IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Deafheaven (US, black metal / post-rock) Vorige pagina | Volgende pagina
Klastaboelos
Usericon van Klastaboelos
Posted 16-02-2011 18:21 by Klastaboelos Wijzig reactieProfiel van KlastaboelosQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2011 15:14 schreef DrDoom het volgende:
Waar haal je die vandaan?


van Mediafire.

Ben er nog niet uit wat ik ervan vind. Daarvoor is deze schijf veel minder direct dan de vorige. Drums hakken sneller en zitten goed in de mix, maar de gitaar zweven alle kanten op en zijn erg shoegazy. Even wennen.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-02-2011 19:18 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Demo klink zeer goed moet ik zeggen! Dit ga ik in de gaten houden.

quote:
Op 16 februari 2011 18:21 schreef Klastaboelos het volgende:
van Mediafire.


Link?

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 16-02-2011 19:20]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-02-2011 22:16 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2011 19:18 schreef ColdheartMinor het volgende:
Link?
Ik kan hem ook niet vinden.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 16-02-2011 22:38 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

slsk people.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-02-2011 9:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Vette shit! Dit wil ik ook wel eens aanschouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 17-02-2011 9:14]


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 17-02-2011 14:47 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Iemand een link van die nieuwe want het valt niet te vinden


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-02-2011 16:06 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Probeer het eens op filestube.com


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-02-2011 16:43 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2011 14:47 schreef DrDoom het volgende:
Iemand een link van die nieuwe want het valt niet te vinden
Zie de shoutbox op mijn Last.fm, met dank aan Inverted Church.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-02-2011 19:16 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2011 18:21 schreef Klastaboelos het volgende:
Ben er nog niet uit wat ik ervan vind. Daarvoor is deze schijf veel minder direct dan de vorige. Drums hakken sneller en zitten goed in de mix, maar de gitaar zweven alle kanten op en zijn erg shoegazy. Even wennen.
Hier ben ik het wel mee eens. Roads to Judah doet me aan Lantlôs denken.


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-02-2011 19:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2011 19:16 schreef Helvete het volgende:
Roads to Judah doet me aan Lantlôs denken.
Inderdaad, dat is gelukkig geen slecht iets.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 17-02-2011 21:38 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik ga goed op die nieuwe!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-02-2011 21:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oh prachtig, gelijk al het eerste nummer op die nummer. Eerste album uit dit jaar waarvan al zeer zeker is dat hij een (hoge) notering in de jaarlijst krijgt.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-03-2011 22:26 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

De eerder gelekte versie (in .m4a) is een niet-gemasterde versie. Nu is de gemasterde versie ook overal te vinden. Het geluid is niet heel veel veranderd, maar het klinkt net iets beter.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-03-2011 9:59 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dank dat je het effe zegt!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-03-2011 20:27 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht



Why doesn't my music get me all the chicks?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-03-2011 21:52 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2011 19:16 schreef Helvete het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens. Roads to Judah doet me aan Lantlôs denken.
Mij aan Wolves in the Throne Room en niet zo'n beetje ook. Zelfs zo erg dat het woord kloon te binnen schiet.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-03-2011 0:20 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2011 21:52 schreef bokaj het volgende:
Mij aan Wolves in the Throne Room en niet zo'n beetje ook. Zelfs zo erg dat het woord kloon te binnen schiet.
Dat vind ik wel meevallen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-03-2011 9:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nee, dan toch eerder Lantlôs, hoe dan ook: fijn plaatje.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-03-2011 16:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ja, godver, dit is dus wel een goedgelukte crossover zeg.

Ik luister die plaat nu voor heet eerst maar dit trek ik erg goed, met name de laatste 2 minuten van het eerste nummer maken hard indruk.

WITTR met een laag fuzz, stukje minder scherpe black en de postcore stukken zitten vooral goed verweven door het geheel ipv dat er een afwisseling van stijlen te ontdekken valt en dat vind ik erg positief.

Ik ben op zich geen fan dit soort producties maar bij deze muziek past het dan weer wel. De gitaarleads zitten er trouwens wel goed ingeplakt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-03-2011 3:56 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2011 9:10 schreef ColdheartMinor het volgende:


Vette shit! Dit wil ik ook wel eens aanschouwen.


Hehe, de zanger lijkt rechstreeks uit tDEP te komen qua uiterlijk en podiumgedrag, de rest = shoegaze , maar lijkt me gaaf om eens in Vera ofzo te zien. Maar misschien nog genialer in zo'n klein zaaltje terwijl het publiek de band omringt zoals in dit filmpje te zien is. Bestaan dat soort tenten hier eigenlijk wel in NL? Zie het wel vaker voorbij komen, maar nog nooit in het echt meegemaakt... ja misschien in Mukkes, maar ook dan is het band VS publiek, maar iets intiemer

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-03-2011 4:10]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 26-03-2011 9:08 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Lijkt mij eerlijk gezegd wel een band voor een tent zoals dB's, of de Triangel hier in Weert.


Northward
Usericon van Northward
Posted 20-04-2011 21:26 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Demo was prima, maar het debuut ook inmiddels gehoord en wat een zwaar vette plaat is dat geworden!


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 27-05-2011 23:13 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Erg leuk maar toch toch niet heel geweldig!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-09-2011 21:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind die Roads to Judah echt cool. Het doet mij erg denken aan Krallice en misschien ook een beetje aan Liturgy (WitTR hoor ik er wat minder in). Alleen heeft dit tenminste een fijne sound, en de vocals zijn wat minder irritant (vind de vox nog wel het minste aan de plaat).

Mooi uitgesponnen nummers zonder dat het tot vervelens toe uitgerekt wordt en af en toe gewoon lekker blazen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-09-2011 2:13 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Sodeju, die plaat klinkt goed! Het lijkt erop dat ik me steeds beter kan vinden in de kruising tussen post-rock en black metal, die door Deafheaven bijzonder goed wordt uitgevoerd.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen