IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Venom Vorige pagina | Volgende pagina
Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 19-09-2007 22:04 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ah, op zo'n manier. Maar om je dan ex-carcass lid te noemen, hmmm.

Hoewel, als ik het was geweest, had ik het ook gedaan.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-09-2007 22:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Evident.

Een zeker iemand met als smaak oa bands als Dragonforce en Scar symmetry vertelde me dat de opvolger Resurrection veel beter is dan Cast in stone; hoe mag die plaat wezen dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-09-2007 22:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-09-2007 22:39 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 september 2007 22:33 schreef Mutilator het volgende:
Evident.

Een zeker iemand met als smaak oa bands als Dragonforce en Scar symmetry vertelde me dat de opvolger Resurrection veel beter is dan Cast in stone; hoe mag die plaat wezen dan?


Resurrection is (voor Venom-begrippen) tamelijk hard en snel (vooral het lomp snelle Pain ) en wat mij betreft het beste wat Venom heeft uitgebracht.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2007 23:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja, vrij goed plaatje.. En met een echt strakke drummer (Pain) Superspul. Ik vind Cast in Stone trouwens ook heel vet, dat eerste nummer is echt gaaf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


slome
Usericon van slome
Posted 19-09-2007 23:37 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hmmm, naast de 1e 3 klassiekers ken ik alleen Temples of Ice nog. Daar staan maar 2 echt vette nummers op (en een Deep Purple cover ). Ik dacht dat al het latere werk niet echt de moeite waard was... Toch maar eens Resurrection beluisteren dan.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-09-2007 7:27 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2007 23:37 schreef slome het volgende:
Hmmm, naast de 1e 3 klassiekers ken ik alleen Temples of Ice nog. Daar staan maar 2 echt vette nummers op (en een Deep Purple cover ). Ik dacht dat al het latere werk niet echt de moeite waard was... Toch maar eens Resurrection beluisteren dan.


Foei! Temples of Ice is in zijn geheel heerschend!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 20-09-2007 17:50 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Temples of Ice had nooit onder de naam Venom uitgebracht moeten worden, alsook Prime Evil.
Het afbrokkelend Venom logo geeft al aan dat deze line-up nagenoeg niets met de werkelijke Venom te maken heeft.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-09-2007 19:01 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2007 17:50 schreef axegrinder het volgende:
Temples of Ice had nooit onder de naam Venom uitgebracht moeten worden, alsook Prime Evil.
Het afbrokkelend Venom logo geeft al aan dat deze line-up nagenoeg niets met de werkelijke Venom te maken heeft.


Dit mag dan gedeeltelijk waar zijn maar dat wil niet zeggen dat Temples... alleen maar een paar aardige deuntjes bevat. Die schijf is gewoon verneukt gaaf!

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-09-2007 19:01]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


R.
Usericon van R.
Posted 28-01-2008 21:27 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

VENOM VLAG



12 euro exclusief verzendkosten

germaan at g mail


R.
Usericon van R.
Posted 12-06-2009 23:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht





Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 13-06-2009 13:11 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Dat is een vrij unieke opname van de Nightmare video shooting.
Doomed to Hell onlangs op c.d. verschenen, het concert waar ze weggespeeld werden door 4 Amerikanen.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 13-06-2009 13:30 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2001 3:40 schreef Judge M. het volgende:
Kut met een hoofdletter K.... die lui 2 keer live gezien (Dynamo 1996 en Wacken vorig jaar) maar ik kan er totaal geen hoogte van krijgen.......


Klasse met een hoofdletter K (het is inderdaad geen Dream Theater), de oude songs brengen nog altijd lekkere old school luistermomenten.
Heb bijna na zoveel jaren mijn Venom collectie kompleet, nog een aantal zeer exclusieve items.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2009 13:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

oude venom =


R.
Usericon van R.
Posted 13-06-2009 13:40 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2009 13:30 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Klasse met een hoofdletter K (het is inderdaad geen Dream Theater), de oude songs brengen nog altijd lekkere old school luistermomenten.
Heb bijna na zoveel jaren mijn Venom collectie kompleet, nog een aantal zeer exclusieve items.


Venom alive in 85 videoband nodig? Mag je hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-06-2009 13:40]


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 13-06-2009 13:59 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2009 13:40 schreef R. het volgende:
Venom alive in 85 videoband nodig? Mag je hebben.


Dank je wel, die heb ik al, alsook de DVD versie.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-06-2009 14:04 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2009 13:30 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Klasse met een hoofdletter K (het is inderdaad geen Dream Theater), de oude songs brengen nog altijd lekkere old school luistermomenten.
Heb bijna na zoveel jaren mijn Venom collectie kompleet, nog een aantal zeer exclusieve items.


GELUKKIG geen Dream Theater. Trouwens, zo slecht als ze waren op Dynamo '96, zo goed waren ze op Wâldrock '95, de eerste reunie-show.


Bareuh...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 13-06-2009 14:21 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Klopt helemaal, samen met de Mercyful Fate reunie van 1993 mijn persoonlijke concerthoogtepunten, en er werdt toen nog Warhead gespeeld, deze werdt in 1996 vervangen door The Evil One.
De soundcheck ,s morgens om 12.00 met inclusief de introtape 1985 op Waldrock, gaf al aan dat ik niet voor niets 3,5 uur in de trein had gezeten.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-06-2009 15:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juni 2009 13:11 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Dat is een vrij unieke opname van de Nightmare video shooting.
Doomed to Hell onlangs op c.d. verschenen, het concert waar ze weggespeeld werden door 4 Amerikanen.


Uniek? Ik heb 'em ooit een keer gewoon op tv gezien, op skychannel ofzo, bij monsters of rock dan.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


R.
Usericon van R.
Posted 13-06-2009 15:19 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Als het op youtube staat is het sowieso niet meer uniek.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-06-2009 15:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nog even en er is niets unieks meer. Blij toe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 10-11-2009 20:02 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2009 13:40 schreef R. het volgende:
Venom alive in 85 videoband nodig? Mag je hebben.

Geldt die aanbieding ook voor mij?

Gisteren de video van DOA weer eens gekeken....als je alle pauzes eruit knipt was het best een leuk optreden. Toch blijft de reunie op Waldrock 100 maal genialer


10.10.1942 - 20.11.2011


R.
Usericon van R.
Posted 10-11-2009 21:14 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik moet hem even zoeken, maar stuur mij wanneer ik hem heb gevonden wat verzendkosten en hij is van jou.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 10-11-2009 21:19 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 20:02 schreef attematic het volgende:
Geldt die aanbieding ook voor mij?

Gisteren de video van DOA weer eens gekeken....als je alle pauzes eruit knipt was het best een leuk optreden. Toch blijft de reunie op Waldrock 100 maal genialer


Natuurlijk, al was het alleen maar dat ze daar wel WARHEAD speelden.
Foto,s van die Waldrock editie met Venom ?


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 10-11-2009 22:34 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Venom!!!. De eerste metal-band die ik luisterde. Het zijn voor mij ook net de eerste 3 platen die een metalhead moet hebben, athans, dat vind ik. Welcome To Hell, Black Metal en uiteraard At War With Satan. Stuk voor stuk regelrechte klassiekers die mijn cd speler nog steeds erg druk bezig houden. Helden zijn het.

[Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 10-11-2009 22:34]


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-11-2009 12:24 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ah beter.


Venom - Countess Bathory


plus de hoezen en het logo zijn erg cool, best of memories woei!
het was vroeger echt wel beter.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen