker moeite gaan doen om het toch te regelen allemaal, dag. Best wel hufterige, maar failsafe manier van de boel besodemieteren was dat, al was ik daar in de eerste instantie helemaal niet op uit.

Hoe dan ook, het ligt verder een beetje aan de post hoe lang het duurt, doorgaans varieert het van één week tot vier weken, best wel acceptabel dus.

Voor die Krieg kom je nu op een eurootje of 13, 14 inc. verzend uit als ik het gauw ff bekijk, en van die Maniac Butcher weet ik het niet, want ik had geen zin om op te zoeken hoe de nieuwe heet.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2010 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik koop eigenlijk alles online en veel via ebay idd en een cd boven de 15 euro vind ik DUUR daardoor ..



F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 28-12-2010 20:47 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

HRI, meer dan €3000,- is ook meer dan €2000,-

pocher


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-12-2010 20:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 december 2010 20:47 schreef F.E.S. het volgende:
HRI, meer dan €3000,- is ook meer dan €2000,-

pocher


Meer dan 2000 is ook meer dan 1000....


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2010 20:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Downloaden doe ik alleen met nummers die ik nergens op cd vinden kan, daar maak ik dan fikbare mp-3's van. Voor de rest koop ik alles. Maar de grootste cd-kooptijd heb ik wel gehad, kan nu niet zeggen dat er veel uitkomt wat de moeite waard is. Verder koop ik alles bij de Music Store in de aanbieding, vandaar dat het me weinig kost. Of bij een concert bij die kraampjes, daar willen cd's ook nog weleens goedkoop zijn. Voordeel is dat ik veel van oud spul houd, dus zit je vaak al gauw in de goedkope categorie. Restless and wild van Accept kostte me b.v. maar 5 euro.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sater
Usericon van Sater
Posted 28-12-2010 21:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

- Niks (Ik download alleen maar)

- Tussen de € 0,01 en de € 50,-

- Tussen de € 50,- en de € 100,-
- Bastianus
- MH22
- Jolly Roger 666
- FA (zou ook meer dan € 100,- kunnen zijn)
- F.E.S.

- Tussen de € 100,- en de € 250,-
- Helvete
- Lalena
- MR. N

- Tussen de € 250,- en de € 500,-
- BenKnuckles
- ErikS
- Svartekunst
- Greycloak
- Tool-fan
- Sorceress
- PLHKF
- Dentz
- Jenje (wel wilde gok)

- Tussen de € 500,- en de € 1.000,-
- Sonic Titan
- Mark Z
- Ascendant Grotesque
- RudiEngel
- Sater

- Tussen de € 1.000 en de € 2.000,-
- Hypnos
- kwelgeest
- NecRobert
- Wouter023
- Jeroen83
- Staalman
- Count Usher

- Meer dan € 2.000,-
- De Ulk
- Marcel H

- Meer dan 3000,-
- HRI


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 28-12-2010 21:30 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 december 2010 20:47 schreef F.E.S. het volgende:
HRI, meer dan €3000,- is ook meer dan €2000,-

pocher


€ 2000,--- is dus de limiet? I.i.g. goed besteedt!


co-operation not competition!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-12-2010 21:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ik dacht dat ik al belachelijk veel uitgaf aan muziek, maar mijn 500€ is blijkbaar nog redelijk weinig


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2010 22:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 20:43 schreef Sonic Titan het volgende:
Bij dit soort grote vendors kun je kijken:

http://cgi.ebay.nl/THE-SECRET-METAL-SOLVE-ET-COAGULA-NEW-CD-/130463361580?pt=Music_CDs&hash=item1e6038ea2c

Staan waarschijnlijk met een of andere moeilijke offshoreconstructie ingeschreven bij de KVK, wat een belastingvoordeel oplevert, wat er vervolgens voor zorgt dat ze CDs goedkoop aan kunnen bieden. Zo zit je in het geval van het bovenstaande voorbeeld aan € 11 inc. verzend vanuit de States.

De ervaring leert dat het met zulke grote vendors wel van die shit is waar service bij de deur ophoudt. Het wordt vlot verstuurd, vaak dezelfde dag nog, maar verder doen ze niks, niet reageren op eventuele mails en vragen. Op zich is dat niet erg, want je krijgt je spullen uiteindelijk wel gewoon. De kans dat er post kwijt raakt is nog steeds gewoon te verwaarlozen. Als je je spullen onverhoopt toch níet krijgt, kun je het gebrek aan communicatie mooi aanwenden als excuus om via PayPal je geld terug te krijgen. Ik heb één keer gehad dat het echt heel lang duurde voordat een CD er was, dus ik had m'n geld teruggeclaimd voordat die termijn van 45 dagen verstreken was, zo van 'ik heb het nog steeds niet ontvangen en de verkoper reageert niet op vragen'. Komt die CD twee weken later (was toen bijna twee maanden onderweg) alsnog binnen, toen dacht ik ook van 'bekijk het maar, bedankt voor de gratis CD'. Doodleuk nergens op reageren, en dan moet ik zeker moeite gaan doen om het toch te regelen allemaal, dag. Best wel hufterige, maar failsafe manier van de boel besodemieteren was dat, al was ik daar in de eerste instantie helemaal niet op uit.

Hoe dan ook, het ligt verder een beetje aan de post hoe lang het duurt, doorgaans varieert het van één week tot vier weken, best wel acceptabel dus.

Voor die Krieg kom je nu op een eurootje of 13, 14 inc. verzend uit als ik het gauw ff bekijk, en van die Maniac Butcher weet ik het niet, want ik had geen zin om op te zoeken hoe de nieuwe heet.
Deze had ik al gevonden, maar toch bedank!
'kHoopte dat jij nog wat voordelige, vaste adresjes had.

En ach, dat bestellen in de VS durf ik altijd wel aan. Toch Paypal..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 28-12-2010 22:30 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 21:30 schreef HRI het volgende:
€ 2000,--- is dus de limiet? I.i.g. goed besteedt!
baas boven baas dan maar

>€2000,-

[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 28-12-2010 22:30]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-12-2010 22:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 december 2010 22:28 schreef kwelgeest het volgende:
Deze had ik al gevonden, maar toch bedank!
'kHoopte dat jij nog wat voordelige, vaste adresjes had.

En ach, dat bestellen in de VS durf ik altijd wel aan. Toch Paypal..


Nog een bestelling bij Southern Lord in de planning toevallig?


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-12-2010 22:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

- Niks (Ik download alleen maar)

- Tussen de € 0,01 en de € 50,-
- karnivoor
- Tussen de € 50,- en de € 100,-
- Bastianus
- MH22
- Jolly Roger 666
- FA (zou ook meer dan € 100,- kunnen zijn)
- F.E.S.

- Tussen de € 100,- en de € 250,-
- Helvete
- Lalena
- MR. N

- Tussen de € 250,- en de € 500,-
- BenKnuckles
- ErikS
- Svartekunst
- Greycloak
- Tool-fan
- Sorceress
- PLHKF
- Dentz
- Jenje (wel wilde gok)

- Tussen de € 500,- en de € 1.000,-
- Sonic Titan
- Mark Z
- Ascendant Grotesque
- RudiEngel
- Sater

- Tussen de € 1.000 en de € 2.000,-
- Hypnos
- kwelgeest
- NecRobert
- Wouter023
- Jeroen83
- Staalman
- Count Usher

- Meer dan € 2.000,-
- De Ulk
- Marcel H

- Meer dan 3000,-
- HRI


Damn, dit jaar écht weinig gekocht.


Je moeder.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-12-2010 22:35 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 28 december 2010 22:30 schreef karnivoor het volgende:
Nog een bestelling bij Southern Lord in de planning toevallig?


Opletten, ik heb gemerkt dat de prijzen van een aantal items (voornamelijk voor aanbiedingen) zoals ze in de webshop vermeld staan níet overeenkomen met de prijzen zoals ze door het 'winkelmandjessysteem' worden berekend, waardoor je ineens vrij duur uit kunt zijn zonder dat direct door te hebben. Ook wordt er volgens mij gesjoemeld met de verzendkosten, volgens mij zijn die behoorlijk aan de hoge kant..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2010 22:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 22:30 schreef karnivoor het volgende:
Nog een bestelling bij Southern Lord in de planning toevallig?
Nopuh.

Wat wil je dan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 28-12-2010 22:41 by BlackSun Wijzig reactieProfiel van BlackSunQuote dit berichthttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

quote:
Op 28 december 2010 22:31 schreef karnivoor het volgende:
- Niks (Ik download alleen maar)

- Tussen de € 0,01 en de € 50,-
- karnivoor
- Tussen de € 50,- en de € 100,-
- Bastianus
- MH22
- Jolly Roger 666
- FA (zou ook meer dan € 100,- kunnen zijn)
- F.E.S.
- Blacksun

- Tussen de € 100,- en de € 250,-
- Helvete
- Lalena
- MR. N

- Tussen de € 250,- en de € 500,-
- BenKnuckles
- ErikS
- Svartekunst
- Greycloak
- Tool-fan
- Sorceress
- PLHKF
- Dentz
- Jenje (wel wilde gok)

- Tussen de € 500,- en de € 1.000,-
- Sonic Titan
- Mark Z
- Ascendant Grotesque
- RudiEngel
- Sater

- Tussen de € 1.000 en de € 2.000,-
- Hypnos
- kwelgeest
- NecRobert
- Wouter023
- Jeroen83
- Staalman
- Count Usher

- Meer dan € 2.000,-
- De Ulk
- Marcel H

- Meer dan 3000,-
- HRI




Weinig gekocht, des te meer gedownload.


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen