IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Venom Vorige pagina | Volgende pagina
metal blade
Usericon van metal blade
Posted 01-09-2003 21:38 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Ik vraag me af hoe de huidige nieuwe albums van ze klinken..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2003 21:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ben ik het mee eens, meer als de term hebben ze niet bedacht. Misschien nog het 'botte' geluid wat Bathory ook gebruikte, maar daar houd het verder op volgens mij.

*reactie op Verval*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 01-09-2003 21:39]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-09-2003 21:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou dat de oude albums onder zouden doen voor Bathory dat bestrijd ik ten zeerste!

Maar het is waar en ik zeg het al een tijd dat de eind jaren 80 begin 90 albums vna VENOM uitemrmate de moeite waard zijn, maar de meetsen willen het niet waarden cq. kennen het niet en lullen maar mee.




Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-09-2003 21:51 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Wat mij betreft is Temples... een klein meesterwerkje. Alles klopt eraan: het geluid is zo vet als een pakkie boter en de nummers zijn afwisselend en soms zelfs erg bruut of juist erg mooi. Niet bepaald kenmerken die de oude Venom albums hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 01-09-2003 21:52]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2003 21:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik zei niet dat Venom onderdoet voor Bathory, alleen is Bathory IMO de grondlegger van Black Metal, muzikaal gezien.
Ouwe Venom is zeker kicks.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-09-2003 8:55 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com



[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 02-09-2003 8:59]



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-09-2003 8:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou die "eer" mag Bathory van me hebben!

Bathory was trouwens niets dan een Venom ripp off in het begin, dat heeft quorthon ook zelf toegegeven!



Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 02-09-2003 9:28 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Just lay down your souls, men!


Je kan me de bout hachelen!


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 14-09-2003 16:31 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik heb bij Rob aka Heo de venom "hell at hammersmith, live in '85" video van venom gezien en het klonkt bijna gelijk aan de cd's.

Iedereen die zegt dat venom live kut is moet eens wat beter luisteren. En venom is overduidelijk wel de eerste bm band, aangezien bathory een overduidelijke kloon was.



Cronus
Usericon van Cronus
Posted 17-09-2003 21:08 by Cronus Wijzig reactieProfiel van CronusQuote dit bericht

Toen ik ze op Waldrock zag stond ik echt als een klein kind voor het podium! Dit waren vroeger echt mijn helden. En ze waren ook nog niets veranderd. Helemaal super.


Ashes to ashes, dust to dust. If the Gods won't have me, the Devil must!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 22-03-2004 22:11 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Teacher's Pet is wel grappig...

Teacher caught me masturbating
underneath the desk
she looked at me and winked her eye
said "see you after class"
I heard the school bell ring that told
me that the day was done
she called me back and locked
the door my lessons just begun
Teachers pet
Teachers wet
Sitting down she crossed her
legs her skirt crept up her thigh
feeling something start to rise
my thought began to fly
You've been a naughty boy she said
now that you can't conceal
I'll have to punish you
the best way that I feel
Teachers pet
Teachers wet
She took my hand and gently placed it
in between her thighs
with open legs and heavy breath
she slowly closed her eyes
Her flesh was aching and her
hands began to stray
on thing that I know for sure
I won't forget today
Teachers pet
Teachers wet
Pulled me down forwards her mound
teacher tasted sweet
sixty-nine - I don't mean lines
this was teachers treat
Played hide and seek with teachers mouth
her lips were warm and wet
Now today I've had my way
and teacher won't forget
Teachers pet
Teachers wet


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 22-03-2004 22:17 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 22 maart 2004 22:11 schreef filosofem het volgende:
Teacher's Pet is wel grappig...

Teacher caught me masturbating
underneath the desk
she looked at me and winked her eye
said "see you after class"
I heard the school bell ring that told
me that the day was done
she called me back and locked
the door my lessons just begun
Teachers pet
Teachers wet
Sitting down she crossed her
legs her skirt crept up her thigh
feeling something start to rise
my thought began to fly
You've been a naughty boy she said
now that you can't conceal
I'll have to punish you
the best way that I feel
Teachers pet
Teachers wet
She took my hand and gently placed it
in between her thighs
with open legs and heavy breath
she slowly closed her eyes
Her flesh was aching and her
hands began to stray
on thing that I know for sure
I won't forget today
Teachers pet
Teachers wet
Pulled me down forwards her mound
teacher tasted sweet
sixty-nine - I don't mean lines
this was teachers treat
Played hide and seek with teachers mouth
her lips were warm and wet
Now today I've had my way
and teacher won't forget
Teachers pet
Teachers wet





..


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 22-03-2004 22:18 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Hoezo zijn er eigelijk 2 venom Topics???


..


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-12-2005 20:10 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

British black metal pioneers VENOM have set "Metal Black" as the title of their new studio album, due in March 2006 via Castle Records/Sanctuary Group.

According to an official press release, "Metal Black" "sees original founder band member Cronos creating a new masterpiece of metal together with [drummer] Antton and [guitarist] Mykvs. With 14 brand new roaring and vital tracks, VENOM are again taking the goat by the horns and reinventing their own original style . . . 'Metal Black' [is] an album that harkens back to the writing style of the '80s VENOM with a powerful production to incinerate any sound system, truly demonic in every sense and with the delivery of a charging beast."

Commented Mykvs: "The album has a very raw feel. The intensity of the songs is awesome. We recorded the album as a live band, three demons bleeding for the heaviest metal we could create, and our new album will show that VENOM keeps getting stronger and heavier. Lay down your souls, muthafuckers, we have returned."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-12-2005 20:29 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Metal Black... Wat een onzin, zeg.




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2005 20:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waarom niet grey metal of yellow metal ofzo. kijken of ze weer een nieuw genre kunnen creeeren met die naam.


Je moeder.


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 03-12-2005 12:56 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

kep alwat gehoord op internet, klinkt super gaaf spelen nu muzikanten mee die wel kunnen spelen


kpax
alarmclock
Usericon van kpax
Posted 03-12-2005 16:07 by kpax Wijzig reactieProfiel van kpaxQuote dit bericht

"lay down your soul to the gods rock `n' roll
metal ten fold through the deadly black hole
riding hells stallions bareback and free
faking our chances with raw energy"
(black metal - black metal)


wacken + bier = geheugenverlies


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-02-2006 13:18 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Juist. Maar dan dus metal black.

Ik ben 'em nu aan het downen. Ben benieuwd.



zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 19-02-2006 19:12 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Alhoewel dat demonummer op de site geweldig klonk, vind ik het album maar zwaar middelmatig. Jup, ik heb ook de promo van internet gehaald en beluisterd, maar het kon me amper boeien. Ja, het album heeft enkele sterke momenten, maar geen opvallend goeie nummers.
Het is maar dat er Venom op de cd komt te staan, anders zou het geeneens opvallen tussen de continue stroom bagger die deze dagen uitgebracht wordt.


Nog zo stoere internet warrior.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-02-2006 20:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Volgende plaat gaat Hell To Welcome heten...


spelfout weggehaald...


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-02-2006 21:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat een zaadgeluid zeg, die drums staan echt veel te hard en hebben te veel laag, rest van de muziek word weggedrukt door dat gebater, of deze promo moet niet de officiƫle release zijn.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 19-02-2006 22:02 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

OK, net gehoord... slechts geruchten mr toch!!! Venom en Celtic Frost zouden blijkbaar mss ook op graspop 2006 staan! Dat lijkt me al een erg lekkere aanvulling vr de vrij slappe line-up tot nu toe...


Member of the iso-betawuste crew!!


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 19-02-2006 22:03 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2006 22:02 schreef Snoodaerdt het volgende:
OK, net gehoord... slechts geruchten mr toch!!! Venom en Celtic Frost zouden blijkbaar mss ook op graspop 2006 staan! Dat lijkt me al een erg lekkere aanvulling vr de vrij slappe line-up tot nu toe...


Ze staan zowiezo op Sweden Rock 2006, en daar staat nu al een line up waar GMM niet aan kan tippen
www.swedenrock.com


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-02-2006 22:07 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Sweden. Hmm, dat klinkt zweeds. Lastig, zo'n eind weg.



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen