IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : virusscanners Volgende pagina
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-04-2002 23:06 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Oke, wie kan mij helpen aan een goede (gratis) virusscanner?
Welk merk, eventueel waar te downloaden, hoe duur etc.
Ik mot een goeje hebben en weet niet waar of waarmee te beginnen.

HELP!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 29-04-2002 23:08 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 29 april 2002 23:06 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Oke, wie kan mij helpen aan een goede (gratis) virusscanner?
Welk merk, eventueel waar te downloaden, hoe duur etc.
Ik mot een goeje hebben en weet niet waar of waarmee te beginnen.

HELP!

meel me maar ff


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 29-04-2002 23:09 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

http://www.housecall.antivirus.com

heel goed en gratis en nix installeren enzo



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-04-2002 23:11 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2002 23:08 schreef rajackar het volgende:
meel me maar ff

je hebt meel


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2010 18:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht






signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-09-2010 18:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

In random order van kwaliteit:

Microsoft Security Essentials

Avast 5

Avira

AVG


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2010 18:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Overbodige troep die virusscanners. Gewoon zorgen dat je weet wat je download.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 19:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 18:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Overbodige troep die virusscanners. Gewoon zorgen dat je weet wat je download.

Dat scheelt een hele hoop, maar virusscanners kijken niet alleen naar je internetverkeer In feite betekent het niet gebruiken van virusscanners ook dat je nooit USB-sticks die ooit bij een andere PC zijn gebruikt zou moeten gebruiken, bijvoorbeeld. Dan gebruik ik toch liever wél gewoon een virusscanner
quote:
Op 13 september 2010 18:24 schreef Forever After het volgende:
In random order van kwaliteit:

Microsoft Security Essentials

Avast 5

Avira

AVG

Wat bedoel je precies? Dat ze in willekeurige volgorde staan, maar wel de 4 beste zijn?

Er staat namelijk alleen dat ze niet geordend zijn op basis van kwaliteit, maar dat zegt dus niets over hoe goed ze zijn

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-09-2010 19:05]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2010 19:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 19:03 schreef ZelThoR het volgende:
Dat scheelt een hele hoop, maar virusscanners kijken niet alleen naar je internetverkeer In feite betekent het niet gebruiken van virusscanners ook dat je nooit USB-sticks die ooit bij een andere PC zijn gebruikt zou moeten gebruiken, bijvoorbeeld. Dan gebruik ik toch liever wél gewoon een virusscanner



Hoezo? Alsof er virussen zomaar van je usb stick af je computer binnenspringen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 19:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 19:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo? Alsof er virussen zomaar van je usb stick af je computer binnenspringen.

Ik geloof dat het automatisch kan als je ze in je PC laat zitten tijdens de boot. Mogelijk ook daarna nog.

Wat in ieder geval kan is dat je bijvoorbeeld aan een document gewerkt hebt op een andere PC, dit document besmet is geraakt en dat je er op je eigen PC weer mee verder gaat.

[/voorkauwen]

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-09-2010 19:10]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2010 19:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Essentials nu draaiende en Avast tijden gehad, beide prima


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2010 19:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 19:09 schreef ZelThoR het volgende:
Ik geloof dat het automatisch kan als je ze in je PC laat zitten tijdens de boot. Mogelijk ook daarna nog.


Uhu, ja en jouw virusscanner is al actief op het moment dat je bios je usb stick aanspreekt tijdens het booten.

quote:
Wat in ieder geval kan is dat je bijvoorbeeld aan een document gewerkt hebt op een andere PC, dit document besmet is geraakt en dat je er op je eigen PC weer mee verder gaat.


Dat kan, maar zoals ik al zei, als je weet wat je download gebeurt die besmetting in de eerste plaats niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 19:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 19:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Uhu, ja en jouw virusscanner is al actief op het moment dat je bios je usb stick aanspreekt tijdens het booten.

Tijdens de Windows boot kun je dat soort dingen ondervangen, daarvoor inderdaad niet. Ik weet overigens niet zeker of er virussen zijn die vóór de boot van een OS al schade kunnen aanrichten.
quote:
Dat kan, maar zoals ik al zei, als je weet wat je download gebeurt die besmetting in de eerste plaats niet.

Ah, ik bedoelde een geval waarbij je op een computer werkt die door iemand anders toedoen besmet is. En ik denk dat er wel meer gevallen te bedenken zijn waarbij je (helaas) aan de onzorgvuldigheid van anderen bent overgeleverd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 13-09-2010 19:42 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

http://www.comodo.com/home/internet-security/free-internet-security.php


Leuke reclame, maar bagger-software.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 13-09-2010 19:44]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-09-2010 19:50 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik gebruik Avira, die plukt er toch regelmatig nog dingen uit

Verder vind ik virusscanners afdoen als "overbodige troep" nogal naïef.

Silence was vlak voordat wij naar Schotland gingen nog wat dingen over de omgeving van Oban of iets dergelijks aan het opzoeken op mijn laptop en downloade een PDF'je van een Schotland forum. Bleek een behoorlijk irritant en hardnekkige Trojan te zijn. De virusscanner (AVG) stond op dat moment uit.

Ik probeerde het PDF'je later op mijn eigen PC nog eens te downloaden en kreeg direct de één na de andere waarschuwing.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-09-2010 19:50]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2010 19:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 19:50 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik gebruik Avira, die plukt er toch regelmatig nog dingen uit

Verder vind ik virusscanners afdoen als "overbodige troep" nogal naïef.

Silence was vlak voordat wij naar Schotland gingen nog wat dingen over de omgeving van Oban of iets dergelijks aan het opzoeken op mijn laptop en downloade een PDF'je van een Schotland forum. Bleek een behoorlijk irritant en hardnekkige Trojan te zijn. De virusscanner (AVG) stond op dat moment uit.

Ik probeerde het PDF'je later op mijn eigen PC nog eens te downloaden en kreeg direct de één na de andere waarschuwing.


Link?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-09-2010 19:56 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik zal kijken of het nog ergens in de geschiedenis staat maar ik vrees van niet.

Die Trojan heette trouwens Internet Security, of iets dergelijks. Programma dat zich voordeed als virusscanner, je hele pc begon te scannen zonder dat je er wat tegen kon doen en je internet verbinding plat legde.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-09-2010 20:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik gebruikte altijd avast, maar get nadeel hieraan was dat je de licentie elk jaar handmatig moet invoeren. Da maakt mij niet uit, maar ik had op pc's van verschillende familieleden deze er ook op gezet en ik kon elk jaar ze allemaal af om het weer voor elkaar te krijgen, want dat kregen ze niet voor elkaar. Sinds een maand of wat dus maar op avg over gegaan. Voor de zekerheid staat ook spyware doctor op de pc, ik heb het idee dat avg niet alles ziet, hoewel hij wel van de aut. update is.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2010 20:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tijd dat virusmakers evolutionair programmeren gaan uitvinden, dan moet je USB stickje gewoon een rubbertje om.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 22:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Trouwens,

Hackers omzeilden beveiliging Amerikaanse leger met usb-stick

Door Joost Schellevis, woensdag 25 augustus 2010 15:08, views: 28.507

Hackers zijn er in 2008 in geslaagd een netwerk van het Amerikaanse leger binnen te dringen door via een usb-stick een laptop te infecteren. Dit zou zijn gedaan door een buitenlandse veiligheidsdienst, die mogelijk geheime gegevens heeft verkregen.

usb-stick securityDat zegt de Amerikaanse staatssecretaris van Defensie William J. Lynn tegen het tijdschrift Foreign Affairs, waarover de Washington Post bericht. Het zou de eerste keer zijn dat er openheid van zaken wordt gegeven over een succesvolle aanval van een buitenlandse veiligheidsdienst op systemen van het Amerikaanse leger.

Nadat de buitenlandse veiligheidsdienst een laptop op een legerbasis in het Midden-Oosten met malafide code had geïnjecteerd door er een usb-stick in te steken, kon deze code zich ongehinderd over een netwerk van het leger verspreiden. Hierdoor kon informatie naar buitenlandse servers worden verzonden, maar het is onduidelijk of er ook daadwerkelijk geheime gegevens zijn buitgemaakt.

Staatssecretaris Lynn deed niet uit de doeken welke veiligheidsdienst de systemen is binnengedrongen, maar in 2008 zeiden anonieme medewerkers van het Amerikaanse ministerie van defensie tegen een krant dat de aanvallen uit Rusland afkomstig zouden zijn. Inmiddels zou het gebruik van usb-sticks door het leger aan banden zijn gelegd.

Usb-sticks zorgen vaker voor datalekken, maar meestal doordat exemplaren met gevoelige documenten worden verloren. Zo is het Nederlandse Ministerie van Defensie in 2007 in ieder geval vijftien usb-sticks verloren. Op vier daarvan stonden vertrouwelijke documenten.

(Tweakers.net)




ICT-adviseur voor defensie van de VS geweest, OWW?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-09-2010 22:32]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2010 22:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het punt is dat er altijd nog meer nodig is dan alleen die stick in een pc stoppen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-09-2010 22:43 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik heb een legioen Uruk Hai voor mijn modem gestationeerd.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2012 11:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

getver,

ik heb een UKash virus (politie virus)

kan alleen nog in veilige modus werken


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-07-2012 11:23 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Deze?
quote:
Op 13 juli 2012 23:48 schreef Black Jew het volgende:



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-07-2012 12:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Tering zeg, wat een slechte phishing actie. Google translate, zo te zien.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 14-07-2012 12:29 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Leuk ook al die benzinestations als partners



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen