IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Doom Metal II Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-01-2012 20:18 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

fuck
dat 3de nummer Seek The End van Destroy Judas is erg vet
hoe was Mindrot in vergelijking hiermee?

EDIT: Conan bevalt me ook erg goed
voorlopig enkel een EP en split zie ik?
die staan blijkbaar op Roadburn? nice!

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 06-01-2012 20:52]


miikja
Usericon van miikja
Posted 07-01-2012 0:38 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 6 januari 2012 20:18 schreef Tool-fan het volgende:
fuck
dat 3de nummer Seek The End van Destroy Judas is erg vet
hoe was Mindrot in vergelijking hiermee?


Bij Mindrot was ook sprake van snellere death metal passages. Die zijn bij Destroy Judas wel achterwege gelaten. Van Mindrot kan ik je het debuutalbum 'Dawning' zeker aanraden. 'Soul' is ook goed maar toch de mindere van de twee.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 07-01-2012 10:54 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 6 januari 2012 20:18 schreef Tool-fan het volgende:
fuck
dat 3de nummer Seek The End van Destroy Judas is erg vet
hoe was Mindrot in vergelijking hiermee?

EDIT: Conan bevalt me ook erg goed
voorlopig enkel een EP en split zie ik?
die staan blijkbaar op Roadburn? nice!


Over Conan, klopt als een bus. EP duurt iets meer dan een half uur, maar is zeer de moeite waard. Een van de bands waar ik het meest naar uitkijk op Roadburn ook

Verder wat miikja over Mindrot zegt, beide albums zijn erg sterk, maar Dawning is wel de betere van de twee. Als je Mindrot goed vind check dan ook Eyes of Fire even, Dan Kaufman van Mindrot (en die ook in Destroy Judas zit) speelt daar ook in mee.

[Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 07-01-2012 10:55]



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-01-2012 13:50 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2012 10:54 schreef CTTS het volgende:
Over Conan, klopt als een bus. EP duurt iets meer dan een half uur, maar is zeer de moeite waard. Een van de bands waar ik het meest naar uitkijk op Roadburn ook

Verder wat miikja over Mindrot zegt, beide albums zijn erg sterk, maar Dawning is wel de betere van de twee. Als je Mindrot goed vind check dan ook Eyes of Fire even, Dan Kaufman van Mindrot (en die ook in Destroy Judas zit) speelt daar ook in mee.

Dan zal ik zeker die EP eens opzoeken.
Dat ene nummer klinkt zo lekker, vooral door de versnelling zonder verlies aan intensiteit. Dit moet live gewoon zoveel harder overkomen :D

Ik zal beginnen met Dawning en dank u voor de tip


Is er soms iemand die het nieuwe album van Blood Of The Black Owl al heeft gehoord? Dacht dat die in december ging uitkomen, maar nog nergens gevonden.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 07-01-2012 13:52]


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-01-2012 14:56 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2012 13:50 schreef Tool-fan het volgende:
Is er soms iemand die het nieuwe album van Blood Of The Black Owl al heeft gehoord? Dacht dat die in december ging uitkomen, maar nog nergens gevonden.

Deze is uitgesteld tot februari.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-01-2012 15:15 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Handig om te weten
Dank u voor de info!


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 12-01-2012 10:44 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

De nieuwe Pallbearer beloofd ook veel goeds:




wouter023
Usericon van wouter023
Posted 12-01-2012 13:08 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Tip: Demonic death Judge! Dirge en Toolfan, echt even checken.


wouter023


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-01-2012 14:39 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2012 13:08 schreef wouter023 het volgende:
Tip: Demonic death Judge! Dirge en Toolfan, echt even checken.

ga ik een van de komende dagen zeker eens opzoekn
dank voor de tip

nieuwe van The 11th Hour is overheerlijk
het debuut Burden Of Grief vond ik al erg sterk, maar Lacrima Mortis overstijgt deze naar mijn mening


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-01-2012 14:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bedankt Wouter! Ik heb nog een heel lijstje, maar ik zet 'm er bij... Na Very Old Ghost.

@tool-fan, de overschakeling naar grunt van Pim is fijn?



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-01-2012 14:55 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2012 14:46 schreef Dirge for november het volgende:
@tool-fan, de overschakeling naar grunt van Pim is fijn?

Bij mij valt die overschakeling niet eens zo hard op.
Ed zijn cleane zang is sterker naar mijn meninig en muzikaal is het iets meer vind ik. Enkele overheerlijke riffs en solo's. Hier en daar opnieuw wat keys en een sampel die in dienst staan van de muziek.
Opnieuw lekker stevige doom met veel oog voor melodie

edit: maar ik ben dan ook wel gewoon liefhebber van Pim zijn grunts (Officium Triste), misschien vandaar dat het vertrouwelijk in mijn oren klinkt en het niet zo opvalt

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 12-01-2012 15:00]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-01-2012 15:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Live vond ik Pim zijn grunt juist iets te herkenbaar. Niet storend, want het is inderdaad een vette grunt. Eerder dat ik dan automatisch een kruisbestuiving hoor tussen OT en 11th Hour. Ik moet de plaat nog horen, de eerste vind ik al erg sterk.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-01-2012 15:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Mja, wel vette sound, die Pim, maar al met al nogal slaapverwekkend.


I wish I was a butterfly


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 13-01-2012 13:19 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

quote:
Op 12 januari 2012 15:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mja, wel vette sound, die Pim, maar al met al nogal slaapverwekkend.


Bedoel je dan mijn grunt of de muziek in zijn geheel?
Ieder zijn ding uiteraard.

Zelf vind ik dat ik toch wel anders klink op Lacrima Mortis vergeleken met Officium. De grunt is iets lager. Verder is het natuurlijk mijn stijl en daar kan ik verder weinig aan doen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2012 13:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 13:19 schreef Der_Pim het volgende:
Bedoel je dan mijn grunt of de muziek in zijn geheel?
Ieder zijn ding uiteraard.

Beiden Terwijl ik beiden an sich wel prima vind, hoor, blijft het -voor mij- alleen wat teveel hetzelfde. Ieder zijn ding, inderdaad
quote:
Zelf vind ik dat ik toch wel anders klink op Lacrima Mortis vergeleken met Officium. De grunt is iets lager. Verder is het natuurlijk mijn stijl en daar kan ik verder weinig aan doen.

Dat dacht ik ook, ja, staat ook wat zwaarder/breder in de mix dan ik van OT gewend was.


I wish I was a butterfly


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 13-01-2012 13:32 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Dan zijn we het daar over eens.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2012 14:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik heb overigens niks van The 11th Hour gedownload, hoor, voordat Ed dat denkt en boos op me wordt


I wish I was a butterfly


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-01-2012 14:14 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ik dan weer wel, maar dat was een promo om te reviewen (darkview.be)
dus het was voor het goede doel


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-01-2012 16:14 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2012 13:19 schreef Der_Pim het volgende:
Bedoel je dan mijn grunt of de muziek in zijn geheel?
Ieder zijn ding uiteraard.

Zelf vind ik dat ik toch wel anders klink op Lacrima Mortis vergeleken met Officium. De grunt is iets lager. Verder is het natuurlijk mijn stijl en daar kan ik verder weinig aan doen.


Ik baseerde mijn uitspraak overigens op het optreden bij DDD. Wat overigens erg vet was! Ik kan me vast prima vermaken met de nieuwe.



KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 24-01-2012 22:50 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht



metalmook
Usericon van metalmook
Posted 08-02-2012 18:12 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

voorproefje van het nieuwe FAAL album 'The Clouds are Burning'

Het album zal volgende maand gereleased worden door Ván Records op CD en Vinyl.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-02-2012 18:55 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2012 18:12 schreef metalmook het volgende:
voorproefje van het nieuwe FAAL album 'The Clouds are Burning'

Het album zal volgende maand gereleased worden door Ván Records op CD en Vinyl.




About fucking time


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-02-2012 19:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2012 18:12 schreef metalmook het volgende:
voorproefje van het nieuwe FAAL album 'The Clouds are Burning'

Het album zal volgende maand gereleased worden door Ván Records op CD en Vinyl.






LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-02-2012 22:04 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

klinkt weer lekker


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-02-2012 10:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat smaakt zeker naar meer!



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen