IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Racisme Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-09-2014 17:29 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Een zwembad is een openbare gelegenheid, grotendeels gesubsidieerd door de gemeente. Er is een buitengewoon reële kans dat iedereen in dat dorp/stad belasting betaald of heeft betaald om daar een gedegen zwemgelegenheid te plaatsen en te onderhouden. Daarom zou iedereen, ongeacht man, vrouw, Turk, Australiërs, homo of hermafrodiet of weet ik veel wat er op ieder moment van de dag moeten kunnen zwemmen. Mensen die zeiken over eventueel ander publiek dat er ook is vanwege geloofsovertuigingen die moeten of niet gaan zwemmen, of gaan zwemmen met andere betaalde gasten en als dat geen optie is dan moeten ze maar gewoon in het kanaal gaan liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 29-09-2014 17:31]


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-09-2014 17:37 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 29 september 2014 17:29 schreef Rotzak het volgende:
Een zwembad is een openbare gelegenheid, grotendeels gesubsidieerd door de gemeente. Er is een buitengewoon reële kans dat iedereen in dat dorp/stad belasting betaald of heeft betaald om daar een gedegen zwemgelegenheid te plaatsen en te onderhouden. Daarom zou iedereen, ongeacht man, vrouw, Turk, Australiërs, homo of hermafrodiet of weet ik veel wat er op ieder moment van de dag moeten kunnen zwemmen. Mensen die zeiken over eventueel ander publiek dat er ook is vanwege geloofsovertuigingen die moeten of niet gaan zwemmen, of gaan zwemmen met andere betaalde gasten en als dat geen optie is dan moeten ze maar gewoon in het kanaal gaan liggen.


Het is niet zo dat een zwembad ten alle tijden wanneer het open is door iedereen kan worden bezocht. Er zijn ook genoeg groepen die een zwembad kunnen 'huren' voor een bepaalde tijd. Sportclubs, duikverenigingen, bejaardenclubs, naaktzwemmers, etc.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-09-2014 17:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 september 2014 17:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Het is niet zo dat een zwembad ten alle tijden wanneer het open is door iedereen kan worden bezocht. Er zijn ook genoeg groepen die een zwembad kunnen 'huren' voor een bepaalde tijd. Sportclubs, duikverenigingen, bejaardenclubs, naaktzwemmers, etc.


ja,

en weet je wat het rare is? Die bejaarden zwemmen dikwijls nog goedkoper! terwijl ze massaal meer pissen in het water en de kosten vele malen hoger liggen!!!

maar idd, ook naaktzwemmers en zo


eigenlijk komt het er op neer dat je moet proberen tot een minderheidsgroep/achtergestelde groep te behoren en via die weg extra rechten op te eisen, of je ze nu "verdient" of niet. Want eerlijk, die "Turken en Marrokanen" verdienen ze ook niet omwille van hun nationaliteit, dus waarom zou je nog belang hechten aan dat soort van selectiviteit.

Nee man, alle metalliefhebbers aan 0€, dan zijn ze ook eens gewassen en dat komt de maatschappij ten goede.

Of maak een groep mensen met een sociale vaardigheidsstoornis naar keuze, in geld en kom samen.

Maakt allemaal niet uit want als het genoeg opbrengt om niet principieel te handelen dan doe je het gewoon. Niet dat er sociale controle is, integendeel, iedereen doet er aan mee.

Lekker zo ja, allemaal samenleven in verschillende groepjes. Samen-leven, naast elkaar. Woohoe!


PLONS



signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 29-09-2014 17:46 by WMP Profiel van WMP

Rotzak is gewoon nog steeds pissig dat hij werd weggestuurd tijdens het kinderzwemuurtje.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-09-2014 17:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 29 september 2014 17:45 schreef Hypnos het volgende:
Nee man, alle metalliefhebbers aan 0€, dan zijn ze ook eens gewassen en dat komt de maatschappij ten goede.

Of maak een groep mensen met een sociale vaardigheidsstoornis naar keuze, in geld en kom samen.



Hoe bedoel je 'Of'?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-09-2014 18:02 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 september 2014 17:46 schreef WMP het volgende:
Rotzak is gewoon nog steeds pissig dat hij werd weggestuurd tijdens het kinderzwemuurtje.


Ja heel raar, ik mocht niet eens mijn pielemuiter laten zien.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-09-2014 18:05 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 september 2014 17:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Het is niet zo dat een zwembad ten alle tijden wanneer het open is door iedereen kan worden bezocht. Er zijn ook genoeg groepen die een zwembad kunnen 'huren' voor een bepaalde tijd. Sportclubs, duikverenigingen, bejaardenclubs, naaktzwemmers, etc.


Nee dat snap ik wel, maar ik heb zo'n heel donkerbruin vermoeden dat religie hier een dikke vinger in de pap heeft. Zo niet, dan erken ik dat ik fout zat. En ik vind het wel een behoorlijk gereduceerd tarief trouwens, voor 2 euro een uur zwemmen. Normaal betaal je dat alleen voor het gebruik van het kluisje.


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-09-2014 18:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 29 september 2014 18:05 schreef Rotzak het volgende:
Nee dat snap ik wel, maar ik heb zo'n heel donkerbruin vermoeden dat religie hier een dikke vinger in de pap heeft. Zo niet, dan erken ik dat ik fout zat. En ik vind het wel een behoorlijk gereduceerd tarief trouwens, voor 2 euro een uur zwemmen. Normaal betaal je dat alleen voor het gebruik van het kluisje.


Hehe, die kluisjes zijn toch gratis of niet? Hier in ieder geval wel.

Geen idee of religie hier een rol speelt. An sich ben ik niet tegen het bieden van de mogelijkheid voor mensen uit een andere cultuur om ze kennis te laten maken met iets wat ze normaal niet zouden doen, maar ik vind die gereduceerde prijs inderdaad wel vreemd. Daarnaast zou het mi ook een doelstelling tot integratie moeten hebben. Dat die Turken nadat ze 10x hebben gezwommen in een 'veilige omgeving' gewoon lekker het zwembad in duiken met andere mensen.

Anders zie ik het punt niet, dan bouw je maar een particulier zwembad waar je alleen Turken in laat plonsen.

Als het er om gaat om mensen te laten zwemmen die weigeren te zwemmen met mensen die hun religieuze lulkoek niet delen dan zeg ik; dan zwem je maar lekker niet of je gaat maar terug naar Turkije en duikt daar in de Zwarte Zee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-09-2014 18:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 september 2014 17:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoe bedoel je 'Of'?

ja, realiseerde het me ook net :D


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-09-2014 21:00 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2014 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

where is the brown part?


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-10-2014 10:24 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

The arse


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2014 12:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ow yeah, everyone loooves the ass


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2014 12:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



oei


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-11-2014 12:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Godverdomme!

Wat slecht zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-11-2014 20:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141119_01384439%3Futm

meeen je niet



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-11-2014 20:05]


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-11-2014 20:11 by nark Profiel van nark

Heel Nederland voelt zich gediscrimineerd blijkbaar, justitie is er maar druk mee.



Rianne Hilbink (45) uit Coevorden is het zat. Na de uitbarsting van voormalig bokser Regilio Tuur (47) over Zwarte Piet heeft ze besloten aangifte te doen wegens discriminatie. ,,Als het puur een mening in de pietendiscussie was: prima. Maar ik wil niet met een NSB'er worden vergeleken,'' zegt ze tegen het AD. Tuur laat weten koste wat kost zijn uitgesproken mening over racisme te blijven verkondigen.

De tirade van Tuur © Facebook.

Rianne Hilbink © Facebook.

Ik ben bereid elke prijs te betalen. Ik ben voor niets en niemand bang, zelfs al moet ik ervoor sterven. Alles wat ik vrees, is mijn God.
Regilio Tuur
Hilbink was boos na het lezen van het facebookbericht waarin Tuur een tirade houdt tegen Nederlanders die Zwarte Piet steunen. ,,Ik ben er ziek van, stelletje klootzakken. Het is geen wonder dat zoveel van jullie de nazi's steunden tijdens de Holocaust,'' schreef hij onder meer.

De Coevordense besloot aangifte te doen tegen de oud-bokser. ,,Ik ben gewoon heel ontdaan. Ik wil niet met een NSB'er worden vergeleken. Mijn opa hielp joodse onderduikers in de oorlog in zijn boerderij, daarom trek ik het me zo persoonlijk aan. Ik vind het heel erg: hij scheert alle Nederlanders over één kam.''

Aangiftes
Hilbink besloot het groots aan te pakken. Ze deed niet alleen aangifte, maar stapte ook naar het Meldpunt Discriminatie en nam persoonlijk contact op met het Openbaar Ministerie in Amsterdam. Ook vertelt ze dat haar zoon, zus, dochter en werkster van plan zijn naar de politie te stappen. De politie Noord-Nederland laat aan het AD weten dat er één aangifte tegen Tuur wegens discriminatie is gedaan.

Ze verwacht dat de ex-bokser wordt aangepakt. ,,Eigenlijk wil ik alleen maar dat hij zijn woorden intrekt. Dat hij beseft wat hij heeft gedaan. Hij mag dit niet zomaar roepen.''

Beschadigd
De kans dat Tuur zijn woorden intrekt, lijkt op dit moment klein. Tegenover het AD verkondigt hij dat hij 'geen noodzaak ziet' om te reageren op de kwestie. ,,Ik geef niet veel om de gevoelens van iemand die niet inziet hoe racistisch en pijnlijk deze zogenoemde 'sinterklaastraditie' is en deze in 2014 nog steeds support. Opstaan tegen deze tirannie is mijn missie in 2014. Genoeg is genoeg. We zijn genoeg beschadigd.''

Bang voor de aangiftes lijkt Tuur niet te zijn. ,,Ik ben bereid elke prijs te betalen. Ik ben voor niets en niemand bang, zelfs al moet ik ervoor sterven. Alles wat ik vrees, is mijn God.''

Na de ophef over zijn facebookbericht, is zijn facebookaccount offline. Tuur vertelt dat hij dat niet zelf heeft gedaan, maar dat er mogelijk sprake is van een hack. Hij geeft aan dat dat verhaal nog een staartje krijgt.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 9:26 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Sjongejonge zeg... ik snap best (*duikt weg*) dat zwarte mensen zich gediscrimineerd voelen, ben dan ook 1 vd weinige Naz... ehmm Nederlanders die t zou snappen als de Zwarte Piet wordt afgeschaft, maar dit gaat wel weer te ver, die rare Tuureluur.

Ach, leuke media soap voor hen die niets te doen hebben.


When your people matter, menstrual health matters


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2014 9:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Mensen moeten eens ophouden met zich constant overal beledigd en aangevallen over voelen. Dat gezeik over Zwarte Piet door zo'n kleine club kleurlingen werkt ook alleen maar averechts. Dat werkt racisme alleen maar in de hand, omdat ze lopen te zeuren over een kinderfeest waarvan de roots helemaal niets met de slavernij te maken hebben. Het is niet correct, maar ik snap donders goed dat mensen het op een gegeven moment op de heupen krijgen van "die intolerante kutnegers."

Daarnaast is dit Tuur inderdaad, die moet je met een flink pak Jozo nemen.

Verder zou het mooi zijn als iedereen zou stoppen met elkaar aanklagen. Het is hier godver Amerika niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 10:14 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Grotendeels eens. Maar toch snap ik het. Als jij als Bijlmer-neger, die wellicht al niet zo goed gaat op school, ook overal gediscrimineerd wordt (en geloof me dat gebeurt!), bij t zoeken naar n baan etc. Dan voel je je niet geheel onderdeel van deze samenleving. Als dan ook nog eens ieder jaar dat ex-slaven/knechten gebeuren wordt aangehaald... sorry, ik ben ook op werk de enige, maar ik snap t wel. Verder ben ik zelf niet anti-Zwarte Piet, maar ik ga niet moelijk lopen doen als de zwarte mensen er wel n probleem mee hebben. Dan maar gekleurde pieten ofzo.

EDIT: sorry las te snel. Je gaf aan dat t niets met slavernij te maken heeft? Is dat zo? Ik ging daar eigenlijk wel van uit. Als jjj gelijk hebt, dat t dus niets met slavernij te maken heeft, dan vind ik idd dat ze niet moeten zeuren

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 20-11-2014 10:16]


When your people matter, menstrual health matters


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2014 10:28 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 november 2014 10:14 schreef Fusion het volgende:
Grotendeels eens. Maar toch snap ik het. Als jij als Bijlmer-neger, die wellicht al niet zo goed gaat op school, ook overal gediscrimineerd wordt (en geloof me dat gebeurt!), bij t zoeken naar n baan etc. Dan voel je je niet geheel onderdeel van deze samenleving.


Noem je mij nou een Bijlmer-neger?

quote:
Als dan ook nog eens ieder jaar dat ex-slaven/knechten gebeuren wordt aangehaald... sorry, ik ben ook op werk de enige, maar ik snap t wel. Verder ben ik zelf niet anti-Zwarte Piet, maar ik ga niet moelijk lopen doen als de zwarte mensen er wel n probleem mee hebben. Dan maar gekleurde pieten ofzo.


Die slavernijperiode ligt inmiddels een miljoen jaar achter ons. Moeten we ons daar druk om blijven maken? Ik vind dat net zoiets belachelijks als dat onze huidige regering excuses zou moeten maken aan Indonesië voor wat daar is gebeurd voordat vrijwel iedereen die er nu mee gemoeid is geboren is. Wat heeft dat voor zin?

quote:
EDIT: sorry las te snel. Je gaf aan dat t niets met slavernij te maken heeft? Is dat zo? Ik ging daar eigenlijk wel van uit. Als jjj gelijk hebt, dat t dus niets met slavernij te maken heeft, dan vind ik idd dat ze niet moeten zeuren


Ik zie in dat Sinterklaasfeest een hoop dingen terug uit dergelijke oude Germaanse en heidense feesten. De link naar de slavernij van weet ik veel hoeveel jaren geleden zie ik in ieder geval niet. Het probleem met dit soort dingen is dat het allemaal interpreteerbaar is. Jij ziet het op één manier, een ander ziet het op een andere manier. Ik zie er op geen enkele manier racisme in, net zo min als dat ik mee wil gaan in het volledig zwart-witte argument dat Blackface racistisch zou zijn. Politiek incorrect misschien, maar niet openlijk racistisch.

Dat zo'n Quinsy Gario of Regilio Tuur daar anders over denken mag, en daar mag ook best een discussie over bestaan, dat is namelijk alleen maar gezond binnen een democratische samenleving. Maar dat haast militante gedram, laat ze lekker doodvallen, denk ik dan, die intolerante zeiknegers.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 11:43 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 november 2014 10:28 schreef Ralph het volgende:
Noem je mij nou een Bijlmer-neger?

haha nee hoor, ik bedoel 'stel dat een...'

quote:
Op 20 november 2014 10:28 schreef Ralph het volgende:Die slavernijperiode ligt inmiddels een miljoen jaar achter ons. Moeten we ons daar druk om blijven maken? Ik vind dat net zoiets belachelijks als dat onze huidige regering excuses zou moeten maken aan Indonesië voor wat daar is gebeurd voordat vrijwel iedereen die er nu mee gemoeid is geboren is. Wat heeft dat voor zin?
Ik snap wat je zegt, maar ik ben t niet met je eens. Sowieso is t makkelijk om voor de ander uit te maken dat ie zich niet gekrenkt mag voelen. Ik weet niet waar je woont of met voor mensen je omgaat, maar ik zie om me heen nog best veel discriminatie. Als er slavernij verbonden is aan Sinterklaas, vind ik dat men een punt mag hebben


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2014 12:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja



signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2014 12:28 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

No offence, maar als jij nu voor één keer eens afzijdig houdt, tenzij je wat zinnigs in te brengen hebt...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 12:42 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen