IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ildjarn Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-03-2003 20:36 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 16 maart 2003 20:31 schreef Ebullition het volgende:
De cd behoort een achterkant te hebben, en dus ook een inlay maar zo ver ik weet zijn er geen promo versies van uitgegeven dus ik denk dat je gewoon een exemplaar in je bezit hebt wat zijn achterkant mist.

Je mist wel de tracklisting en die luidt als volgt:

Ildjarn - Forest Poetry (1996)
NPR NLP 004 / Norse 004
[Disc 1/1] [Time: 52:04]:
01. Whispering Breeze
02. Blackened Might
03. Clashing of Swords
04. No Gleaming Light
05. Blazing Eye
06. Sinking Deep
07. Chill of the Night (Returning)
08. The Blade Flares in Red Light
09. Deeping in Grey
10. Midnight Interval
11. Descending
12. Away with the Dawn
13. Before my Eyes Forever
14. Reflecting Mountains
15. Brother of the Forest
16. Dead Years
17. Dark December
18. Cold and Waste
19. Visions of the Earth (2nd Returning)
20. Risen Seeds of Time
21. Winter Embrace
22. No Place Nowhere



Nou, gek... Kun je misschien een scan maken van de CD zelf, wat voor plaatje er op zit zeg maar... Dan zou ik u zeeeeer erkentelijk zijn!

(en heb je de 2 EPs (Vinterriket en Hin Onde) + Temple Of Baal van Sander al voor mij op de post gedaan? Want dan gooi ik maandag gelijk mijn wederhelft op de post namelijk!)


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 16-03-2003 20:43 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

quote:
Op 16 maart 2003 20:36 schreef Inside-Lie het volgende:
Nou, gek... Kun je misschien een scan maken van de CD zelf, wat voor plaatje er op zit zeg maar... Dan zou ik u zeeeeer erkentelijk zijn!

(en heb je de 2 EPs (Vinterriket en Hin Onde) + Temple Of Baal van Sander al voor mij op de post gedaan? Want dan gooi ik maandag gelijk mijn wederhelft op de post namelijk!)


De scan zal ik met de spullen mee sturen. Die heb ik nog niet verstuurd want ik heb nog niet de addressen van de mensen ontvangen die recentelijk een bestelling hebben geplaatst. Wist dus eigenlijk nog niet dat ik die moest versturen maar dat gebeurt zodra Sander het confirmed.


~ We are a virus with shoes


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-03-2003 20:45 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 16 maart 2003 20:43 schreef Ebullition het volgende:
De scan zal ik met de spullen mee sturen. Die heb ik nog niet verstuurd want ik heb nog niet de addressen van de mensen ontvangen die recentelijk een bestelling hebben geplaatst. Wist dus eigenlijk nog niet dat ik die moest versturen maar dat gebeurt zodra Sander het confirmed.


Wil je mijn adres hebben? Dan stuur ik het effe via e-mail... Sander heeft toch bij het overhandigen van die Temple Of Baal al bevestigd?


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-03-2003 20:46 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb die ToB toch aan Solvi meegegeven?

Knal ff je ICQ aan anders.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-03-2003 20:55 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Gehehehee


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 16-03-2003 20:59 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

huu, NP: Morklagt Sti


Dit slaat nergens op.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-03-2003 16:31 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ildjarn Heerscht!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-03-2003 17:05 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 16:31 schreef Leviathanica het volgende:
Ildjarn Heerscht!



Is het mogelijk iemand's postgeschiedenis na te trekken? Volgens mij is die van jouw dan tamelijk eentonig


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-03-2003 17:09 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 19 maart 2003 17:05 schreef ilyc het volgende:
Is het mogelijk iemand's postgeschiedenis na te trekken? Volgens mij is die van jouw dan tamelijk eentonig


Viel mij ook al op!


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 19-03-2003 17:13 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 17:09 schreef Inside-Lie het volgende:
Viel mij ook al op!


oja??!!


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 19-03-2003 17:27 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

JEMIG DE PEMIG!


Trieste gast


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-03-2003 23:23 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 maart 2003 17:05 schreef ilyc het volgende:
Is het mogelijk iemand's postgeschiedenis na te trekken? Volgens mij is die van jouw dan tamelijk eentonig


Lekker boeiend.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 20-03-2003 0:05 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

hahahaha, geniaal!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 20-03-2003 0:53 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Wehehe, prima instelling zeg, maar goed, ontopic.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-04-2003 21:06 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Deze ex-clown van Emperor, kan ik nauwelijks serieus nemen, en dan doe ik dus ook niet.
Zijn zwart-wit hoesjes zijn smerig, dus dacht ik aanschaffen dit moet behoorlijke true Black Metal zijn, toen ik de cd beluisterde, kreeg ik alleen maar gejengel te horen, dat vond ik opzich jammer, want er waren soms goede ideeen, alleen die waren niet goed van elkaar te onderscheiden.(En dat kwam juist door dat gejengel) En ook de zang kwam niet boven de muziek uit.
Deze band kan het inzich hebben, daarom is dit een gemiste kans.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-04-2003 21:36 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 21:06 schreef Heer Krieg het volgende:
Deze ex-clown van Emperor, kan ik nauwelijks serieus nemen, en dan doe ik dus ook niet.
Zijn zwart-wit hoesjes zijn smerig, dus dacht ik aanschaffen dit moet behoorlijke true Black Metal zijn, toen ik de cd beluisterde, kreeg ik alleen maar gejengel te horen, dat vond ik opzich jammer, want er waren soms goede ideeen, alleen die waren niet goed van elkaar te onderscheiden.(En dat kwam juist door dat gejengel) En ook de zang kwam niet boven de muziek uit.
Deze band kan het inzich hebben, daarom is dit een gemiste kans.


99% van de BM liefhebbers is het waarschijnlijk niet met je eens, maar goed, het is jouw mening.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:12 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik vind die productie wel een beetje jammer. Het is op zich best een gave band, maarja mjoah ... komt niet helemaal goed uit den verf.


this user is dead


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-08-2003 13:33 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

goede band, lekker agressief


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:35 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:33 schreef natassja het volgende:
goede band, lekker agressief


Ik dacht eerlijk gezegd dat het nogal tree-huggers waren.


this user is dead


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 13:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik luister nauwelijks meer naar dit soort black metal. Zou ik te oud worden?

BTW -- volgens mij komt dit met een góede (lees: nette) productie HELEMAAL niet meer uit de verf. Wat heb je nou aan twee riffjes in een nummer met een sound à la Dimmu Borgir. Dankzij de vunzigheid heeft het nog iets dierlijks, maar ik vind er tegenwoordig weinig meer aan.

*edit* het is geen BAND -- het is een eenmansproject

*edit edit* zou ook wel triest zijn als het een band was, ik bedoel, die zooi kan je met één hand spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-08-2003 13:37]


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-08-2003 13:39 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:35 schreef JFrost het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat het nogal tree-huggers waren.


dan dacht jij verkeerd


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-08-2003 13:40 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik luister nauwelijks meer naar dit soort black metal. Zou ik te oud worden?



Nope, ieders smaak evolueert wel wat, ik kan dit soort BM het de laatste jaren wel waarderen, maar het is niet dat mijn heel kast volzit met deze afdeling, iets meer structuur, techniek en een beetje productie mag.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:43 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:39 schreef natassja het volgende:
dan dacht jij verkeerd


Guess again.

quote:
I guess people can start to grasp what meaning nature has had for me when listening to the Hardangervidda CD. It's just a stream of landscapes in musical form, created by years of spending time in Norwegian nature.


[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 06-08-2003 13:43]


this user is dead


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-08-2003 13:44 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:43 schreef JFrost het volgende:
Guess again.




niet alle cd knurft, maar jij zal het wel beter weten


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:45 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 13:44 schreef natassja het volgende:
niet alle cd knurft, maar jij zal het wel beter weten


Nee, de ene cd houdt die gast van de natuur, de volgende cd van industrie en fabrieken. Ok.


this user is dead


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen