IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rellen in het Midden Oosten, moeten we daarop proosten? Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-02-2011 12:04 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 11:59 schreef kwelgeest het volgende:
Diepgravende analyse.
Iran was voor de Ayatollahs een pacifistische staat zonder leger.


Gelukkig heeft Amerika ze een lesje geleerd door Saddam te steunen in zijn strijd tegen de Perzische hegemonie.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2011 12:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zielige bedoening daar. betogen ze voor vrijheid, helpen ze mensen aan de macht die hun vrijheid zullen beperken na de volgende de-democratisering


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 12:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 11:59 schreef kwelgeest het volgende:
Diepgravende analyse.
Iran was voor de Ayatollahs een pacifistische staat zonder leger.


Dus daarom zal het in Egypte exact net zo gaan als toen in Iran? Dank voor deze diepgravende conclusie...


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2011 12:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vrees het eerlijk gezegd ook


wat voor leiders-traditie heeft met daar? Farao's en religieuzen. Egypte ligt dichter bij Iran dan Turkije historisch en cultureel gezien.


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 12:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:04 schreef Gemene Lepel het volgende:
Gelukkig heeft Amerika ze een lesje geleerd door Saddam te steunen in zijn strijd tegen de Perzische hegemonie.
Weinig Perzies aan de Ayatollahs. Amerika had Saddam destijds van mij wel wat meer mogen steunen. Nederland had van mij destijs Saddam ook mogen steunen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 12:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 12:08 schreef Hypnos het volgende:
ik vrees het eerlijk gezegd ook


wat voor leiders-traditie heeft met daar? Farao's en religieuzen. Egypte ligt dichter bij Iran dan Turkije historisch en cultureel gezien.


Sja, als je dan economisch belang totaal buiten het plaatje laat (waar de demonstraties vooral over gingen) en alle moslims als extremist beschouwd kom je inderdaad op Iran uit....


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2011 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of Libanon, of Libië


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2011 12:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:09 schreef MR. N het volgende:
Sja, als je dan economisch belang totaal buiten het plaatje laat (waar de demonstraties vooral over gingen) en alle moslims als extremist beschouwd kom je inderdaad op Iran uit....


Amerika had een heeel grote soeplepel in de oliepap dankzij de Shah,
maar het kwam vooral aan op de betogers, en die zijn net als nu gegroeid uit de massa aan studenten in combinatie met de Moslimclerus( geen extremisten hoor, vind ik dan, wel iets... strikter dan de gemiddelde praktiserende Moslim). En die trekken de grote groep mee.



signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 12:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:06 schreef MR. N het volgende:
Dus daarom zal het in Egypte exact net zo gaan als toen in Iran? Dank voor deze diepgravende conclusie...
*poep*

Ga je maar eens in de 'broeders verdiepen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 12:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:09 schreef MR. N het volgende:
Sja, als je dan economisch belang totaal buiten het plaatje laat (waar de demonstraties vooral over gingen) en alle moslims als extremist beschouwd kom je inderdaad op Iran uit....
:')

Iedere Iraniër is indd een extremist..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2011 12:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een demobasis in Egypte is idealistisch en totaal niet conctreet



de enige leiders daar zijn het kapitaal, de geWestige machtshebbers en de clerus


de laatste schieten nu over in combinatie met de natie
want hun Farao willen ze niet meer, hun land in handen geven van AMerika? nee nog liever de Moslimpartijen


en niets mis mee hoor, dat zijn geen Hamasleden (al hebben ze wel veel contact) maar ze willen bvb wel de vrouw uit de straat houden en er voor zorgen dat er veel vrijheidsbeperkingen komen.

Geen sharia maar wel een Blijf-maar-thuis-Fatima

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-02-2011 12:21]


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 12:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:20 schreef Hypnos het volgende:
een demobasis in Egypte is idealistisch en totaal niet conctreet



de enige leiders daar zijn het kapitaal, de geWestige machtshebbers en de clerus


de laatste schieten nu over in combinatie met de natie
want hun Farao willen ze niet meer, hun land in handen geven van AMerika? nee nog liever de Moslimpartijen


en niets mis mee hoor, dat zijn geen Hamasleden (al hebben ze wel veel contact) maar ze willen bvb wel de vrouw uit de straat houden en er voor zorgen dat er veel vrijheidsbeperkingen komen.

Geen sharia maar wel een Blijf-maar-thuis-Fatima
:')

Hamas IS de broederschap.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 12:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 12:16 schreef kwelgeest het volgende:
:')

Iedere Iraniër is indd een extremist..
Wel in jouw wereldbeeld toch?


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 12:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:24 schreef MR. N het volgende:
Wel in jouw wereldbeeld toch?
In jouw wereldbeeld blijkbaar.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2011 12:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:23 schreef kwelgeest het volgende:
:')

Hamas IS de broederschap.


daarvoor ken ik er niet genoeg van, maar ik weet wel vanuit reportages en ... dat er veel contact is tussen Hamas en de Broederschap,

en dat daarom Moebarak en de geheime dienst ferm op de kap van de Broederschap zat , want ja .. Gaza en stuff


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 12:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 12:25 schreef kwelgeest het volgende:
In jouw wereldbeeld blijkbaar.


Nee, ik geef alleen mijn beeld van jouw visie.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-02-2011 12:34 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:08 schreef kwelgeest het volgende:
Weinig Perzies aan de Ayatollahs. Amerika had Saddam destijds van mij wel wat meer mogen steunen. Nederland had van mij destijs Saddam ook mogen steunen.


Haha, ik was even vergeten dat wanneer chemische wapens gebruikt worden tegen 'anderen' er natuurlijk geen probleem is. Mijn fout.

En natuurlijk heeft Nederland zijn steentje bijgedragen in de vorm van dhr. van Anraat. Maar wellicht had je liever gezien dat de Nederlandse staat deze steun had geleverd (die zou er ongetwijfeld mee weg zijn gekomen)

quote:
On December 23, 2005, a Dutch court sentenced Frans van Anraat, a businessman who bought chemicals on the world market and sold them to Saddam's regime, to 15 years in prison. The Dutch court ruled that Saddam committed genocide against the people of Halabja;[16] this was the first time a court described the Halabja attack as an act of genocide. On 12 March 2008, the government of Iraq announced plans to take further legal action against the suppliers of chemicals used in the poison gas attack.[17]


[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 12-02-2011 12:55]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-02-2011 12:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ach kogels zijn ook chemisch.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 12:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:26 schreef Hypnos het volgende:
daarvoor ken ik er niet genoeg van, maar ik weet wel vanuit reportages en ... dat er veel contact is tussen Hamas en de Broederschap,

en dat daarom Moebarak en de geheime dienst ferm op de kap van de Broederschap zat , want ja .. Gaza en stuff
Hamas is de 'Israelische'/Palestijnse tak van de broederschap. De broederschap is een transnationale organisatie met takken over de gehele wreld. Het doel van de broederschap is 'het islamitische werelddeel' islamiseren/op het rechte islamitische pad brengen alvorens de jihad tegen de rest van de wereld. Als Israel is gevallen staat Hamas samen met de rest van de horen zo weer bij de spreekwoordelijke poorten van Wenen; eigenlijk, daar staan ze al. Israel is het westen.
Het doel van Hamas is niet zozeer de vernietiging van Israel. Israel is de buitenpost van al dahab jihad.
quote:
Op 12 februari 2011 12:27 schreef MR. N het volgende:
Nee, ik geef alleen mijn beeld van jouw visie.
Moeilijk, heh?
quote:
Op 12 februari 2011 12:34 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha, ik was even vergeten dat wanneer chemische wapens gebruikt worden tegen 'anderen' er natuurlijk geen probleem is. Mijn fout.
Als de staat verzaakt mijn leven, in ruime zin, te waarborgen, verlist zij haar rechtsgeldigheid.

Ik heb geen afspraak of contract met de staat. Ik ben, als individu, soeverein. 'Ik' dult de staat zolang ze 'mijn' belang dient.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-02-2011 12:59 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:52 schreef kwelgeest het volgende:

Als de staat verzaakt mijn leven, in ruime zin, te waarborgen, verlist zij haar rechtsgeldigheid.

Ik heb geen afspraak of contract met de staat. Ik ben, als individu, soeverein. 'Ik' dult de staat zolang ze 'mijn' belang dient.


Zeer edgy filosofisch liberaal geneuzel. Leg eens mooi uit hoe Irakese gifaanvalen op burgers in verhouding staat tot jouw contract met een staat die volgens jou een dergelijk regime openlijk en van harte zou moeten steunen :'). Of was dit alles nodig in jouw leven in de ruime zin te waarborgen?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 12-02-2011 13:10]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 13:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 12:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zeer edgy filosofisch liberaal geneuzel. Leg eens mooi uit hoe Irakese gifaanvalen op burgers in verhouding staat tot jouw contract met een staat die volgens jou een dergelijk regime openlijk en van harte zou moeten steunen :'). Of was dit alles nodig in jouw leven in de ruime zin te waarborgen?
Wil ik best doen. Maar ik heb een onmeunige kat0rr, dusch ik denk niet dat ik dat binnen nu en een kwatier heb uitgetypt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-02-2011 13:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nou, ik ga naar de kapper om m'n weelderige bos haar af te knippen :O.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-02-2011 16:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Politie Jemen slaat betoging uiteen
Uitgegeven: 13 februari 2011 14:42
Laatst gewijzigd: 13 februari 2011 14:42
SANAA - De politie heeft zondag in Sanaa, de hoofdstad van Jemen, een betoging uiteengeslagen. Daarbij werden tien mensen aangehouden, meldden oppositieleden.
© ANP

Ongeveer tweeduizend mensen, voornamelijk studenten, probeerden uit protest van de universiteit naar het presidentiële paleis te lopen, maar kwamen onderweg de politie tegen.

Ook in de zuidelijke stad Taiz maakten agenten met knuppels een einde aan een demonstratie.

Daar waren honderden mensen bijeen om, net als in Sanaa, het vertrek van president Ali Abdullah Saleh te eisen. Volgens deelnemende activisten werden 120 mensen opgepakt.

Revolutie

De betogers in de hoofdstad riepen leuzen als: ''Een revolutie in Jemen na de revolutie in Egypte''. Daarmee verwezen ze naar de val van de Egyptische president Hosni Mubarak van afgelopen vrijdag.

De president vertrok na een dagenlange volksopstand.
© ANP



Zo kan het ook.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2011 16:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wel grappig dat 31 jaar geleden De shah mocht vertrekken in Iran, en 31 jaar later Moebarak in Egypte.

hopelijk loopt de parallel niet verder


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2011 22:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Moslimbroederschap richt partij op
Update: dinsdag 15 feb 2011, 18:38

In Egypte wil de Moslimbroederschap zo snel mogelijk een politieke partij oprichten. Een vooraanstaand lid van de Moslimbroeders maakte dat bekend op de staatstelevisie. De Moslimbroederschap was onder president Mubarak verboden. De beweging deed wel met onafhankelijke kandidaten mee aan verkiezingen.

De legertop maakte vandaag bekend dat de commissie die met voorstellen moet komen voor een nieuwe grondwet binnen tien dagen verslag uit moet brengen. Er komt daarna een referendum over.

Het leger heeft Egyptenaren opgeroepen weer aan het werk te gaan. Maandag en dinsdag werd er massaal gestaakt.



Die had vast niemand aan zien komen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen