IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Citotoets 2011 Volgende pagina
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 01-02-2011 19:24 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Kunnen we allemaal nog een beetje rekenen? Niveau groep 8.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 19:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Het is meestal C, dat weet ik nog wel.

Ik had 549 met 18 fout in totaal, dat weet ik nog


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 19:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 19:24 schreef holysjit het volgende:
Kunnen we allemaal nog een beetje rekenen? Niveau groep 8.



Opgave 9 is fout.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2011 19:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Want?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-02-2011 19:35 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Viel mij ook al op. Verbruik in watt per uur?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 19:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hoelang bestaat die cito toets eigenlijk?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-02-2011 19:36]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 19:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 19:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Want?

Het goede antwoord staat er niet bij. Het goede antwoord is 40*60*60*29=4.176.000 J of 4.176 kJ of 4,176 MJ.

Als je het dan per se in watt wil uitdrukken heeft lamp 1 na 40 uur 29 W meer gebruikt, net als dat het na 1 seconde 29 W meer heeft gebruikt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-02-2011 19:40]


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2011 19:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 19:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het goede antwoord staat er niet bij. Het goede antwoord is 40*60*60*29=4.176.000 J of 4.176 kJ of 4,176 MJ.

Als je het dan per se in watt wil uitdrukken heeft lamp 1 na 40 uur 29 W meer gebruikt, net als dat het na 1 seconde 29 W meer heeft gebruikt.


Check!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 19:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nou ja, als je aanneemt dat je verbruik in watt/uur weergeeft staat het goede antwoord er natuurlijk wel bij. Dan is het 1160 watt

Denk dat de de kindjes het wel goed gedaan hebben.


I wish I was a butterfly


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-02-2011 19:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 19:36 schreef iPim het volgende:
Hoelang bestaat die cito toets eigenlijk?


Sinds 1965.


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-02-2011 19:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En de Sito stick?


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2011 19:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 19:48 schreef Forever After het volgende:
En de Sito stick?


Ik had er nog nooit van gehoord maar dat ziet er wel bijzonder lekker uit!





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 01-02-2011 19:53 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Volgens mij stelt het niet zoveel voor. Ik kan me niet herinneren dat er op onze school ook maar iemand er wakker van lag ofzo. Ik weet niet eens of het aangekondigd was.
Net ook op het nieuws; "spanning en sensatie; en er is een leraar die liedjes zingt om de spanning te minderen"
Wat boeit dat nou weer!?!? Al schijt hij in een doos om de spanning te minderen. RTL4 nieuws begint steeds meer op Hart van Nederland te lijken.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2011 19:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 19:53 schreef Woutjinho het volgende:
Volgens mij stelt het niet zoveel voor. Ik kan me niet herinneren dat er op onze school ook maar iemand er wakker van lag ofzo. Ik weet niet eens of het aangekondigd was.
Net ook op het nieuws; "spanning en sensatie; en er is een leraar die liedjes zingt om de spanning te minderen"
Wat boeit dat nou weer!?!? Al schijt hij in een doos om de spanning te minderen. RTL4 nieuws begint steeds meer op Hart van Nederland te lijken.


Volgens mij worden die toetsen wel wat meer naar de voorgrond geschoven als vroeger. Resultaat van de prestatiemaatschappij denk ik.

Het boeide mij vroeger ook geen fuck maar ik weet dus dat mijn nichtje (van 7) van die voorbereidende cito toetsen moet maken en die schiet daar al aardig van in de stress helaas.

Heeft in haar geval ook te maken met het feit dat ze dyslectisch is, wat veroorzaakt dat toets resultaten nogal negatief afwijken van wat docenten van haar zouden verwachten, maar toch.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 21:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 19:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij worden die toetsen wel wat meer naar de voorgrond geschoven als vroeger. Resultaat van de prestatiemaatschappij denk ik.

Het boeide mij vroeger ook geen fuck maar ik weet dus dat mijn nichtje (van 7) van die voorbereidende cito toetsen moet maken en die schiet daar al aardig van in de stress helaas.

Heeft in haar geval ook te maken met het feit dat ze dyslectisch is, wat veroorzaakt dat toets resultaten nogal negatief afwijken van wat docenten van haar zouden verwachten, maar toch.

Herkenbaar. Mijn dochter van vijf krijgt al toetsen op de kleuterschool. Helaas legt ze, net als ik, de lat voor zichzelf erg hoog. Niet te geloven hoe kapot ze vorige week was na drie toetsen. Mogen kinderen godverdomme nog gewoon kind zijn en lekker spelen alstublieft?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2011 21:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 21:19 schreef bastianus het volgende:
Herkenbaar. Mijn dochter van vijf krijgt al toetsen op de kleuterschool. Helaas legt ze, net als ik, de lat voor zichzelf erg hoog. Niet te geloven hoe kapot ze vorige week was na drie toetsen. Mogen kinderen godverdomme nog gewoon kind zijn en lekker spelen alstublieft?


Ja, wat mij betreft wordt hier wel een grens overschreden. Overigens dezelfde soort grens als die burn-outs e.d. (mede) veroorzaakt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 21:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ach iedereen mag tegenwoordig langer over zijn toetsen doen sinds iedereen tegenwoordig dyslectisch is of dyscalculie heeft

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-02-2011 21:38]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-02-2011 21:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Watte?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 21:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gevalletje dyslexie schat ik zo in..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-02-2011 22:00 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 21:34 schreef iPim het volgende:
Ach iedereen mag tegenwoordig langer over zijn toetsen doen sinds iedereen tegenwoordig dyslectisch is of dyscalculie heeft


Kijk, dat krijgt nou een dikke +1.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2011 22:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 21:34 schreef iPim het volgende:
Ach iedereen mag tegenwoordig langer over zijn toetsen doen sinds iedereen tegenwoordig dyslectisch is of dyscalculie heeft


Tuurlijk! :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 01-02-2011 22:37 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Inderdaad belachelijk om al die kindertjes bang te maken voor die citotoets. Is allemaal niet nodig.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 22:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Die hele citotoets is niet nodig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-02-2011 22:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Volgens mij vond ik die citotoetsen vroegah altijd wel leuk eigenlijk...


 


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-02-2011 22:43 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Wordt inderdaad te veel waarde aan gehecht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 22:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 22:40 schreef Forever After het volgende:
Volgens mij vond ik die citotoetsen vroegah altijd wel leuk eigenlijk...
Ik ook hoor. Maar dat was toen ook de enige landelijke toets die we kregen. Tegenwoordig worden van kinderen op de speelzaal al scores bijgehouden, da's toch een beetje het andere uiterste.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen