IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : The XX
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-01-2011 15:01 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Omdat gewoon luisteren naar de muziek je veel meer zal vertellen i.p.v. dat ik het in een hokje probeer te stoppen door het te beschrijven ...










Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2011 15:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vooral eerste nummer doet me denken aan Foals



signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-01-2011 15:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ga je nou opeens erg goede muziek luisteren Bart? Ik zou zeggen, sla mijn jaarlijst er eens op na.. Foals staat er ook in natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2011 15:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



ja, ik ben op een moment wat breder gaan kijken weer.
Omdat The National mij niets deed vroeg ik me af of er met mij iets aan de hand was, dus dan verder gaan kijken. In Ijsland altijd al mooie dingen gevonden, maar daarbuiten erg moeilijk

ook Editors doet me weinig, maar hier en daar tussen de spleten van verschillende genre's pik it dingen op die echt echt vibes hebben die tijdloos zijn.

ik ga je lijst es checken zie,

vorig jaar zat daar ook een geslaagde vr mij in

naam kwijt

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-01-2011 15:13]


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-01-2011 15:14 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ik kan zeker in je vergelijking komen
hoewel the XX toch een appart geluid hebben vind ik
ergens warm, maar toch ook duister


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-01-2011 15:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het is trouwens 'The xx'.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-01-2011 15:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Toffe band.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen