IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2012 22:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 25-01-2012 22:26 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Lang album, en hele lange lappen tekst (aankomend album), uit de duim van Varg, zoals ik begrepen heb in de stijl van de sagen van de edda.

Teksten interesseren me nooit zo, maar op deze manier kun je wel 10 albums opnemen als je de edda volledig gaat vertellen, of zitten daar nog rechten op?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-01-2012 8:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2012 22:26 schreef hellhun het volgende:
of zitten daar nog rechten op?


Het is opgetekend in de 13de eeuw. Wat denk je zelf?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Frerk
Usericon van Frerk
Posted 26-01-2012 18:08 by Frerk Wijzig reactieProfiel van FrerkQuote dit bericht

Wie weet heeft Snorri nog onbekend nageslacht met rechten


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-01-2012 18:24 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2012 8:00 schreef Count Usher het volgende:
Het is opgetekend in de 13de eeuw. Wat denk je zelf?


Hee, wijsneus, snap je niet dat het een grap was, of wil je gewoon een beetje geleerd overkomen, hetgeen met boeken als de Edda enkel in kringen van bezoekers van de Elf Fantasy Fair (lees; goth-hippy-korpiklaanii-viking-fags) enige indruk zal maken?!

Heil Odin.

[Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 26-01-2012 18:24]


Ja hoor...


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 26-01-2012 20:03 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Met je - tig goden! Alles onder één dak godverdomme! Met een zoon die zich een slachtofferrol aanmeet, een wijf in een stal met wat beesten, en wat multikul uit het oosten.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-01-2012 20:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2012 18:24 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Hee, wijsneus, snap je niet dat het een grap was, of wil je gewoon een beetje geleerd overkomen, hetgeen met boeken als de Edda enkel in kringen van bezoekers van de Elf Fantasy Fair (lees; goth-hippy-korpiklaanii-viking-fags) enige indruk zal maken?!

Heil Odin.


Neen, ik wou gewoon aantonen dat ik kan googelen. Heb 'em wel ooit gelezen die Edda. Ben ik nu een goth-hippy-korpiklaanii-viking-fag?

Wat minder azijn in je pruim kappen... het kan helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 26-01-2012 20:31]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 26-01-2012 20:58 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Het schrift en daarna de boekdrukkunst en nu google is en was een groot gevaar voor alle culturen.
Wat als google permanent crasht? dan weet niemand meer iets.

De edda wordt ergens in de 17e gevonden bij een priester....... honderden jaren later dan dat het geschreven zou zijn, ik vertrouw die priesters nooit zo.

De dodezeerollen worden nog veel later gevonden door een jood of Palestijn, ik heb zeer grote twijfels over de betrouwbaarheid van deze personen.

Google wordt gerund door christenen en of joden, China heeft ze niet voor niks het land uit getrapt, ik vertrouw die eigenaren van google ook niet zo.

Geef mij maar de verhalen van echte minstrelen, en de verhalen en wijsheden die mijn opa vertelde, mijn opa was wel te vertrouwen.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-01-2012 22:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2012 20:58 schreef hellhun het volgende:
, mijn opa was wel te vertrouwen.


Omdat hij tijdens de 2de wereloorlog met een hooivork Joden in heeft staan laden?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 26-01-2012 22:12 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 26 januari 2012 20:58 schreef hellhun het volgende:
China heeft ze niet voor niks het land uit getrapt,


Ja, dan noem je ook een land dat wereldwijd een aanzien van nagenoeg onmogelijk te beschrijven proporties geniet vanwege het respecteren van mensenrechten en de grote mate van vooruitstrevendheid op het gebied van democratie, transparantie en openheid.

Daarnaast.. de boekdrukkunst een groot gevaar voor alle culturen? Het moet maar weer:



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-01-2012 22:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Altavista bestaat niet!!!!!
Is een leugen van de Joden!!!!!!!!!!!!!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 26-01-2012 22:15 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 26 januari 2012 22:05 schreef Staalman het volgende:
Omdat hij tijdens de 2de wereloorlog met een hooivork Joden in heeft staan laden?


"Niet spotten met mijn grootvader, hij is in het kamp omgekomen...
































...dronken van de wachttoren gevallen."


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-01-2012 22:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Toevallig, die van mij is ook in het kamp omgekomen....

Hij is gestruikeld over een stapel Joden!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-01-2012 23:14 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2012 22:15 schreef Sonic Titan het volgende:
"Niet spotten met mijn grootvader, hij is in het kamp omgekomen...
































...dronken van de wachttoren gevallen."


Mijn grootvader stierf in het kamp toen een andere bewaker vanaf de wachttoren op hem viel


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 26-01-2012 23:22 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Tjeempie. Gecondoleerd. Hetzelfde geldt voor Staalman. Wat een ellende..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-01-2012 8:03 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2012 20:22 schreef Count Usher het volgende:
Neen, ik wou gewoon aantonen dat ik kan googelen. Heb 'em wel ooit gelezen die Edda. Ben ik nu een goth-hippy-korpiklaanii-viking-fag?

Wat minder azijn in je pruim kappen... het kan helpen.


:-) I'm just fuckin' wit ya. Ik heb zelfs twee versies van de Edda gelezen, te weten de poëtische versie en de reguliere.

Verder zijn de grappen over kampen bijzonder smaakvol. Mijn duit in het zakje; een groot gedeelte van mijn familie is ook omgekomen in het kamp. Op de daar gebruikelijke wijze. Lachen zeker, wat?


Ja hoor...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-01-2012 8:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

O ja, helemaal vergeten... Grapjes mogen niet.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-01-2012 8:21 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Het zijn natuurlijk echt wel vreselijk goede grappen, ja.
Daarbij past humor ook niet in een Burzum topic, daar het Black Metal is, en humor heeft daarin geen plek.


Ja hoor...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-01-2012 8:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Burzum is toch juist één grote grap?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-01-2012 8:35 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Dat sowieso.


Ja hoor...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-01-2012 9:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Burzum en kampen. Op een of andere manier past het wel vind ik.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-01-2012 9:51 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Burzum woont in Kampen, maakt ie ook boer area dan?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-01-2012 9:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Boerzoem.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-01-2012 9:54 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2012 9:51 schreef nark het volgende:
Burzum woont in Kampen, maakt ie ook boer area dan?


Oh jee... Kampen is toch Noors voor 'strijden' ook? Hoe ontiegelijk on-topic!


Ja hoor...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-01-2012 10:00 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Hij is wel een soort van strijdende boer.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen