IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hammerheart Records (NL) Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2011 20:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.hammerheart.com/


Hammerheart is er opnieuw bij?

ben blij voor de vele releases die ze uitgebracht hebben, maar wat met al die bands die zich geript voelden door dit label. Was daar iets van aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-01-2014 13:04]


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-02-2011 20:46 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Het schijnt zo te zijn, ja.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2011 20:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eerlijk gezegd heb ik van enkele insiders wel meer verhalen gehoord, over drugs en dure wagens bij de hoge piet(en) van Hammerheart...


signature


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 08-02-2011 20:52 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

waar rook is... waarom dan een topic openen over dit label en waarom kan dat doorgaans niet met andere labels? of is het een band?

slotje lieve hypnos?

[Dit bericht is gewijzigd door HRI op 08-02-2011 20:53]


co-operation not competition!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-02-2011 20:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

O, dat kan allemaal. Ik bedoel dat ze door gaan. Stond een interview op lords of numetal.

@Heipnos

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-02-2011 20:54]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2011 21:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik dacht dat er (omdat het een Nederlands lebel is) wel veel reacties op zouden komen, ook van mensen die het niet meteen hebben met "labels"


ik heb alleszins veel gehoord in het verleden van hen en vraag me af wat er van aan is.


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2011 21:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de heren van Hammerheart, toffe gasten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 08-02-2011 21:26 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Snap dat nooit zo, als je als band genaaid wordt door een label dan knok je dat toch zeker op zijn minst eventjes van man tot man uit ? Waarom dat moeilijke gedoe ? Je geld kan je op vele manieren terug krijgen he.

[Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 08-02-2011 21:27]


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2011 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lukt dat? Juridisch? wat met Karmageddon Media? waren die ook niet failliet

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-02-2011 21:33]


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-02-2011 21:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Guido was toch ook van karmageddon media? Of haal ik nu weer wat met elkaar. Als dat zo is, prima gast. En harold is die van mangled? +1.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-02-2011 21:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Karmageddon media was in principe het vervolg van hammerheart, als ik me niet vergis.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2011 21:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Peter was toch ook van Hammerheart, samen met Guido? Ook een fijne man.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-02-2011 21:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Wtf, heb vandaag nog twee platen besteld op Hammerheart!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2011 21:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

welke dat?


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-02-2011 21:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Welke wat?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2011 22:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

platen


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-02-2011 22:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Titan & Circle Of Animals


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2011 22:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oja sjuist, die doen nu de Relapse distro ook zeker in Bene?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2011 22:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ben wel benieuwd naar dat Southern Lord spul van ze. Iets van Pentagram ofzo?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-02-2011 22:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2011 22:37 schreef Hypnos het volgende:
oja sjuist, die doen nu de Relapse distro ook zeker in Bene?


hmm hmm ja


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2011 23:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2011 22:39 schreef bastianus het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat Southern Lord spul van ze. Iets van Pentagram ofzo?


zou prima zijn idd, of Moribund spul

en aub Profound Lore als het even kan!


signature


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 09-02-2011 0:44 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2011 20:49 schreef Hypnos het volgende:
eerlijk gezegd heb ik van enkele insiders wel meer verhalen gehoord, over drugs en dure wagens bij de hoge piet(en) van Hammerheart...


Drugs en dure wagens? wat een bullshit.
Ze zijn er echt niet rijk van geworden, ze zijn over de kop gegaan toen Chuck overleed en de tweede Control Denied c.d. door de familie van Chuck niet meer mocht werden uitgebracht.
Terwijl Peter en Guido alles al hadden betaald, uiteindelijk hebben ze het proces gewonnen.
Maar het geld waren ze toch kwijt, al het geld dat de familie had is opgegaan in de behandeling van Chuck.
Toen kwam nog de FBI, omdat bleek dat het Amerikaanse Hammerheart kantoor geen belasting of andere rechten had betaald.
Die hebben vervolgens de rekening naar Peter en Guido gestuurd, een schuld van tonnen, en toen was en dan ook definitief afgelopen met Hammerheart.
De naam is later veranderd om met een schone lei oude releases opnieuw uit te brengen.
Inmiddels hebben ze allebij een gewone baan erbij.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-02-2011 9:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Drugs en dure autos is inderdaad de grootste onzin!!!
Ja, enkele bands zijn finacieel bezeikt, da's ook waar. Maar verder zijn Guido en Peter altijd mensen geweest die alles voor de muziek en hun bands over hadden en ze hebben vele geweldige releases achter hun naam staan. Verder waren beiden erg prettig en gemakkelijk in de omgang en vandaar dat ik ook met plezier wekelijks op kantoor kwam destijds. Maar drugs en dure autos en zulk onzin, nee, daar klopt niks van!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-02-2011 9:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 februari 2011 9:16 schreef Hub de Gallier het volgende:

Ja, enkele bands zijn finacieel bezeikt, da's ook waar. Maar verder zijn Guido en Peter altijd mensen geweest die alles voor de muziek en hun bands over hadden


Een beetje een contradictie of niet?

En een labeltopic mag dus wél op ZM?


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-02-2011 9:27 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2011 9:19 schreef MR. N het volgende:

En een labeltopic mag dus wél op ZM?


Zolang het maar niet te positief wordt.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-02-2011 9:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 februari 2011 9:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zolang het maar niet te positief wordt.


Blijkbaar... Mkay.


Boeiender


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen