IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kijk papa, eindelijk wordt Harry Potter en de Steen der Wijzen verfilmd! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2011 13:26 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 januari 2011 3:33 schreef Argh het volgende:
Erg jammer dat de originele actrice die in de serie Donna speelde niet mee wou doen... maar voor de rest, typische Lynch film waar je helemaal niks wijzer van wordt, eigenlijk word het door die film alleen maar ingewikkelder allemaal haha. En ik mis het typische Twin Peaks gevoel een beetje in die serie, het decor is anders e.d. het voldeed iig niet geheel aan mijn verwachtingen, ik houd het maar bij de serie alleen


Dit soort reacties had ik wel meer gelezen, waardoor mijn verwachtingen niet erg hoog waren. Het Twin Peaks-gevoel mist inderdaad een beetje en ik had in het begin wel moeite om in de film te komen, maar toen vond ik het toch wel pakkend en inderdaad een typische Lynch-film. Ik vond het allemaal ook minder ingewikkeld dan verwacht, hoewel natuurlijk niet alles helemaal duidelijk wordt. Wat mij betreft ook niet zo goed als de serie, maar zeker de moeite waard.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2011 13:30 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 januari 2011 10:17 schreef chriz het volgende:

en


= even nuttig als het constant posten van film covers zonder enig commentaar over kwaliteit.

Daarnaast 22 Bullets/L'Immortel gezien; leuke film met een nasty vibe.


Die covers zeggen over het algemeen meer dan wat jij nu typt. Genoeg mensen die er een mooi verhaal bij typen, maar jij bent er niet één van.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2011 13:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 januari 2011 13:30 schreef Schaep het volgende:
Die covers zeggen over het algemeen meer dan wat jij nu typt.

Hahaha, ja omdat er dan op de cover staat dat ze het zelf een fantastisch film vinden, misschien

Ik vind het alleen maar covers posten ook vrij loos. En alleen een IMDB-samenvatting of -cijfer ook. Ik bedoel, laat die cover maar zitten en tik gewoon de titel plus één zin; is al meer dan genoeg info


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-01-2011 13:35 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-01-2011 13:38 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 13 januari 2011 11:33 schreef MR. N het volgende:
Mja, gaat er natuurlijk om wat jij er van vond lijkt me, en dan is een emoticon niet veelzeggend.


Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2011 14:40 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 januari 2011 13:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hahaha, ja omdat er dan op de cover staat dat ze het zelf een fantastisch film vinden, misschien

Ik vind het alleen maar covers posten ook vrij loos. En alleen een IMDB-samenvatting of -cijfer ook. Ik bedoel, laat die cover maar zitten en tik gewoon de titel plus één zin; is al meer dan genoeg info


Doe dan gewoon een Rotten Tomatoes-linkje.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2011 15:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 januari 2011 14:40 schreef Schaep het volgende:
Doe dan gewoon een Rotten Tomatoes-linkje.

Hier kijk ik juist omdat ik wil weten wat een bepaald individu vind, omdat ik daarmee (ook) kan inschatten wat ik ervan ga vinden.

Als je dan toch per se alleen covers wil posten, maak je gewoon lekker opnieuw zo'n topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3085942/14?hl=gekeken


I wish I was a butterfly


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-01-2011 15:15 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 januari 2011 13:30 schreef Schaep het volgende:
Die covers zeggen over het algemeen meer dan wat jij nu typt. Genoeg mensen die er een mooi verhaal bij typen, maar jij bent er niet één van.


Dat lijkt mij ook compleet niet noodzakelijk. Voor een beschrijving of complete review ga ik niet op een metalforum in een filmtopic kijken. Echter zijn naar mijn mening opmerkingen als "leuk", "geweldig", "niet leuk" en "waardeloos", gecombineerd met eventuele kennis over de voorkeuren van de betreffende user wél interessant.

edit: dammit, zie bovenstaande reactie.

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 13-01-2011 15:16]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2011 15:20 by Schaep Profiel van Schaep

Oh ja, als ik daar benieuwd naar ben en het staat er niet bij, dan vraag ik er meestal wel even naar.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2011 15:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 januari 2011 15:20 schreef Schaep het volgende:
Oh ja, als ik daar benieuwd naar ben en het staat er niet bij, dan vraag ik er meestal wel even naar.

WEET JE HOEVEEL MOEITE DAT IS?!?

Blaren, jongen, dat krijg ik ervan!


I wish I was a butterfly


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2011 15:28 by Schaep Profiel van Schaep

Snap ik, waarschijnlijk zijn er gewoon minder meningen waar ik benieuwd naar ben.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-01-2011 16:39 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 13 januari 2011 15:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hier kijk ik juist omdat ik wil weten wat een bepaald individu vindT, omdat ik daarmee (ook) kan inschatten wat ik ervan ga vinden.

.. En ik heb commentaar gegeven in mijn laatste filmupdate, omdat ik niet de slechtste ben.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-01-2011 16:43 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 januari 2011 16:39 schreef Naturens Galleri het volgende:
.. En ik heb commentaar gegeven in mijn laatste filmupdate, omdat ik niet de slechtste ben.





Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2011 16:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 januari 2011 16:39 schreef Naturens Galleri het volgende:
.. En ik heb commentaar gegeven in mijn laatste filmupdate, omdat ik niet de slechtste ben.


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-01-2011 16:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 januari 2011 13:38 schreef Black Jew het volgende:
Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat.
Dank je.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-01-2011 18:27 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 januari 2011 13:38 schreef Black Jew het volgende:
Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 13-01-2011 19:06 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

iemand nog een film gezien de laatste tijd?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-01-2011 19:11 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 januari 2011 19:06 schreef F.E.S. het volgende:
iemand nog een film gezien de laatste tijd?


Yep. Van de week Dead Poets Society weer eens gezien. Blijft een vrij sterke film. En daarnaast The Runaways met Grijsmantel in de Vera Zienema. Ook best vermakelijk maar geen hoogvlieger.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2011 10:25 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri



en



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 14-01-2011 10:31 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

quote:
Op 14 januari 2011 10:25 schreef Naturens Galleri het volgende:


Nice ey? Wat vond je ervan, voordat men hier begint te zeiken

Hier ging deze gisteren ook aan, blijf het een goed vervolg vinden al is de sfeer actiever (ojee, het is geen kloon van deel 1, dus hij is slechter....)


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-01-2011 11:27 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik ga zo deze kijken:



Heb ook nog een andere van Roy Andersson gezien maar ben de titel kwijt. Wat ik er zo mooi aan vond en, waar ik op hoop bij deze is het gebruik van decors. HEEL veel lengte en gezichtsbedrog waar diepte uit ontstaat.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2011 15:38 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 14 januari 2011 10:31 schreef F.E.S. het volgende:
Nice ey? Wat vond je ervan, voordat men hier begint te zeiken

Hier ging deze gisteren ook aan, blijf het een goed vervolg vinden al is de sfeer actiever (ojee, het is geen kloon van deel 1, dus hij is slechter....)

Vermakelijk, maar geen zombies meer voor mij voorlopig.

(Ga ik toch ongevraagd mijn mening geven): Wat is Saw II toch verschrikkelijk slecht t.o.v. het eerste deel.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-01-2011 16:46 by Mark Profiel van Mark

Eens, ben na deel 2 ook gestopt met die serie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-01-2011 16:50 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 januari 2011 13:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Ik vind het alleen maar covers posten ook vrij loos. En alleen een IMDB-samenvatting of -cijfer ook. Ik bedoel, laat die cover maar zitten en tik gewoon de titel plus één zin; is al meer dan genoeg info


Pak het now playing topic ook aan, AG! Mensen zetten daar alleen de titel van een nummer en de uitvoerende artiest neer. Of een foto van de hoes van de plaat. Schande!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-01-2011 16:51]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2011 16:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 januari 2011 16:50 schreef De Tegenpartij het volgende:
Pak het now playing topic ook aan, AG! Mensen zetten daar alleen de titel van een nummer en de uitvoerende artiest neer. Of een foto van de hoes van de plaat. Schande!

Het Now-Playing topic is dan ook niks anders dan een topic om te laten zien wat je op dat moment (wat betreft muziek) aan het spelen bent; dan zou ik dus mensen moeten leren dat ze er juist NIETS bij mogen zetten


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen