IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Burzum III Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-03-2013 21:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Umskiptar weer eens aan het draaien. Erg sterke plaat. Ik hoop dat het nieuwe werk weer in die richting gaat ipv dat saaie Bolus en Fallen gezeur.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Northward
Usericon van Northward
Posted 01-04-2013 3:35 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

MEUJ


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-04-2013 0:16 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 31 maart 2013 21:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Umskiptar weer eens aan het draaien. Erg sterke plaat. Ik hoop dat het nieuwe werk weer in die richting gaat ipv dat saaie Bolus en Fallen gezeur.
Leuk geprobeerd. Te doorzichtige faal.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-04-2013 2:22 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Inderdaad, ze zijn alledrie even kut.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 09-04-2013 19:31 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Kut is lekker, sommigen hebben liever iets anders. Umskiptar is meer een sluitspier, als je de taaiheid voorbij bent, is het best lekker.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2013 16:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2013 0:16 schreef Kvelgeest het volgende:
Leuk geprobeerd. Te doorzichtige faal.


Ik ben echt bloedserieus schatje.

Wat ik aan die eerste 2 post-bubba platen erg jammer vind zijn de zwakke vocalen. Ik denk bij elk nummer: "vroeger zong 'ie beter." Dat euvel is nou juist verholpen op Umskiptar. Daarnaast is het ook een erg sfeervolle plaat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2013 20:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Varg in zijn Lada




signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-05-2013 14:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

http://thuleanperspective.com/2013/04/30/shadows-of-the-mind/

Uh... wat... hoe...

Ik... ik vind dat Varg toch wel wat zinnige dingen gezegd heeft en zowaar zelfkennis toont!

Wel frappant dat hij schijnbaar nihilisme niet zo ziet zitten, en black metal als een portaal naar het goede ziet. Lijkt wel Liturgy dit :v


Quis moderabat ipsos moderatores?


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2013 14:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Vond ik ook @zinnig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-05-2013 14:14 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 2 mei 2013 20:35 schreef Hypnos het volgende:
Varg in zijn Lada





wow wat gaaf zeg.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-05-2013 14:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2013 14:13 schreef spectre het volgende:
Vond ik ook @zinnig

Ja, ik zag je comment op de FP net, terecht! Ik verwachtte weer een verhaal vol kansloos geraaskal en onderwater steken naar de joden, dit viel echt dik mee.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-05-2013 14:16 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2013 19:31 schreef hellhun het volgende:
Kut is lekker, sommigen hebben liever iets anders. Umskiptar is meer een sluitspier, als je de taaiheid voorbij bent, is het best lekker.
Dude het draait juist om de taaiheid!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-05-2013 14:17 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 7 mei 2013 14:16 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
taaiheid!


taaislijmziekte is niet dood!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-05-2013 14:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2013 14:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, ik zag je comment op de FP net, terecht! Ik verwachtte weer een verhaal vol kansloos geraaskal en onderwater steken naar de joden, dit viel echt dik mee.

Gelukkig blijkt uit de comments van zijn hand onder zijn stuk wel dat het nog steeds een kneus is


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-05-2013 14:31 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 mei 2013 14:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gelukkig blijkt uit de comments van zijn hand onder zijn stuk wel dat het nog steeds een kneus is
:')

Over vier jaar weer een black metalalbum.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-05-2013 14:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Grootsheidswaanzin is hem ook nog altijd niet vreemd. Van nihilistische galspuwer naar verlichte Messias van de metalwereld, die zijn zegen uitspreekt over zijn zelfgecreerde horde van black metal volgers.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-05-2013 14:41 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik had een wat dieper stuk verwacht na de positieve reacties.
Jammer trouwens dat er op de fp geclownd wordt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-05-2013 14:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2013 14:41 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik had een wat dieper stuk verwacht na de positieve reacties.
Jammer trouwens dat er op de fp geclownd wordt.

Haha, ja, sorry... Ik raakte wat te enthousiast! Maar goed, "wat zinnige dingen <...> zelfkennis" vond ik wel zo bijzonder in dit geval


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-05-2013 14:46 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 mei 2013 14:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Haha, ja, sorry... Ik raakte wat te enthousiast! Maar goed, "wat zinnige dingen <...> zelfkennis" vond ik wel zo bijzonder in dit geval
ಠ_ಠ


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-05-2013 15:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2013 14:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Haha, ja, sorry... Ik raakte wat te enthousiast! Maar goed, "wat zinnige dingen <...> zelfkennis" vond ik wel zo bijzonder in dit geval


Tja, zelfkennis. Je bedoelt het 'besef' dat al die hordes die zijn geniale werken navolgden geen ordinaire copy-cats zijn maar fanatieke bewonderaars? Dat hij het jarenlang fout had door te denken dat men parasiteerde op zijn immense grootsheid voor inspiratieloos geldelijk gewin, en dat in werkelijkheid hij had moeten inzien dat hij eigenlijk de Messias was onder de muzikanten en een generatie dolende zielen het licht heeft laten zien?

[edit]Begrijp me goed, de man heeft een paar prima werkjes afgeleverd, maar het blijft een druif.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-05-2013 15:01]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-05-2013 15:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2013 15:00 schreef Mark het volgende:
Tja, zelfkennis. Je bedoelt het 'besef' dat al die hordes die zijn geniale werken navolgden geen ordinaire copy-cats zijn maar fanatieke bewonderaars? Dat hij het jarenlang fout had door te denken dat men parasiteerde op zijn immense grootsheid voor inspiratieloos geldelijk gewin, en dat in werkelijkheid hij had moeten inzien dat hij eigenlijk de Messias was onder de muzikanten en een generatie dolende zielen het licht heeft laten zien?

Iets positiever schijnt het door in dit soort zinsnedes:

"I don’t really know though; I have been to foolish to ever try to listen to any of it. My mind was closed. My heart was closed."

"Some times I do good things, and occasionally a string of words that makes sense might come from my lips <...>"

Maar jouw interpretatie is ook plausibel Al is het natuurlijk wel écht zo dat Burzum voor veel inspiratie gezorgd heeft.
quote:
[edit]Begrijp me goed, de man heeft een paar prima werkjes afgeleverd, maar het blijft een druif.

Oh ja, absoluut! Dat wil ik ook zeker niet ontkennen.

Anyway, ik ga het wel weer zien met de muziek. Alle opgewekte inspiratie ten spijt heb ik Burzum nooit echt gewaardeerd. Zijn 'comeback' Belus leek me even wel wat en is denk ik ook wel beter dan een redelijk deel van de copycats, maar bleek toch -voor mij- saai.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-05-2013 15:06]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-05-2013 22:38 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-05-2013 23:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Mooi om dat artikel te zien, en de horde schapen eronder in de comments. En dan ook de bizarre homohaat van Varg. Denk je alles goed te doen met akoestische instrumenten, heidens verantwoorde thematiek en runen enzo, is het weer niet goed.

quote:
Op 7 mei 2013 15:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Anyway, ik ga het wel weer zien met de muziek. Alle opgewekte inspiratie ten spijt heb ik Burzum nooit echt gewaardeerd.

Pffffff!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-05-2013 23:24 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ja ik snap het wel. Het is natuurlijk super interessant om lekker te kletsen over een of andere jan lul die kutmuziek maakt.

Breekt lekker de week.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 08-05-2013 19:30 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Hier voor de liefhebbers van de latere Burzum (zeg maar na de vrij lating).

http://falgarpr.bandcamp.com/album/la-dama-del-alba


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen