IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ildjarn Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 21:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik luister nu naar deze band (?) en het is echt schitterend. Ik heb deze band toevallig via traden binnen gehad (als opvulling). De cd bevat vier nummers. (o.a. Kronet en Hafsval). keigave super primitive blackmetal met lekkere hellhammer tempo's. Weet iemand iets van deze band? hebben ze veel uit?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-09-2002 21:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik had Son of Northstar [guestvokals by Ihsahn], maar geruild met Elessar.
Nummers als Svarte Hjerter en Nattens Ledestjerne zijn dan wel weer steengoed, maar ik weet nogsteeds niet op welke CD die staan.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 21:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb wat MP-3tjes van ze vooral Svarte Hjerter vind ik een heel aardig nummer. Voor de rest weet ik niks over ze...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 21:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.anus.com/metal/ildjarn.html

hier is wat meer info voor de mede geïnteresseerde.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 21:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:32 schreef attila_de_hun het volgende:
http://www.anus.com/metal/ildjarn.html

hier is wat meer info voor de mede geïnteresseerde.




Dat kon ik al.
En dat semi-intellectuele Anus-gezwets irriteert me sowieso mateloos!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 21:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:38 schreef Heiden het volgende:
Dat kon ik al.
En dat semi-intellectuele Anus-gezwets irriteert me sowieso mateloos!


dat gezwets boeit me helemaal niet. ik luister naar de muziek en daar gaat het om. anders kan ik de helft van m'n cd's wel wegflikkeren.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 21:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:40 schreef attila_de_hun het volgende:
dat gezwets boeit me helemaal niet. ik luister naar de muziek en daar gaat het om. anders kan ik de helft van m'n cd's wel wegflikkeren.


Yep idd, was ook geen persoonlijke uitval naar jou ofzo...dat anus irriteert me gewoon!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 21:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:43 schreef Heiden het volgende:
Yep idd, was ook geen persoonlijke uitval naar jou ofzo...dat anus irriteert me gewoon!


ah, nee, ik vind die site wel interessant omdat de nummers mooi per cd staan weergegeven. that's it! (voorschotje voor later)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-09-2002 21:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ildjarn!!!! Ik heb 'Det Frysende Nordariket', de split met Nidhogg, 'Forest Poetry' en m'n favo 'Strength and Anger'. Fucking heersch!!! Compleet primitief!

Ildjarn is het soloproject van Ildjarn, en hij heeft ook nog in een band gezeten, genaamd Sort Vokter. Die hebben één CD, genaamd 'Folkloric Necro Metal', is à la Ildjarn maar iets vager/atmosferischer, zo mogelijk nog beter!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 22:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Ildjarn!!!! Ik heb 'Det Frysende Nordariket', de split met Nidhogg, 'Forest Poetry' en m'n favo 'Strength and Anger'. Fucking heersch!!! Compleet primitief!

Ildjarn is het soloproject van Ildjarn, en hij heeft ook nog in een band gezeten, genaamd Sort Vokter. Die hebben één CD, genaamd 'Folkloric Necro Metal', is à la Ildjarn maar iets vager/atmosferischer, zo mogelijk nog beter!


kijk, dan weet ik weer waar ik naar op zoek moet gaan. Ik draai nu zo ongeveer permanent "hafsval". volledig onorgineel van stijl maar wel een van de beste oldskool blackmetal nummers die ik gehoord heb.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-09-2002 22:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De man achter Ildjarn is btw. een complete 'nature freak'. De afgelopen jaren heeft hij wat gewerkt om te sparen en zich volkomen terug te trekken in de natuur. Aan de rest van de wereld heeft-ie geen boodschap.

Alles wat je in Ildjarn's muziek hoort is volgens hem geïnspireerd door de natuur. Geen ideologische zaken of moeilijke gedachten, alleen maar total misanthropic forest black metal, of zoiets .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 22:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 22:06 schreef Dwaallicht het volgende:
De man achter Ildjarn is btw. een complete 'nature freak'. De afgelopen jaren heeft hij wat gewerkt om te sparen en zich volkomen terug te trekken in de natuur. Aan de rest van de wereld heeft-ie geen boodschap.

Alles wat je in Ildjarn's muziek hoort is volgens hem geïnspireerd door de natuur. Geen ideologische zaken of moeilijke gedachten, alleen maar total misanthropic forest black metal, of zoiets .


toch wel aardig om te lezen. kon dat in nederland ook maar.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-09-2002 16:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hehe, ik zoek ook nog een aantal platen van deze band en van Sort Vokter. Heb zelf alleen Forest Poetry. Maar die platen zijn vrij moelijk te verkrijgen lijkt het.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-09-2002 16:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb "Forrest Poetry" en "Det Frysende Nordariket" (een verzameling van al zijn demo's en EP's).

Is er in feite nog meer verschenen van die gozer?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-09-2002 16:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 16:31 schreef Vargen666 het volgende:
Hehe, ik zoek ook nog een aantal platen van deze band en van Sort Vokter. Heb zelf alleen Forest Poetry. Maar die platen zijn vrij moelijk te verkrijgen lijkt het.
Hier staat wat spul van Ildjarn. Leuk detail is VUIG's kop onderaan de pagina. Ook hier staat wat. Voor Sort Vokter kan je hier eens kijken.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-09-2002 16:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Bedankt, maar dat is in Amerika.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-09-2002 17:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb hem, ik heb hem .

Evilmusic is in amerika ja, maar als ik het goed heb kan je er nog steeds bestellen. Mailen is het devies!

Die kop van Vuig onderaan de pagina is geen toeval, het is de site van Full Moon productions en als ik me niet vergis komt daar het nieuwe Fluistorrrrrwoud album op uit!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-09-2002 17:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Sja, het gaat me er niet om of ik er kan bestellen maar meer dat het fucking lang duurt om te leveren, en dat er hoge verzendkosten aan vast zitten.
Hmm, en dat ik te lui ben om dollars bij den banck te halen.



Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-09-2002 19:00 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 18 september 2002 22:06 schreef Dwaallicht het volgende:
De man achter Ildjarn is btw. een complete 'nature freak'. De afgelopen jaren heeft hij wat gewerkt om te sparen en zich volkomen terug te trekken in de natuur. Aan de rest van de wereld heeft-ie geen boodschap.

Alles wat je in Ildjarn's muziek hoort is volgens hem geïnspireerd door de natuur. Geen ideologische zaken of moeilijke gedachten, alleen maar total misanthropic forest black metal, of zoiets .


Vind ik een mooie gedachte!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2002 19:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

godverdikkeme. ik heb nu wat ander materiaal gehad van Idjarn en dat is net zo goed.Norse is echt briljant. simpel maar uiterst doeltreffend. een van de beste blackmetal artiesten die ik ooit gehoord heb.ik ga ook metmijn gitaar in Visdonk (een bos bij ons in de buurt) spelen)


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 29-09-2002 21:09 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik heb die nidhogg split

Conclusie: Idjarn

Zeer primitieve black metal, geweldig!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 29-09-2002 21:41 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 21:09 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Zeer primitieve black metal, geweldig!


Daar sluit ik me bij aan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2002 22:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 21:09 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Ik heb die nidhogg split

Conclusie: Idjarn

Zeer primitieve black metal, geweldig!


mag ik u dan toch aanbevelen om eens wat hellhammer materiaal te proberen? Idjarn komt op mij over als een simpeler versie van hellhammer(en iets meer black uiteraard).


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-09-2002 23:07 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ildjarn is god!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 30-09-2002 8:18 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik luister nu naar deze band (?) en het is echt schitterend. Ik heb deze band toevallig via traden binnen gehad (als opvulling). De cd bevat vier nummers. (o.a. Kronet en Hafsval). keigave super primitive blackmetal met lekkere hellhammer tempo's. Weet iemand iets van deze band? hebben ze veel uit?


He, Attila je bent wel erg blij met die Ildjarn??? Is dus wel een schoot in de roos geweest. Misschien binnenkort weer zo iets? Is mooi om mensen zo blij te maken, haha. Maak graag mensen blij! Allemaal blije mensen en laat ze allemaal zingen!


Op je knie en pijp voor genade!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-09-2002 15:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 8:18 schreef JuronymouS het volgende:
He, Attila je bent wel erg blij met die Ildjarn??? Is dus wel een schoot in de roos geweest. Misschien binnenkort weer zo iets? Is mooi om mensen zo blij te maken, haha. Maak graag mensen blij! Allemaal blije mensen en laat ze allemaal zingen!


dat was het zeker!!!! tralala; ik ben blij!

maar dit is dus precies de muziek waar ik van houd, superrauw, simpel en en niet overgeproduceerd. en niet die constante blastbeat maar een lekker hellhammer ritme (de band) wat mis ik zulke mluziek toch vreselijk tegnwoordig.ik vind het nu zelfs beter als darkthrone, mayhem en burzum.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen