IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 18:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 18:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Jij doet alsof de politiek één is, en daarmee dat het slecht is als de politiek hypocriet is. Dat slaat echter nerges op, want de politiek is niet een, maar een verzameling van mensen en partijen. De entiteit 'de politiek' zal zich dus per definitie heel vaak tegenspreken en 'hypocriet' zijn. Daar kun je 'de politiek' dus eigenlijk niet op afrekenen.

Het enige mogelijk interessante is wanneer een mens/politicus* zichzelf tegenspreekt / hypocriet is; die kun je daarop afrekenen.

*Of eventueel een partij.


lekker interessant, zul je veel sympathie mee winnen

je mag dan wel zo inzichtelijk gelijk hebben met je theorie en je uiteenzetten, dat kan veel mensen geen reet schelen.
Veel mensen hebben gewoon zoiets van "huh, die mag dat zeggen en die andere niet". Of vraagt dat teveel begrip om dat te verstaan? Mensen zijn geen puur mentale wezens die alles in die context bekijken. Zeker niet als het over gemediatiseerde zaken gaat. Ze hebben wel de capaciteit om een bepaald niveau van abstractie te hebben (de politiek), maar niet om mee te gaan tot in alle gradaties van bevoegdheden en functionaliteit en bevoegdheid en weet ik veel wat. Maar hé, laat ze maar doen. Maar het is grotendeels de eigen stomme fout van de "intelligente" en "weldenkende" politici dat mensen die intuïtief of emotioneel vanuit een gtekwetst rechtvaardigheidsgevoel of sympathie of underdoggevoel of "dat is niet eerlijk"-gevoel stemmen steeds meer richting PVV gaan.


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-09-2011 18:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 september 2011 18:42 schreef Hypnos het volgende:
lekker interessant, zul je veel sympathie mee winnen

je mag dan wel zo inzichtelijk gelijk hebben met je theorie en je uiteenzetten, dat kan veel mensen geen reet schelen.
Veel mensen hebben gewoon zoiets van "huh, die mag dat zeggen en die andere niet". Of vraagt dat teveel begrip om dat te verstaan? Mensen zijn geen puur mentale wezens die alles in die context bekijken. Zeker niet als het over gemediatiseerde zaken gaat. Ze hebben wel de capaciteit om een bepaald niveau van abstractie te hebben (de politiek), maar niet om mee te gaan tot in alle gradaties van bevoegdheden en functionaliteit en bevoegdheid en weet ik veel wat. Maar hé, laat ze maar doen. Maar het is grotendeels de eigen stomme fout van de "intelligente" en "weldenkende" politici dat mensen die intuïtief of emotioneel vanuit een gtekwetst rechtvaardigheidsgevoel of sympathie of underdoggevoel of "dat is niet eerlijk"-gevoel stemmen steeds meer richting PVV gaan.


Ik vraag toch niet wat de rest van de mensheid van alles vindt? Ik vraag jou om een onderbouwing van wat jij zegt, dat is alles.

Verder onderschrijf ik je verhaal hierboven wel, hoor. In ieder geval in zoverre dat er veel mensen zijn die het allemaal niet zo goed kunnen volgen. Ik weet echter niet wat daar de oplossing voor is. Duidelijke eerlijke taal in ieder geval wel, spookbeelden op het niveau van de PVV creëeren echter niet.


Quis moderabat ipsos moderatores?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-09-2011 18:46 by nark Profiel van nark

Als ik een ambtenaar in functie voor vanalles en nog wat uit maak krijg ik een bekeuring,als ambtenaren/politicie mekaar beledigen krijgen ze geen bekeuring.
Of is dat nu te kort door de bocht.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-09-2011 18:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 september 2011 18:46 schreef nark het volgende:
Als ik een ambtenaar in functie voor vanalles en nog wat uit maak krijg ik een bekeuring,als ambtenaren/politicie mekaar beledigen krijgen ze geen bekeuring.
Of is dat nu te kort door de bocht.


Een politicus is geen ambtebaar en vice versa


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-09-2011 18:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 september 2011 18:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Haha

Echter, als Hypnos inderdaad zo in het nadeel is in deze situatie zou het beter zijn als hij wat minder stellig is


Weet jij dergelijke uitspraken & rugnummers van de Belgische politici mbt Vlaams Belang?

Toch kan je daar een mening over hebben.

Ik had al een link gepost over Cohen. Dat is info waar je Hypnos naar vroeg.


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-09-2011 18:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-09-2011 18:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 23 september 2011 18:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Spuit elf.

Te treurig voor woorden dat vragen om een voorbeeld als dooddoener wordt gezien. Wel weer ontopic, ook de PVV weet zich goed te verschuilen achter spookbeelden en abstracte entiteiten en geven geen thuis als er om onderbouwing of enige realiteitszin wordt gevraagd
Je van de domme houden alsof de voorbeelden waar jij om vraagt niet bestaan dat is treurig.

Maar Bart gaat de uitdaging aan dus ik lees en lach wel.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 18:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 18:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik vraag toch niet wat de rest van de mensheid van alles vindt? Ik vraag jou om een onderbouwing van wat jij zegt, dat is alles.

Verder onderschrijf ik je verhaal hierboven wel, hoor. In ieder geval in zoverre dat er veel mensen zijn die het allemaal niet zo goed kunnen volgen. Ik weet echter niet wat daar de oplossing voor is. Duidelijke eerlijke taal in ieder geval wel, spookbeelden op het niveau van de PVV creëeren echter niet.


ik probeer gewoon wat breedte te geven aan wat veel mensen denken over deze situatie, inclusief mezelf. Je hebt volkomen gelijk met je stellingen, maar dat is niet "de absolute waarheid". Dat is de theoretische verrechtvaariging van Rutte's repliek, dat dat hiern en nu en op die manier niet kan. So - fuckin' what. Wat heeft iemand daar aan? Praat dan gewoon met die Wilders in het openbaar en zeg hem van "Kijk man, er wordt veel op jouw kop gezeten en harde dingen over je gezegd, tuff luck, maar daarom moet je je niet verlagen tot dergelijk niveau."

Geef de mensen de indruk dat je Wilders begrijpt, erken zijn gevoel maar geef ook aan dat zijn manier niet de juiste is.

Erkenning laten blijken, begrip tonen, feedback geven

Hij mag dan wel een zwartkijker zijn en overdrijven, uiteindelijk is alleen zijn aanpak echt "verkeerd"


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-09-2011 18:51 by nark Profiel van nark

quote:
Op 23 september 2011 18:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Een politicus is geen ambtebaar en vice versa




Oh, ik dacht altijd dat dat wel zo was.
Ach, weer iets geleerd vandaag.
Wel grappig dat Wilders in een verleden het over normen en waarden en fatsoens normen had en die nu aan zijn laars lapt


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 18:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 18:47 schreef Mutilator het volgende:


Ik had al een link gepost over Cohen. Dat is info waar je Hypnos naar vroeg.



thanx
al maakt dat voor mij eigenlijk weinig verschil, enkel om de stelling van AG te doen wankelen, maar daar gaat het mij niet echt om


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 19:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 18:51 schreef nark het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat dat wel zo was.
Ach, weer iets geleerd vandaag.
Wel grappig dat Wilders in een verleden het over normen en waarden en fatsoens normen had en die nu aan zijn laars lapt


"de politiek" verandert een mens hé


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-09-2011 19:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 september 2011 18:47 schreef Mutilator het volgende:
Weet jij dergelijke uitspraken uitspraken & rugnummers van de Belgische politici mbt Vlaams Belang?

Toch kan je daar een mening over hebben.

Tuurlijk kan ik daar een mening over hebben. Het zou alleen ridicuul zijn als ik mijn mening weiger te onderbouwen maar dat diezelfde mening wel bijzonder verstrekkend en episch is
quote:
Ik had al een link gepost over Cohen. Dat is info waar je Hypnos naar vroeg.


Je bedoelt "De PVV zegt gewoon tegen moslims: we willen liever dat jullie weggaan" en dat dat vergelijkbaar is met de joden uit de jaren '30? Nou ja, Cohen zal vast de toon nu ook niet vinden kunnen dus daar zal ik niet om vragen

Die vergelijking van Cohen vind ik gevaarlijk en enigszins smakeloos, maar ik vind het wel goed dat hij het onderbouwt met een redelijk argument; het is geen op zichzelf staande belediging. Dat maakt dat ík het minder kwalijk vind dan dat Wilders allerlei mensen uitscheldt. Verder is Cohen sowieso een droeftoeter
quote:
Op 23 september 2011 18:50 schreef Forever After het volgende:
Je van de domme houden alsof de voorbeelden waar jij om vraagt niet bestaan dat is treurig.

Maar Bart gaat de uitdaging aan dus ik lees en lach wel.

Bart gaat de uitdaging helemaal niet aan. Als die voorbeelden zo makkelijk zijn, waarom worden ze dan niet gepost?
quote:
Op 23 september 2011 18:50 schreef Hypnos het volgende:
ik probeer gewoon wat breedte te geven aan wat veel mensen denken over deze situatie, inclusief mezelf.

Pas maar op, dat mag helemaal niet van FA, nuanceren en dingen breder trekken.
quote:
Je hebt volkomen gelijk met je stellingen, maar dat is niet "de absolute waarheid". Dat is de theoretische verrechtvaariging van Rutte's repliek, dat dat hiern en nu en op die manier niet kan. So - fuckin' what. Wat heeft iemand daar aan? Praat dan gewoon met die Wilders in het openbaar en zeg hem van "Kijk man, er wordt veel op jouw kop gezeten en harde dingen over je gezegd, tuff luck, maar daarom moet je je niet verlagen tot dergelijk niveau."

Nee, hebben we inderdaad niet veel aan. Wat betreft dat tweede, de omgekeerde opmerking "Kijk man, je zit veel op andermans kop en zegt harde dingen over ze, maar dat ze daarom zich verlagen tot dergelijk niveau, tuff luck." is denk ik terechter
quote:
Geef de mensen de indruk dat je Wilders begrijpt, erken zijn gevoel maar geef ook aan dat zijn manier niet de juiste is.

Erkenning laten blijken, begrip tonen, feedback geven

Hij mag dan wel een zwartkijker zijn en overdrijven, uiteindelijk is alleen zijn aanpak echt "verkeerd"

Volgens mij probeert 'de politiek' dat ook, alleen pikken 'de media' dat slecht op Al is het misschien ook wel dat ze het nog een paar stapjes meer mogen doen


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-09-2011 19:20 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 23 september 2011 17:44 schreef Hypnos het volgende:
ik vind het beetje dwaas hoor van al die zuurbekken die zeggen dat Wilders zo geen uitspraken mag doen. Ze zijn zelf al jaren bezig om hem uit te schijten voor nazi en zwakzinnigaard


wat een bende hypocriete debielen toch weer
Wilders mag best uitspraken doen wat hij wil, maar voor alles is een tijd en een plaats. Afgelopen week ging het over de begroting (cijfertjes en ecenomie en zo), dan lijkt het mij niet op z'n plaats om erover te beginnen dat Pechtold je een fascist en weet ik wat al niet meer heeft genoemd in een of andere krant. Daar stoor ik mij aan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 19:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 19:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Volgens mij probeert 'de politiek' dat ook, alleen pikken 'de media' dat slecht op Al is het misschien ook wel dat ze het nog een paar stapjes meer mogen doen



kijk, ik ben niet te groot om te zeggen dat je veel meer argumentatiekracht hebt dan mij, wat niet betekent dat ik gering ben of zo, maar zoals jij het stelt, zo ervaar ik het ook als semi-sympathiekrijger voor (de persoon van) Wilders.

"de politiek" en de "traditionele politicus" kan het allemaal goed uitleggen (geen ironie), maar weet niet wat er leeft. En als ze het wel weten, dan hebben ze geen greintje verstand van hoe ze het moeten overbrengen.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 19:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 19:20 schreef bokkie666 het volgende:
Wilders mag best uitspraken doen wat hij wil, maar voor alles is een tijd en een plaats. Afgelopen week ging het over de begroting (cijfertjes en ecenomie en zo), dan lijkt het mij niet op z'n plaats om erover te beginnen dat Pechtold je een fascist en weet ik wat al niet meer heeft genoemd in een of andere krant. Daar stoor ik mij aan.


kan ik volkomen begrijpen. Maar andere mensen gaan dat dan weer zien als iets wat ze in zijn schoenen ook zouden aangrijpen omdat het niet kon. Niet iedereen is in eerste instantie gefocust en rationeel, ook al gaat het over politiek. De politiek moet zich meer gaan bezighouden met opnieuw een afspiegeling te zijn van de maatschappij, en dat is niet meer een natie vol groepen maar individuen. En individuen zijn veel emotioneler en ontvankelijker voor perceptie dan groepen die op ideeën en visie gericht zijn


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-09-2011 19:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 september 2011 19:21 schreef Hypnos het volgende:
kijk, ik ben niet te groot om te zeggen dat je veel meer argumentatiekracht hebt dan mij, wat niet betekent dat ik gering ben of zo, maar zoals jij het stelt, zo ervaar ik het ook als semi-sympathiekrijger voor (de persoon van) Wilders.

"de politiek" en de "traditionele politicus" kan het allemaal goed uitleggen (geen ironie), maar weet niet wat er leeft. En als ze het wel weten, dan hebben ze geen greintje verstand van hoe ze het moeten overbrengen.

Ja, en de moderne politicus weet wel wat er leeft of creëert anders wel iets wat gaat leven, en speelt daar handig op in om meer macht te krijgen en het volk geenszins verder te helpen


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-09-2011 19:35 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 23 september 2011 19:25 schreef Hypnos het volgende:
kan ik volkomen begrijpen. Maar andere mensen gaan dat dan weer zien als iets wat ze in zijn schoenen ook zouden aangrijpen omdat het niet kon. Niet iedereen is in eerste instantie gefocust en rationeel, ook al gaat het over politiek. De politiek moet zich meer gaan bezighouden met opnieuw een afspiegeling te zijn van de maatschappij, en dat is niet meer een natie vol groepen maar individuen. En individuen zijn veel emotioneler en ontvankelijker voor perceptie dan groepen die op ideeën en visie gericht zijn
Ik vind het niet kunnen om nu te gaan lopen miepen over dat iemand je een lul noemt, terwijl er mensen zijn die er honderden euro's op achteruitgaan. Juist politici zouden zich daar over heen moeten kunnen zetten in plaats van zich als kleine kinderen te gedragen, die toch geen stemrecht hebben en dus ook niet gespiegeld hoeven worden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 19:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 19:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, en de moderne politicus weet wel wat er leeft of creëert anders wel iets wat gaat leven, en speelt daar handig op in om meer macht te krijgen en het volk geenszins verder te helpen


jips, maar uiteindelijk is hij een chameleon en een tool van zijn eigen verzuchtingen.

alhoewel ik echt denk dat Wilders voor de meeste van zijn overtuigingen uitkomt. Hij bespeelt de bevolking, terwijl de meeste politici een rolletje spelen. Wilders gelooft in zijn product, hij is een salesman. De rest zijn gewoon beleidsmakers zonder verstand van marketing.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 19:35 schreef bokkie666 het volgende:
Ik vind het niet kunnen om nu te gaan lopen miepen over dat iemand je een lul noemt, terwijl er mensen zijn die er honderden euro's op achteruitgaan. Juist politici zouden zich daar over heen moeten kunnen zetten in plaats van zich als kleine kinderen te gedragen, die toch geen stemrecht hebben en dus ook niet gespiegeld hoeven worden.


klopt, maar dat is net zo in bedrijven. Je zou moeten zien hoe het er in Algemene Vergaderingen of Ondernemingsraden aan toe gaat. Eigen portefeuille en bevoegdheden en maar bakkeleien, ten koste van het bedrijf.
Zelfs in gezinnen gaat het er zo aan toe, gescheiden ouders die eisen stellen en niet denken aan het welzijn van hun kinderen, zelfs als ze niet gescheiden zijn.



signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-09-2011 19:48 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 23 september 2011 19:39 schreef Hypnos het volgende:
klopt, maar dat is net zo in bedrijven. Je zou moeten zien hoe het er in Algemene Vergaderingen of Ondernemingsraden aan toe gaat. Eigen portefeuille en bevoegdheden en maar bakkeleien, ten koste van het bedrijf.
Zelfs in gezinnen gaat het er zo aan toe, gescheiden ouders die eisen stellen en niet denken aan het welzijn van hun kinderen, zelfs als ze niet gescheiden zijn.


Heb je gelijk in, maar dat krijg ik verder niet mee omdat ze het gelukkig niet uitzenden.

Wat jij eerder zei over dat de maatschappij verandert is en dat Wilders daar in meegaat valt mij erg van hem tegen. Ik dacht dat hij de oude nederlandse normen en waarden ook hoog in het vaandel had staan. Dubbele moraal wel enigszins.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2011 19:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2011 19:48 schreef bokkie666 het volgende:
Heb je gelijk in, maar dat krijg ik verder niet mee omdat ze het gelukkig niet uitzenden.

Wat jij eerder zei over dat de maatschappij verandert is en dat Wilders daar in meegaat valt mij erg van hem tegen. Ik dacht dat hij de oude nederlandse normen en waarden ook hoog in het vaandel had staan. Dubbele moraal wel enigszins.


Volgens mij is het gewoon een egocentrische man die Nederland wil scheppen naar zijn visie. Alleen zit daar volgens mij niet echt een groot idee of toekomstbeeld achter, enkel zijn eigen verleden. En dat verleden deelt hij voor een stuk met mensen die het oude Nederland willen herbeleven. Aleen ja, het is op individueel niveau, niet als gemeenschap

en hij kan het goed verkopen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-09-2011 20:03]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-09-2011 22:47 by bastianus Profiel van bastianus

Volgens mij is Wilders gewoon een mafkees die probleemgedrag van wat moeilijke jongens aanwendt om een hele religie en wat bevolkingsgroepen met een bepaalde etnische achtergrond aan en lastig te vallen. Gek, maar wel gevaarlijk gek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-09-2011 23:19 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 23 september 2011 19:57 schreef Hypnos het volgende:
Volgens mij is het gewoon een egocentrische man die Nederland wil scheppen naar zijn visie. Alleen zit daar volgens mij niet echt een groot idee of toekomstbeeld achter, enkel zijn eigen verleden. En dat verleden deelt hij voor een stuk met mensen die het oude Nederland willen herbeleven. Aleen ja, het is op individueel niveau, niet als gemeenschap
Dat staat mij niet aan, zo'n "vroeger was alles beter" visie en daar dan alleen de dingen van vroeger uit pakken die in je straatje passen. Ik heb het idee dat er in Geert zijn vroeger ook geen metal was.

Maar misschien doet hij dat schelden en huilen tijdens de Algemene Beschouwingen wel om de aandacht af te leiden van alle bezuinigingen en het kabinet uit de wind te houden. Over de bezuinigingen werdt weinig meer gepraat in de laatste paar dagen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-09-2011 23:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 september 2011 23:19 schreef bokkie666 het volgende:
Dat staat mij niet aan, zo'n "vroeger was alles beter" visie en daar dan alleen de dingen van vroeger uit pakken die in je straatje passen. Ik heb het idee dat er in Geert zijn vroeger ook geen metal was.

Maar misschien doet hij dat schelden en huilen tijdens de Algemene Beschouwingen wel om de aandacht af te leiden van alle bezuinigingen en het kabinet uit de wind te houden. Over de bezuinigingen werdt weinig meer gepraat in de laatste paar dagen.
Exact. En die bezuinigingen zijn nou juist het punt waarop hij een groot deel van zijn achterban een oor aannaait. Dus dan maar weer Cohennetje pesten en moslims pesten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-09-2011 23:51 by bokkie666 Profiel van bokkie666

En zijn achterban smult daarvan, dus veel stemmen zal het hem wel niet kosten. 1-0 voor het gedoogkabinet.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-09-2011 9:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 september 2011 23:51 schreef bokkie666 het volgende:
En zijn achterban smult daarvan, dus veel stemmen zal het hem wel niet kosten. 1-0 voor het gedoogkabinet.

Het kostte de PVV twee zetels in de peiling, valt toch mee




Joram van Klaveren (29-9-'11): "De sharia komt bijna nooit voor in Nederland"

Wilders (11-4-'11): "Ik ben geschokt over het grootscheepse gebruik van islamitisch recht in Nederland (..) nota bene door onze eigen rechtbanken."

Goh.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-09-2011 9:48]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen