IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rellen in het Midden Oosten, moeten we daarop proosten? Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2011 13:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 13:41 schreef kwelgeest het volgende:
Wat denk je dat die 110 kruisraketten kosten?


110 miljoen!


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-03-2011 13:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wel raar dat ze nu pas iets aan Khadaffi doen. Had volgens mij al jaren eerder gekund. Bijvoorbeeld jaaaren geleden bij de aanslag op de Israëlische sportploeg, of wat later bij al die vliegtuigaanslagen, meest recent bij Lockerbie. Ik bedoel, als Bin Laden de grote schurk moet zijn wegens de WTC-aanslag dan had de pionier van de vliegtuigaanslagen ook gewoon aangepakt moeten worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-03-2011 13:48 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 13:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
110 miljoen!


Inderdaad, erg handig dat ze gewoon een miljoen per stuk kosten, is makkelijk rekenen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2011 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar de US had die al liggen, dus tja .. schiet ze dan ook maar af. Leuk voor de foto's


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-03-2011 14:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 maart 2011 13:46 schreef bastianus het volgende:
Wel raar dat ze nu pas iets aan Khadaffi doen. Had volgens mij al jaren eerder gekund. Bijvoorbeeld jaaaren geleden bij de aanslag op de Israëlische sportploeg, of wat later bij al die vliegtuigaanslagen, meest recent bij Lockerbie. Ik bedoel, als Bin Laden de grote schurk moet zijn wegens de WTC-aanslag dan had de pionier van de vliegtuigaanslagen ook gewoon aangepakt moeten worden.


Verdiep je nog maar eens in de Lockerbie zaak. Dan kom je achter erg rare stappen van de onderzoekers.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-03-2011 14:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 14:25 schreef MR. N het volgende:
Verdiep je nog maar eens in de Lockerbie zaak. Dan kom je achter erg rare stappen van de onderzoekers.
Hmm.. Toch heeft Libië de verantwoordelijkheid opgeëist. Ook heeft een huidig oppositielid toegegeven dat de opdracht van Khadaffi kwam.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-03-2011 15:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 maart 2011 14:59 schreef bastianus het volgende:
Hmm.. Toch heeft Libië de verantwoordelijkheid opgeëist. Ook heeft een huidig oppositielid toegegeven dat de opdracht van Khadaffi kwam.
Het bewijs tegen de veroordeelde persoon was filterdun, en er was ook nog eens mee gesjoemeld.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-03-2011 15:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Enige Jemense militaire leiders doen niet meer mee, steunen nu actief de protesteerders: http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2011/03/2011320180579476.html


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2011 16:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Poetin noemt ingrijpen Libië 'middeleeuwse kruistocht'
Uitgegeven: 21 maart 2011 13:06
Laatst gewijzigd: 21 maart 2011 14:05
AMSTERDAM - De Russische premier Vladimir Poetin heeft kritiek geuit op de VN-resolutie die militair ingrijpen in Libië mogelijk heeft gemaakt.

Poetin vergelijkt de internationale maatregelen tegen het regime van Muammar Kaddafi met een "Middeleeuwse oproep tot een kruistocht". Dat tekenen diverse media maandag op uit de mond van de oud-president van Rusland.

Volgens Poetin is het in Amerika een “trend aan het worden om zich te bemoeien met interne aangelegenheden van andere landen”.

Poetin zegt van mening te zijn dat het regime van de omstreden Kaddafi niet voldoet aan de criteria van een democratie, maar dat dat een militair ingrijpen niet rechtvaardigt.

Resolutie

De VN-veiligheidsraad stemde vorige week in met de resolutie, die was ingediend door onder meer Frankrijk en Groot-Brittannië.

Het besluit gaf groen licht voor alle maatregelen die noodzakelijk zijn om de Libische bevolking te beschermen tegen aanvallen van dictator Muammar Kaddafi. Ook kon de veelbesproken no-flyzone boven Libië worden ingesteld.

Tien van de vijftien leden stemden voor de resolutie. Vijf landen, waaronder de permanente leden China en Rusland die de resolutie met hun veto hadden kunnen tegenhouden, onthielden zich van stemming.


Snap wel dat er nu ingegrepen had moeten worden, maar meneer Stop erin heeft ook wel weer gelijk. Wij zijn toch ook trots op het eigen verzet wat Willem de niet-zo-spraakzame heeft gedaan? Als het blijft bij het op afstand uitschakelen van militaire goederen waarmee Khadaffi zn volk om zeep helpt vind ik het goed. Maar ik vind wel dat de Libiers zelf hun revolutie mogen inkleuren.

(en jah onze revoluties kregen vast ook buitenlandse steun maar hadden die de overhand en alle controle?)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-03-2011 16:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, mijn pa zegt dat ook altijd bij zowat elk nieuwsitem over het midden-oosten: "gewoon een bom d'erop." De beste man heeft duidelijk een roeping als diplomaat misgelopen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-03-2011 16:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Jammere van dergelijke berichten is dat ze nooit integraal zijn. Poetin lijkt zo een complete idioot terwijl ik vermoedt dat er een stuk meer context en nuanc om deze quote's heenzi/at.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2011 1:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben wel benieuwd, maar ergens wil ik het ook eigenlijk helemaal niet weten, wat er gebeurt als het almachtige Amerika besluit zich te bemoeien met interne aangelegenheden van een land wat op redelijk goede voet staat met Rusland.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-03-2011 11:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2011 1:07 schreef XXL het volgende:
Ik ben wel benieuwd, maar ergens wil ik het ook eigenlijk helemaal niet weten, wat er gebeurt als het almachtige Amerika besluit zich te bemoeien met interne aangelegenheden van een land wat op redelijk goede voet staat met Rusland.
Helemaal niets. Net zo goed dat Rusland ongestraft Georgi"e mag/kan binnen vallen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2011 13:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Paus roept op tot wapenstilstand Libië
Uitgegeven: 27 maart 2011 12:37
Laatst gewijzigd: 27 maart 2011 12:36
VATICAANSTAD - Paus Benedictus XVI heeft zondag opgeroepen tot een onmiddellijk staakt-het-vuren in Libië.
© ANP

''Ik roep de internationale organisaties en degenen met politieke en militaire verantwoordelijkheden op direct een dialoog te beginnen om een einde te maken aan het gebruik van wapens'', zei de kerkvorst.

De paus zei zich grote zorgen te maken over de veiligheid van het Libische volk. ''Op momenten van de hoogste spanning is het van groot belang om elk diplomatiek middel te benutten en om zelfs het zwakste signaal van bereidheid tot verzoening van alle betrokken partijen te ondersteunen'', zei hij.



Als de Paus nou eerst even zijn eigen interne aangelegenheden oplost.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2011 21:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik weet niet of iemand er hier belang bij heeft maar dit vond ik persoonlijk een heel interessant en helder verhaal over nalatenschap van Osama Bin Laden.

http://www.xxlmag.com/features/2011/05/the-legacy-of-bin-laden-by-immortal-technique/


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2011 21:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ach godver, zelfs door enkel maar de titel van de link te lezen moest ik al fronsen. Immortal Technique, alweer... :')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2011 22:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Iets mis met Immortal technique?
Lees het nou eerst maar eens. Ik vond het een sterk verhaal.
Je hoeft het er natuurlijk niet mee eens te zijn. Dat zou ook saai zijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2011 22:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik zal het verhaal lezen als ik wat meer tijd heb, maar ik vind Immortal Technique iets hebben van een hipster-approved aandachtshoer. Met zijn eeuwige 'kijk mij het bij het rechte eind hebben en de rest van de wereld niet'-geroep...

Ik kan het niet nalaten te denken dat hij zich beter zou amuseren met wanden van een grot te besmeuren met stront opdat een levend wezen het over 2000 jaar zou aanbidden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2011 22:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Oh? Ik vind dat juist reuze meevallen.
Zeker met teksten als:
"Remember That I'm Just a Man Don't Follow Me Nigga"
en
"I never make songs to disrespect woman or to judge people about the way that they're living"

Maar goed, mensen met een sterke mening worden al gauw gezien als "prekerig" of belerend helaas.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2011 22:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het probleem dat ik met IT heb is dat ik door dat belerende en prekerige gedoe al bij voorbaat afknap. Maar zijn eerste plaat zal ik wel nog eens beluisteren, ik hoop dat het muzikaal wel snor zit


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2011 22:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Pas wel op dat je je, door die instelling, niet volledig afsluit van de mening van anderen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-05-2011 23:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

niet zo belerend doen he!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2011 23:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2011 22:59 schreef XnegativeX het volgende:
Pas wel op dat je je, door die instelling, niet volledig afsluit van de mening van anderen.


Ik trek me niets aan van jouw mening.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2011 23:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Grapje, he.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2011 23:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2011 22:59 schreef XnegativeX het volgende:
Pas wel op dat je je, door die instelling, niet volledig afsluit van de mening van anderen.


Ad Hominem is ook leuk


signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen