IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Deafheaven (US, black metal / post-rock) Vorige pagina | Volgende pagina
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-08-2014 13:42 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Al die Pitchfork Festival filmpjes van dit jaar klinken abominabel, maar die van Deafheaven staan daarin voorop. De geluidsman verziekt het compleet, je ziet Kerry (de gitarist) ook extreem veel gebaren maken naar de geluidsman.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-08-2014 12:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dit heeft toch echt niks met Black Metal te maken?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2014 12:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hier word ik een beetje triest van '

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-08-2014 17:06]


signature


Buried
Usericon van Buried
Posted 26-08-2014 13:48 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Pitchfork staat bekend om z'n hoge hipstergehalte



BartS
Usericon van BartS
Posted 26-08-2014 16:53 by BartS Wijzig reactieProfiel van BartSQuote dit bericht

Klinkt weer goed! Net zoals hun voorgaande twee albums. Sunbather luistert heerlijk weg. Het gehaat op Deafheaven door het Hank The Metalhead volkje maakt het natuurlijk nog mooier allemaal.


With new found hope, there still could be Victory...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2014 17:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zolang Harry de Hipster er maar een harde van krijgt.


signature


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 26-08-2014 17:46 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

De depressive black metal-periode is inmiddels ongeveer over, dus dit is de nieuwe stap blijkbaar. Niets mis mee, maar het label "black metal" kan er inmiddels wel af.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 26-08-2014 19:01 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Hou toch op, als je dit blind laat testen door 100 BM fans, dan vind 50% het gewoon BM.

Zie je vervolgens een stel hipsters met een roze cd hoes en een gay uitleg, dan is het ineens kut met peren.


Hafgufa


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2014 15:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik snap het niet als je de Black Metal connectie niet hoort. Duidelijk toch?

Als we het over de hoes hebben, die draagt precies de titel uit. Als je op een zonnige dag met de ogen dicht in het gras gaat liggen dan zie je deze kleuren, de binnenkant van de oogleden, rozig rood. Daarbovenop staat DEAFHEAVEN SUNBATHER in een font wat zo dun is dat het lijkt alsof er een felle zon op staat.

Dat soort dingen kan ik enorm waarderen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2014 17:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

imo is ook dit IBM [INSPIRED BY BLACK METAL]

geen industrial Black Metal Spectre


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2014 19:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nu ja, het trekt overal een beetje inspiratie weg, das mooi


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 09-09-2014 19:24 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2014 15:56 schreef spectre het volgende:
Ik snap het niet als je de Black Metal connectie niet hoort. Duidelijk toch?




spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2014 18:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2014 13:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Eerste blackmetal concert ooit waarbij meer dan de helft van het publiek geen zwart bandshirt draagt?

En ja tering wat klinkt dat ontzettend slecht. :'0


Ik vind het wel meevallen, er valt volgens mij 1 gitaar uit oid.. In ieder geval kan ik het best goed volgen.

Hier het volledige optreden



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 18:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik check het niet en vertik het ook.
BM is geen muziek, da's een gevoel, een religie.
Zo is 1349 minder black metal dan voor mijn part Darkestrah.

Post-black, Glorior Belli met hun blues, Avant-garde, ik moet daar allemaal nie van weten.


En nu gaan we vegen


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-09-2014 19:07 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Deafheaven veroorzaakt met hun voorkomen wel een verrassingseffect. Als je ze niet kent en ze live ziet, dan is hun muziek niet wat je zou verwachten. Ze hebben meer iets weg van een indie pop/rockband.

Ik moet er nog eens goed naar luisteren, want hun muziek ken ik amper tot niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-09-2014 19:39]


5 Euro's? Op je muil!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2014 19:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 18:23 schreef caron het volgende:
Ik check het niet en vertik het ook.
BM is geen muziek, da's een gevoel, een religie.
Zo is 1349 minder black metal dan voor mijn part Darkestrah.

Post-black, Glorior Belli met hun blues, Avant-garde, ik moet daar allemaal nie van weten.


Waarom reageer er wel op?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 13-09-2014 20:01 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 18:23 schreef caron het volgende:
Ik check het niet en vertik het ook.
BM is geen muziek, da's een gevoel, een religie.
Zo is 1349 minder black metal dan voor mijn part Darkestrah.

Post-black, Glorior Belli met hun blues, Avant-garde, ik moet daar allemaal nie van weten.


:')


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-09-2014 20:21 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 18:23 schreef caron het volgende:
BM is geen muziek, da's een gevoel, een religie.



Ah, nu begrijp ik het. Je bent het 'haren krijgen rond de piemel'-stadium nog niet ontgroeid.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-09-2014 20:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


arneriach
Usericon van arneriach
Posted 13-09-2014 20:46 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

quote:
Op 13 september 2014 18:08 schreef spectre het volgende:
Ik vind het wel meevallen, er valt volgens mij 1 gitaar uit oid.. In ieder geval kan ik het best goed volgen.

Hier het volledige optreden




super!! vooral de interactie tussen zanger en publiek in't laatste nr is de moeite om te zien

Eindelijk een band die nonconformistisch het zwart metalen pad betreedt en er nog mee weg kmot ook, dit hadden we nodig. (ipv al die schapen die braaf de regeltjes volgen... die zijn pas het noorden kwijt geraakt met hun worship van bands uit ver vervlogen tijden)
Dank u Deafheaven


www.marchefunebre.be - doom death metal


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2014 20:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 20:46 schreef arneriach het volgende:


Eindelijk een band die nonconformistisch het zwart metalen pad betreedt en er nog mee weg komt ook,


In Nederland is er anders ook wel eentje hoor



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-09-2014 20:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die lijken er wel minder mee weg te komen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 21:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 20:21 schreef WMP het volgende:
Ah, nu begrijp ik het. Je bent het 'haren krijgen rond de piemel'-stadium nog niet ontgroeid.


Jij zal dat nooit snappen, dus laat maar.

Zet nog maar een streepje Svarte Crown of Fleshgod Apocalypse en worship de geneugten van de volbloede metal.


En nu gaan we vegen


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2014 22:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 20:58 schreef BenKnuckles het volgende:
Die lijken er wel minder mee weg te komen.


Maar maken wel een pak interessantere muziek dan die hipsterconformisantropen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2014 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1

Deafheaven klinkt imo als hele snelle postrock

kwestie van beleving wellicht


signature


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen