IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-03-2011 12:20 by stigma Profiel van stigma



Laten we lekker dom gaan doen!

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 26-03-2011 12:21]


Subtiel kamerolifantje


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2011 12:23 by XXL Profiel van XXL

Wat de PVV chick indirect eigenlijk ook wil laten doorschemeren is dat je niet de ene Moslim zo maar met de andere Moslim kunt vergelijken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-03-2011 15:26 by Daops Profiel van Daops

Ben je een weekendje weg, mis je zoiets

Maar inderdaad.. je kunt moslims niks kwalijk nemen. Waren ze in een judeo-christelijke omgeving opgegroeid, was het misschien allemaal anders. Appels, koeien


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 15:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Mogelijk zou ze wel een goed punt kunnen hebben, hoor, maar het is in ieder geval duidelijk dat ze niet de daadwerkelijke kennis heeft om het uit te leggen.


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-03-2011 15:40 by WMP Profiel van WMP

Deze mevrouw was dus advocate voordat ze in de Tweede Kamer kwam. Wederom een vak waar je blijkbaar dus geen kennis meer voor hoeft te hebben om het uit te oefenen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2011 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ook in dat beroep zitten vele nivo's. De link naar PVV is een goede vertaling van haar nivo als advocate lijkt mij.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-03-2011 22:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 maart 2011 15:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mogelijk zou ze wel een goed punt kunnen hebben, hoor, maar het is in ieder geval duidelijk dat ze niet de daadwerkelijke kennis heeft om het uit te leggen.
Ik denk klok-klepelverhaal. Maar taakstraf is beweze heilzamer dan alleen gevangenis, daar is goed en vaak onderzoek naar gedaan. Maar omdat het minder stoer lijkt voor 'het volk' is PVV pertinent tegen. Maar omdat mevrouw zich niet uit het heilzame effect van taakstraf kan lullen, probeert ze het maar door het onderzoek in vraag te stellen. En ja, daar kom je niet uit, omdat het waterdicht is. Beter was ze, zoals Kwel, bij haar standpunt gebleven en had ze e.e.a. vanuit het slachtofferoogpunt toegelicht, da's een beter trucje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 22:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 maart 2011 22:21 schreef bastianus het volgende:
Ik denk klok-klepelverhaal. Maar taakstraf is beweze heilzamer dan alleen gevangenis, daar is goed en vaak onderzoek naar gedaan. Maar omdat het minder stoer lijkt voor 'het volk' is PVV pertinent tegen. Maar omdat mevrouw zich niet uit het heilzame effect van taakstraf kan lullen, probeert ze het maar door het onderzoek in vraag te stellen. En ja, daar kom je niet uit, omdat het waterdicht is.

Rehabilitatie is zeker (het) belangrijk(ste), ja.

Maar dat specifieke onderzoek hóeft niet waterdicht te zijn. Ik weet het niet, ik heb er verder niets over gelezen.
quote:
Beter was ze, zoals Kwel, bij haar standpunt gebleven en had ze e.e.a. vanuit het slachtofferoogpunt toegelicht, da's een beter trucje.

Ja, die is wel vrij sterk. Geloof ik ook niet zo in, beter vergeven dan wraak nemen


I wish I was a butterfly


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 28-03-2011 22:26 by waterfiets Profiel van waterfiets

Ik weet niet of dit filmpje al eerder is langsgekomen, en ik ga ook niet het hele topique door kijken om dit te controleren.

Hier een PVV intellectueel hoogstandje.

http://www.youtube.com/watch?v=R9cNsK0s9WQ&feature=player_embedded#at=179


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 22:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

We hebben het er net over, dwaas


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-03-2011 22:26 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 28 maart 2011 22:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, die is wel vrij sterk. Geloof ik ook niet zo in, beter vergeven dan wraak nemen


Precies, rattengif ftw.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-03-2011 22:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 maart 2011 22:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Rehabilitatie is zeker (het) belangrijk(ste), ja.

Maar dat specifieke onderzoek hóeft niet waterdicht te zijn. Ik weet het niet, ik heb er verder niets over gelezen.

Ja, die is wel vrij sterk. Geloof ik ook niet zo in, beter vergeven dan wraak nemen
Ja ok, maar in de politiek werkt dat vast anders getuige mastodonten als Teeven en Opstelten die steevast anders beweren. Ferme jongens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2011 22:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 maart 2011 22:28 schreef bastianus het volgende:
Ja ok, maar in de politiek werkt dat vast anders getuige mastodonten als Teeven en Opstelten die steevast anders beweren. Ferme jongens.

Ik begrijp je even niet. Je bedoelt dat Teeven en Opstelten rustig sowieso allerlei onderzoek naast zich neerleggen, of?


I wish I was a butterfly


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 28-03-2011 22:32 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 28 maart 2011 22:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
We hebben het er net over, dwaas


Ach, het is een re-post waard!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2011 0:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 maart 2011 22:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik begrijp je even niet. Je bedoelt dat Teeven en Opstelten rustig sowieso allerlei onderzoek naast zich neerleggen, of?
Nee, dat ze ook beweren dat langer straffen in soberder settings en zonder taakstraffen effectief is, soms heb ik het idee dat VVD een inhaalslag probeert te maken om PVV qua reactionair gedrag voorbij te streven. Maar dat zijn toch meer praatjes voor de vaak denk ik. Het is niet populair momenteel om je niet in stoere taal en ongenuanceerd over dit soort zaken uit te laten.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-03-2011 0:15]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 29-03-2011 0:23 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 28 maart 2011 22:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik begrijp je even niet. Je bedoelt dat Teeven en Opstelten rustig sowieso allerlei onderzoek naast zich neerleggen, of?


Opstelten schaart in ieder geval wel een schikking onder schuld bekennen. Iets waar juridisch gezien geen sprake van is.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 29-03-2011 0:29]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2011 8:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 maart 2011 0:23 schreef WMP het volgende:
Opstelten schaart in ieder geval wel een schikking onder schuld bekennen. Iets waar juridisch gezien geen sprake van is.
Wederom een duidelijk voorbeeld van hoe de politici uit dit kabinet de oren laten hangen naar de publieke opinie. Het zou ze meer sieren als ze ter zake doende kennis opdeden en die zouden verantwoorden. De publieke opinie lijkt me best gevoelig voor goede argumenten. En dat is niet elitair, maar verstandig beleid maken i.p.v. steeds maar stoere taal bezigen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2011 9:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 maart 2011 0:23 schreef WMP het volgende:
Opstelten schaart in ieder geval wel een schikking onder schuld bekennen. Iets waar juridisch gezien geen sprake van is.

Oei oei, juridisch niet in de haak nee.
\
quote:
Op 29 maart 2011 0:13 schreef bastianus het volgende:
Nee, dat ze ook beweren dat langer straffen in soberder settings en zonder taakstraffen effectief is, soms heb ik het idee dat VVD een inhaalslag probeert te maken om PVV qua reactionair gedrag voorbij te streven. Maar dat zijn toch meer praatjes voor de vaak denk ik. Het is niet populair momenteel om je niet in stoere taal en ongenuanceerd over dit soort zaken uit te laten.



I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-03-2011 15:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wilders: Profeet Mohammed had hersentumor
© ap

Geert Wilders beweert dat de profeet Mohammed een hersenaandoening had. De politicus doet zijn uitspraak in een ingezonden brief in tijdschrift HP/De Tijd.
© reuters
Wilders baseert zijn stelling op het boek 'De andere Mohammed', van de Vlaamse psycholoog Herman Somers. Daarin stelt Somers dat Mohammed na zijn veertigste begon te lijden aan acromegalie. Dat is een groeistoornis die veroorzaakt wordt door een gezwel in de hypofyse, een klein orgaan dat zich net onder de hersenen bevindt. Als de tumor in de hypofyse overdruk veroorzaakt in de hersenen gaan mensen dingen horen en zien die er niet zijn.

Volgens Somers' diagnose had Mohammed 'een organische hallucinatitorische aandoening met paranoïde kenmerken'. Wilders vat dat samen als 'schizofreen'.

Publieke discussie
Wilders wil met zijn brief 'een publieke discussie over de ware aard en karakter van Mohammed' opwekken, die inzicht kan geven aan moslims wereldwijd om de islam de rug toe te keren. ,,Afvalligen zijn helden en verdienen meer dan ooit de steun van alle vrijheidslievende mensen ter wereld. Partijpolitieke overwegingen mogen daarbij geen enkele rol spelen. Het wordt tijd dat wij deze mensen helpen door Mohammed te ontmaskeren."
30/03/11 14u03

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/575918/2011/03/30/Wilders-Profeet-Mohammed-had-hersentumor.dhtml


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-03-2011 15:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, lekker nutteloos weer. Jezus had herpes overigens. Vandaar dat hij aan het kruis gestorven is.


Boeiender


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-03-2011 15:25 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dat zal wel weer lekker tegen het zere islamitische been zijn..


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-03-2011 15:49 by bastianus Profiel van bastianus

Geert kan beter zijn mond houden over dingen die hij niet snapt. Nogal verschil tussen een hersenaandoening of een geestesziekte. Overigens worden over Jeanne d' Arc en anderen ook al jaren dergelijke zaken beweerd, moet iedereen nu ook van die geloven afvallen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-03-2011 16:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 30 maart 2011 15:25 schreef MR. N het volgende:
Zo, lekker nutteloos weer. Jezus had herpes overigens. Vandaar dat hij aan het kruis gestorven is.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-03-2011 21:44 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 25 maart 2011 8:18 schreef attila_de_hun het volgende:
van: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/03/wilders_wil_nieuwe_feestdag.html

Wilders wil nieuwe feestdag

Geert Wilders heeft weer zitten broeden! Na de kopvoddentaks is er nu weer iets nieuws. De PVV-leider wil een Internationale Dag tot Uittreding uit Islam. Wat een verrassing.

De PVV heeft dat laten weten in een persbericht.

Wilders zal vrijdagavond tijdens een bezoek aan Rome het startsein geven van een nieuw werkjaar van de Fondazione Magna Carta (FMC) een Italiaanse think tank die aanleunt bij de partij van premier Berlusconi. Hij opent het jaar met een toespraak.

De toespraak gaat over, hoe kan het ook anders, het falen van de multiculturalisering. Wilders zal daarbij met concrete maatregelen komen om islamisering tegen te gaan. En hij komt met een nieuwe feestdag. Naast het kerstfeest, Sinterklaas en Bevrijdingsdag kent de wereld, als het aan de PVV ligt, straks ook de ‘International Leave Islam Day’.


Ja, ik wil graag geef Rotzak meer stufi zodat ie nog minder hoeft te werken dag, net zo geloofwaardig


Against God and Government


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-03-2011 23:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 maart 2011 15:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mogelijk zou ze wel een goed punt kunnen hebben, hoor, maar het is in ieder geval duidelijk dat ze niet de daadwerkelijke kennis heeft om het uit te leggen.
Ze staat daar behoorlijk te hakkelen, maar ik denk dat ze doelt op Ceteris paribus: dat je niet zomaar kan stellen dat het ene beter werkt dan het andere zonder andere randvoorwaarden die van invloed zijn af te bakenen. Soort misdrijf, eerdere veroordelingen e.d.

Gezien mevrouw advocate was denk ik dat ze wel wat intelligenter is dan het gros van de plebejers dat haar nu poogt uit te lachen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen