IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kijk papa, eindelijk wordt Harry Potter en de Steen der Wijzen verfilmd! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2011 0:09 by Mark Profiel van Mark

Vanmiddag Thor (3D). Weer een geslaagde Marvel-produktie!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 02-05-2011 0:10 by Jouke Profiel van Joukehttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 1 mei 2011 23:00 schreef intothevoid het volgende:
Heftig.
Die heb ik een tijdje terug ook gezien ja, was absoluut de moeite waard! Christian Bale lijkt bijna alleen maar goeie films te spelen.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-05-2011 0:16 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 2 mei 2011 0:09 schreef Mark het volgende:
Vanmiddag Thor (3D). Weer een geslaagde Marvel-produktie!


Excuze me? Geslaagd?

Komt van Wikipiki, gezien ik geen (Marvel) comics lees...

"...Thors biografie

[bewerken]Oorsprong
De Marvel-versie van Thor volgt de traditionele Noordse mythe tot op een zeker punt...."

Jah, en dan maken ze een Afrikaan van Heimdall...
Nee, nee, nee en nog eens ...NEEEEEEEE!

Ik bedoel hier niets persoonlijks mee, ik geef even mijn standpunt weer.
'k ga 'm zelf ook kijken, doch...Hallo Bittorrent...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2011 0:20 by Mark Profiel van Mark

Ja, snuggere, het is een comic-verfilming. Als je naar een mythologisch verantwoord versie van Asgard wil kijken dan moet je natuurlijk niet naar zo'n film gaan. Duh.

Overigens wil ik je nog wel eens een betere realisatie van Jotunheim zien vinden, werkelijk magistraal gedaan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-05-2011 0:39 by IceQueen Profiel van IceQueen

Daarom dat ik de wikipiki kwoot er bij haal, markske

Maar tegenwoordig: alles kan en alles mag. Maar toch, het schopt mij (heel belangrijk woordje, die mij )tegen de schenen, dat ze de mythologie eerst wél volgen, om er daarna vanaf te gaan wijken.

Ik weet zelfs, dat Heimdall in de comic, zelfs niet Afrikaans is. Da's alleen voor de verfilming. Dank U Hollywood losers die geen film meer durven maken waar men geen Afrikaan meer heeft gecast



Ik heb hun verklaring gelezen hoor (http://bentcorner.com/thor-director-tries-to-explain-the-casting-of-a-black-actor-as-a-norse-god/ ), maar wat een onzin dat ik het vind.

En dan mag het nog knap verfilmd zijn en doe ik het niet beter, ik blijf bij m'n standpunt, dat die film gewoon moet geboycot worden.

Néxt! :-)


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2011 1:03 by Mark Profiel van Mark

Ik bedoel te zeggen dat je niet naar deze film moet gaan puur op de naam (Thor), want het heeft weinig te maken met de Noorse mythologie. Deze Thor is de Marvel stripheld en de film is dus een stripverfilming, geen film die gericht is om het verhaal van de Noorse mythologische god accuraat weer te geven.

Verwacht dus ook geen inhoudelijk kloppend verhaal, maar gewoon een onderhoudende en fraai gefilmde actiefilm die een opbouw is naar de nieuwe Marvel supergroep verfilming van de Avengers (Thor, Captain America, de Hulk, Iron Man, en nog wat spul).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2011 1:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 mei 2011 0:39 schreef IceQueen het volgende:
ik blijf bij m'n standpunt, dat die film gewoon moet geboycot worden.



Waarom zeg je dan dat je er zelf wel heen gaat, als je vindt dat hij geboycot moet worden? Beetje hypocriet? En voor wie moet hij geboycot worden? Voor de mythologie-aanhangers? Voor de Marvel-fans? Wat wil je nou zeggen? Want deze film gaat bij het merendeel van de Marvelfans ongetwijfeld in zeer goede aarde vallen, daar doet een zwarte Heimdal niks aan af.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-05-2011 1:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2011 1:12 by bokaj Profiel van bokaj

Dat zegt ze toch niet, dat ze heen gaat.

Gisteren Deep Blue See gezien, blijft leuk.



[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-05-2011 1:12]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2011 1:14 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 mei 2011 0:16 schreef IceQueen het volgende:
'k ga 'm zelf ook kijken, doch...Hallo Bittorrent...


Dus gratis downloaden is wel okee, dan is het geen boycot? Beetje simpel zo, allemaal. Ik begrijp gewoon de redenatie niet die ze volgt, wat is het punt nu?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-05-2011 1:15]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-05-2011 1:23 by Helvete Profiel van Helvete

Inderdaad. Ga die film gewoon niet kijken als hij je slecht lijkt.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-05-2011 1:25 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 2 mei 2011 1:04 schreef Mark het volgende:
Waarom zeg je dan dat je er zelf wel heen gaat, als je vindt dat hij geboycot moet worden? Beetje hypocriet? En voor wie moet hij geboycot worden? Voor de mythologie-aanhangers? Voor de Marvel-fans? Wat wil je nou zeggen? Want deze film gaat bij het merendeel van de Marvelfans ongetwijfeld in zeer goede aarde vallen, daar doet een zwarte Heimdal niks aan af.


B I T T O R R E N T, lieverd. Welkom in de wereld der download. Dan steek ik er geen rotte cent in ;-)

Waarom ik OVERWEEG van 'm te zien? Ik wil met m'n eigen ogen zien in welke maten ze de verkrachting doorvoeren. ;-)

Laat ze Suske en Wiske ook even verfilmen, maar dan allemaal Afrikaanse/Aziatische/Indische acteurs voor de hoofdrollen. Vloekt even hard, imo.
Schoenmaker, blijf bij je leest, ofzoiets...? ;-)


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-05-2011 1:26 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 2 mei 2011 1:25 schreef IceQueen het volgende:
Waarom ik OVERWEEG van 'm te zien? Ik wil met m'n eigen ogen zien in welke maten ze de verkrachting doorvoeren. ;-)
Kijk gewoon een film die je wel leuk lijkt en doe niet zo moeilijk.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2011 1:36 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 mei 2011 1:25 schreef IceQueen het volgende:
Waarom ik OVERWEEG van 'm te zien? Ik wil met m'n eigen ogen zien in welke maten ze de verkrachting doorvoeren. ;-)



Ja maar verkrachting van wat? De mythologie of de comic? Voplgens mij snap je het concept niet helemaal. Thor is dus geen film over de mythologische god Thor, maar over de Marvel stripheld Thor. Dat die losjes gebaseerd is op de mythologische God betekent in dit geval weinig, althans voor comicfans of de gemiddelde bioscoop bezoeker.

Maar waar jij je gelukkig bij voelt, natuurlijk. Ik vind het een beetje problemen zoeken waar ze niet zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-05-2011 1:36 by IceQueen Profiel van IceQueen

Jongens, jongens, hahaha, til d'er zo eens niet zwaar aan. It's a fucking OPINION of 1 single person, wtf? Als ik m'n tijd wil steken in een film te kiijken waar ik van weet dat die me gaat enerveren, is dat toch mijn zaak zeker?

ZM, het entertaint na enkele jaren afwezigheid, nog steeds

Why on earth did I ever leave?


Dit ter zijde


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-05-2011 1:38 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 2 mei 2011 1:36 schreef IceQueen het volgende:
It's a fucking OPINION of 1 single person, wtf?
Ja? Oh, ok.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2011 1:38 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 2 mei 2011 1:25 schreef IceQueen het volgende:
Laat ze Suske en Wiske ook even verfilmen, maar dan allemaal Afrikaanse/Aziatische/Indische acteurs voor de hoofdrollen. Vloekt even hard, imo.
Schoenmaker, blijf bij je leest, ofzoiets...? ;-)

Ze zijn bezig met een Kuifje film. Ik hou mijn hart vast.


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-05-2011 1:49 by WMP Profiel van WMP

Mark, nu wáár de comic enigszins gebaseerd is op de Noorse mythologie, wijken ze in de film daar nu net weer doodleuk vanaf. Hadden ze net zo goed Thor een pan als wapen kunenn geven, in plaats van een hamer.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-05-2011 8:44 by Schaep Profiel van Schaep

Blij dat IceQueen zo'n wijze vrouw is geworden.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-05-2011 8:53 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Tering. :')

Afgelopen weekend Prince Charming voor de kiezen gekregen. Nog uit te houden door Martin Short en Billy Connolly, maar zeker niet geweldig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2011 8:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Over 'zeker niet geweldig' gesproken, heb onlangs Passenger 57 gezien. Past ook wel in die categorie, man man...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-05-2011 9:28 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Gisteravond Queen of the Damned gekeken!

Leuke film, goed acteerwerk! Maarja, afgezien van de Twilight trilogie ben ik een sucker voor vampire movies!



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-05-2011 9:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 mei 2011 0:39 schreef IceQueen het volgende:
Ik weet zelfs, dat Heimdall in de comic, zelfs niet Afrikaans is. Da's alleen voor de verfilming. Dank U Hollywood losers die geen film meer durven maken waar men geen Afrikaan meer heeft gecast


Ach ja, Jezus was ook een Semiet.

Verder heb je op zich wel een punt dat ze zich niet strikt aan de strips houden, maar goed. Hoe boeiend is dat precies? En erg typisch dat je er dan ras bijhaalt Ik heb ook gehoord dat Chris Hemsworth helemaal niet van Asgard komt, maar van nota bene Australië! En Jane Foster is een Amerikaan en wordt door een fucking JOOD uit ISRAËL gespeeld! Dank U Hollywood losers die geen film meer durven maken waar men geen Jood meer heeft gecast

Trouwens, ik ben maar wat blij dat ze een beetje random met negers aan het strooien zijn. Weet je wie al in een paar films Nick Fury speelt? Fucking Samuel L. Jackson! Hoe baas is dat! No way dat een bleekscheet, neus of zandneger zo'n heersende Nick Fury had neergezet

En sowieso een beetje bizar om moeilijk te doen over de verkrachting van een strip die weer een verkrachting is van Noorse mythologie. En laten we niet vergeten dat deze verkrachting plaats vindt door een uiterst Christelijk volk, en laten de Christenen nu net degene zijn die überhaupt de naleving van Noorse mythologie om zeep geholpen hebben. Als ik de Noren was zou ik de VS binnenvallen om deze affront

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-05-2011 9:56]


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-05-2011 10:00 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 2 mei 2011 9:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Trouwens, ik ben maar wat blij dat ze een beetje random met negers aan het strooien zijn. Weet je wie al in een paar films Nick Fury speelt? Fucking Samuel L. Jackson! Hoe baas is dat! No way dat een bleekscheet, neus of zandneger zo'n heersende Nick Fury had neergezet


+1

Ik zie verder het probleem ook niet zo.

Overigens ben ik wel benieuwd naar Thor; misschien deze week eens kijken of er een bioscoopbezoek in te plannen is.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-05-2011 10:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 mei 2011 10:00 schreef Ralph het volgende:
+1

Ik zie verder het probleem ook niet zo.

Het probleem is er ook niet echt, maar ik vind het erg typisch dat IceQueen dan alleen over die acteur zeurt omdat die toevallig het verkeerde kleurtje heeft.


I wish I was a butterfly


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-05-2011 10:26 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 mei 2011 9:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ach ja, Jezus was ook een Semiet.

Verder heb je op zich wel een punt dat ze zich niet strikt aan de strips houden, maar goed. Hoe boeiend is dat precies? En erg typisch dat je er dan ras bijhaalt Ik heb ook gehoord dat Chris Hemsworth helemaal niet van Asgard komt, maar van nota bene Australië! En Jane Foster is een Amerikaan en wordt door een fucking JOOD uit ISRAËL gespeeld! Dank U Hollywood losers die geen film meer durven maken waar men geen Jood meer heeft gecast

Trouwens, ik ben maar wat blij dat ze een beetje random met negers aan het strooien zijn. Weet je wie al in een paar films Nick Fury speelt? Fucking Samuel L. Jackson! Hoe baas is dat! No way dat een bleekscheet, neus of zandneger zo'n heersende Nick Fury had neergezet

En sowieso een beetje bizar om moeilijk te doen over de verkrachting van een strip die weer een verkrachting is van Noorse mythologie. En laten we niet vergeten dat deze verkrachting plaats vindt door een uiterst Christelijk volk, en laten de Christenen nu net degene zijn die überhaupt de naleving van Noorse mythologie om zeep geholpen hebben. Als ik de Noren was zou ik de VS binnenvallen om deze affront


10 jaar zoeken naar Obama?

+1 trouwens. Uit die opmerking klonk flink wat irrationele rassenhaat.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen