IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mike Portnoy (en zijn vele projecten) Vorige pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-06-2011 21:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dit kan nog eens vet worden!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-06-2011 21:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Die trailer van de hele plaat deed mij al uitkijken naar de release datum!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-06-2011 22:02 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

En die is?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-06-2011 22:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Onbekend, ik sta echter op de uitkijk..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-06-2011 22:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Jammer, dit klinkt namelijk wel iets wat ik zeker moet hebben.


Kalem
Usericon van Kalem
Posted 05-07-2011 11:17 by Kalem Wijzig reactieProfiel van KalemQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

Hoewel fan van DT en MP's talenten, moet ik toegeven dat The Adrenaline Mob toch niet weet te overtuigen (mij alleszins).

Soit, een groep goede muzikanten bij mekaar, dus fout kan en zal het niet gaan.



Daops
Usericon van Daops
Posted 05-07-2011 11:31 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hij gaat gewoon door, van z'n twitter:

"Home Sweet Home for 2 weeks before beginning another recording session with my "other new band" (hmmmm....) Will be my 4th album in 2011!!!"


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2011 10:45 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

De hele Adrenaline Mob EP is te beluisteren op:
http://adrenalinemob.com/music/

Eerste indruk, lekker muzikaal. Maar met Russell Allen begin ik een beetje dezelfde irritatie te krijgen als met Jorn Lande. Alles moet gezongen worden alsof het het laatste is wat ie doet. Daarbij die rasperige kraai-achtige stem. Jammer, hij kan veel meer met zijn talent.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-08-2011 8:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Inderdaad lekker plaatje, en Russel zijn stem komt inderdaad geforceerd over...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 30-08-2011 19:25 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik vind er niet zoveel aan eigenlijk. Misschien later nog eens een kans geven...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-03-2012 8:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat is die Adrenaline Moib plaat kut zeg!!! Ik haat vooral die "stoere jongens" vocalen van Russel Allen. Gatver als je kan zingen als een nachtegaal waaroom doe je dit dan!!!!
Het klinkt te gelikt allemaal en te stoer.

Jammer.

Flying Colors moet ik nog een paar keer aandachtig luisteren maar de geest van Transatlantic is steeds erg dicht in de buurt. Iets meer poppy.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-03-2012 12:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2012 8:52 schreef Staalman het volgende:
Wat is die Adrenaline Moib plaat kut zeg!!! Ik haat vooral die "stoere jongens" vocalen van Russel Allen. Gatver als je kan zingen als een nachtegaal waaroom doe je dit dan!!!!
Het klinkt te gelikt allemaal en te stoer.
Precies, muzikaal al een matige plaat, maar die vocalen helpen het helemaal om zeep. Beetje het Jorn Lande-syndroom: alles overschreeuwen en constant full power. Jammer van z'n talenten inderdaad.

Flying Colors vind ik na een paar luisterbeurten prima te doen!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-03-2012 13:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb die tracks op de site maar even gecaptured en zal ze eens op mijn gemak beluisteren.

Opzich vind ik het niet beroerd klinken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-03-2012 14:42 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2012 8:52 schreef Staalman het volgende:

Wat is die Adrenaline Moib plaat kut zeg!!! Ik haat vooral die "stoere jongens" vocalen van Russel Allen. Gatver als je kan zingen als een nachtegaal waaroom doe je dit dan!!!!

Even snel gecheckt. Die zang is inderdaad wel heel erg...


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-04-2013 17:47 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Niet verkeerd!



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen