IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 19-02-2011 Crashinasecond Plock Volkel
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2011 10:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Komt allen om 21.30 uur, we openen die avond. Mooiste zou zijn als na ons optreden de hele tent leegloopt natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-01-2011 14:19 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Die dames op deachtergrondfoto spelen na jullie? Dan denk ik niet dat de zaal na jullie optreden leegloopt.


Bareuh...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2011 14:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, hoe laat spelen die dames precies?


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2011 15:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2011 14:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, hoe laat spelen die dames precies?
Na ons. Leuke dames hè? De bassiste is de dochter van een ex-collega. Hmm, misschien toch maar blijven. Ze maken rockabilly-surf en de hoofdact ook. Da's ook niet verkeerd dacht ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2011 16:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, dat ziet er allemaal wel vrij prima uit! Jammer dat Volkel niet om de hoek ligt.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2011 16:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Yep. Maar ik heb wel slaapplek hier hoor. De Ulk en Boudie en zat anderen hadden geen klachten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2011 16:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Bedankt voor het aanbod Maar ik ga het niet doen, eerlijk gezegd is het me de moeite (nog) niet waard


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-02-2011 14:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Schop. Het wordt gezellig, er komt aardig wat volk uit de buurt in elk geval. En een afterparty met heel veel mensen in mijn stamcafé. Er zijn ook nog wat crashplekken bij me thuis, de kinderen zijn de deur uit namelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen