IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Pukkelpop 2011 18-19-20 augustus Hasselt-Kiewit Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-08-2011 19:14 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 19 augustus 2011 19:00 schreef KHPLF het volgende:
..


wat ben jij toch een botte lul.

enfin, paar dooien, lekker boeind, ik sloeg net een vlieg deaud.

Kvelgeest is een poot.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-08-2011 19:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 18:53 schreef Helvete het volgende:
Dat is wel een slechte vergelijking.

Nee. Die staan dichterbij je. Net als dat men zich over het algemeen meer maar in afnemende mate verbonden voelt met medeinwoners van de straat, wijk, stad, land, cultuur, continent, planeet, enzovoorts dan iemand daar buiten


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-08-2011 20:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je mag van mij minstens 50% van wat hier in de straat woont anders zo op komen halen hoor. Geen traan.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-08-2011 20:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hehe, ja, misschien kan straat ook wel wat later in de lijst


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-08-2011 20:14 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 20:01 schreef Forever After het volgende:
Je mag van mij minstens 50% van wat hier in de straat woont anders zo op komen halen hoor. Geen traan.


Ja, maar woont dan ook buiten de Randstad.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-08-2011 20:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Uiteraard, want de hele randstad kan me sowieso gestolen worden.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-08-2011 20:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 20:24 schreef Forever After het volgende:
Uiteraard, want de hele randstad kan me sowieso gestolen worden.


:knuffel:


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-08-2011 20:35 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 20:24 schreef Forever After het volgende:
Uiteraard, want de hele randstad kan me sowieso gestolen worden.


Zeer rancuneuze opmerking, maar ik weet zeker dat je dat nooit tegen Randstedelingen zegt buiten de anonimiteit van het internet, dus ik vergeef het je.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-08-2011 20:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 20:35 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zeer rancuneuze opmerking, maar ik weet zeker dat je dat nooit tegen Randstedelingen zegt buiten de anonimiteit van het internet, dus ik vergeef het je.

Ik zeg het ze wel. Al moet ik er een beetje van terugkomen, want in de vakantie ben ik toch een week lang met een leuk Amsterdams gezin opgetrokken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-08-2011 20:57 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 19:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee. Die staan dichterbij je. Net als dat men zich over het algemeen meer maar in afnemende mate verbonden voelt met medeinwoners van de straat, wijk, stad, land, cultuur, continent, planeet, enzovoorts dan iemand daar buiten
Ik vind het jammer dat het voor sommige mensen zo werkt en hierom dit soort voorbeelden van ongevallen vaker het nieuws halen dan de statistieken of problematiek (die in meerdere situaties voor kan komen) hiervan.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-08-2011 20:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 20:57 schreef Helvete het volgende:
Ik vind het jammer dat het voor sommige mensen zo werkt en hierom dit soort voorbeelden van ongevallen vaker het nieuws halen dan de statistieken of problematiek (die in meerdere situaties voor kan komen) hiervan.


Maar is het niet logisch dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2011 21:05 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Waarom heet het eigenlijk Pukkelpop?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-08-2011 21:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 20:57 schreef bastianus het volgende:
Ik zeg het ze wel. Al moet ik er een beetje van terugkomen, want in de vakantie ben ik toch een week lang met een leuk Amsterdams gezin opgetrokken.


Plak je nou op sneaky wijze Amsterdam aan Rotterdam vast of valt Amsterdam daadwerkelijk onder de randstad


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-08-2011 21:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 21:05 schreef XXL het volgende:
Plak je nou op sneaky wijze Amsterdam aan Rotterdam vast of valt Amsterdam daadwerkelijk onder de randstad


Dit meen je niet serieus hoop ik?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-08-2011 21:14 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 21:05 schreef Vargen666 het volgende:
Waarom heet het eigenlijk Pukkelpop?


Een 'pukkel' is een rugzak. Het festival heet zo omdat de mensen vaak met een rugzak naar festivals gaan.


Bareuh...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2011 21:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wat belachelijk.

Dan zou elk festival wel Pukkel iets kunnen heten.

Pukkelfest
Pukkel Open Air
Pukkelbreeze
Pukkel in the Sky
PukkelSan
Pukkel Gothic Treffen

Hum, ik draai door.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-08-2011 21:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 21:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Dit meen je niet serieus hoop ik?


Bij Randstad denk ik altijd aan de ongeveer aan elkaar gegroeide steden richting kust. Rotterdam, Den Haag, Zoetermeer enzo.

Maargoed, ik heb Wiki even geraadpleegd en zie dat zelfs Utrecht en Amersfoort er bij horen.

My bad en sorry enzo.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-08-2011 21:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het eerste wat in mij opkomt als ik aan Randstad denk is Amsterdam. Daarna die andere vieze steden pas.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-08-2011 21:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 21:16 schreef Vargen666 het volgende:
Wat belachelijk.

Dan zou elk festival wel Pukkel iets kunnen heten.

Pukkelfest
Pukkel Open Air
Pukkelbreeze
Pukkel in the Sky
PukkelSan
Pukkel Gothic Treffen

Hum, ik draai door.


Je vergeet Pukkel In The Sky.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2011 21:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nee hoor.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-08-2011 21:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ha! Ik lees niet goed. Volgens mij heb ik weer een ibru-tje nodig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2011 21:32 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Pukkelprofin?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-08-2011 21:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 augustus 2011 21:18 schreef XXL het volgende:
Bij Randstad denk ik altijd aan de ongeveer aan elkaar gegroeide steden richting kust. Rotterdam, Den Haag, Zoetermeer enzo.

Maargoed, ik heb Wiki even geraadpleegd en zie dat zelfs Utrecht en Amersfoort er bij horen.

My bad en sorry enzo.


Hehe tja als de randstad vooral uit Rotterdam bestond dan had ik er ook een hekel aan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-08-2011 3:07 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 21:14 schreef De Ulk het volgende:
Een 'pukkel' is een rugzak. Het festival heet zo omdat de mensen vaak met een rugzak naar festivals gaan.


Hmmm, dan gaan er twee verhalen de ronde.

Meneer Chokri organiseert jaarlijks 2 evenementen, Pukkelpop voor de jongeren (acne ) en Rimpelrock voor de ouderen. Vandaar het Pukkelpop. Kan heel goed zijn dat dat pukkel dubbel is hoor. Ik heb echter nog nooit iemand pukkel horen zeggen tegen een rugzak...? Waar zeggen ze dat?

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 20-08-2011 3:07]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-08-2011 4:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Meer een schoudertas dan rugzak.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen