IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Als je een kip plukt, dan wordt hij kaal (mooie liedjes topic, deel III) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2011 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2011 21:37 schreef bastianus het volgende:
Jazeker! Mijn complimenten. Misschien ben je toch hetero.



hmm... ik hou ook van Ordinairy World van A-Ha, Gorecki van Lamb en




signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2011 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

comment op YT

i wish i told my mother how much i love her..

i wish i didnt cheat on my girl

i wish i didnt love a hoe theres so much mistake that i want to undo

damn life!!! i want to turn back time!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-01-2011 21:44]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-01-2011 21:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2011 21:42 schreef Hypnos het volgende:
hmm... ik hou ook van Ordinairy World van A-Ha, Gorecki van Lamb en



Volgens mij hadden BW en ik al eens besproken dat Enigma de perfecte sexmuziek is. Gaaf dus. Ordinary world is toch van Duran Duran? Dan opteer ik ook nog voor

Sowieso geniale band, Duran Duran. Die hebben nauwelijks slechte nummers.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-01-2011 21:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mijn nummer 1:


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2011 22:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2011 21:55 schreef bastianus het volgende:
Mijn nummer 1:



man, dat is de ideale plaat om nostalgisch te worden naar tijden ... tijden waarop je voor het eerst die einfühling dat te hebben met een vrouw, een allnighter kon doen, niet dacht aan uren of dagen of tijden...

je doet me wat aan



hier

WEEN!



signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2011 22:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 januari 2011 21:41 schreef bastianus het volgende:

Erg jaren tachtig, maar ik blijf het mooi vinden. Net als




Ik heb de single nog op zolder liggen. Achterkant was ook heerschend, zelfde liedje, maar wat harder. Ofzo.





En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2011 22:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




de aparte beleving, tekst en performance


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2011 22:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2011 22:32 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik heb de single nog op zolder liggen. Achterkant was ook heerschend, zelfde liedje, maar wat harder. Ofzo.






deze ook ?



signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2011 22:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 januari 2011 22:40 schreef Hypnos het volgende:
deze ook ?




Zeker!

Maar ik ben dan ook wel van de 80'sies. Oud en nieuw hebben we eigenlijk alleen de bbc lopen kijken, allemaal eighties spul.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2011 22:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je, maar teveel van dit soort dingen



en dit is nog een van de betere


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2011 22:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 januari 2011 22:44 schreef Hypnos het volgende:
je, maar teveel van dit soort dingen



en dit is nog een van de betere


Ja, goed. Maar hoe je het ook bekijkt, dit is wel een enorm goed nummer. Ik hoef het ook niet te luisteren, maar als ik het doe, ik ben niet doof. Althans. Niet helemaal.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2011 22:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is een goed nummer, maar ja...

dit ook, maar ja...



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2011 22:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-01-2011 5:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Mooooooorning has broooooken.... gaaat raarr hierzo


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-01-2011 7:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-01-2011 9:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-01-2011 9:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2011 21:33 schreef bastianus het volgende:
Mooie clip ook zeg!

Absoluut! Een kunststukje, zo zie je ze niet vaak.


I wish I was a butterfly


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 03-01-2011 10:35 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht



BVT
Usericon van BVT
Posted 03-01-2011 11:56 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 2 januari 2011 22:37 schreef Hypnos het volgende:



de aparte beleving, tekst en performance


Geniaal...



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-01-2011 18:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-01-2011 3:24 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2011 18:42 schreef Hypnos het volgende:



random nummer uit de cd

ze zijn allemaal om kramp in je haarvaten van te krijgen

zo mooi


Goed album inderdaad!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-01-2011 9:41 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Jaaaaaaa, geeft me zo'n Airbender gevoel (moet ie ook keihard aan staan!)









[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 04-01-2011 9:42]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-01-2011 21:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Damn, die samenzang!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2011 21:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2011 22:13 schreef Hypnos het volgende:


hier

WEEN!




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2011 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



ween some meer


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen