IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-10-2011 13:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 oktober 2011 13:31 schreef bastianus het volgende:
Dat is wel een goede opmerking. Er kan enorm lang geprocedeerd worden. Maar goed, er zijn ook allerlei verdragen voor de rechten van de mens waarmee rekening moet worden gehouden. Lastige materie. Ik heb ooit gehoord dat die COA-centra zo ongezellig en onhandig mogelijk worden ingericht om lang verblijf alvast te demotiveren.

Ik kan er niet veel details over vinden, maar het is bij hem mogelijk nog cruër, hij heeft volgens niet verder geprocedeerd...

"In 2009 kreeg Mauro van de Dienst Terugkeer en Vertrek een verzoek om het land te verlaten, maar het vertrek werd nooit geregeld." "De DT&V is verantwoordelijk voor het voorbereiden, bevorderen en organiseren van het daadwerkelijk vertrek uit Nederland van in het kader van het vreemdelingentoezicht en de Schengen-buitengrensbewaking aangebrachte (illegale) vreemdelingen, alsook van uitgeprocedeerde asielzoekers die het land moeten verlaten, inclusief (ex-)alleenstaande minderjarige vreemdelingen."

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/2998782/2011/10/28/Mauro-Ik-ben-bang-dat-ik-afscheid-moet-nemen.dhtml
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dienst_Terugkeer_%26_Vertrek

Dat is gewoon falen van de overheid.

edit: ook leuk: "Mauro's pleegouders hebben twee keer geprobeerd hem te adopteren, maar dat lukte niet. De rechters wezen het verzoek af omdat de papieren waarop de biologische moeder haar akkoord had gegeven, onrechtmatig zouden zijn."

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-10-2011 13:35]


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-10-2011 13:36 by bastianus Profiel van bastianus

Tja, ik weet het niet. Ik weet van mensen die werden 'uitgezet' maar net zo makkelijk terug in ons land de illegaliteit ingingen. Ook na tussenkomst van de DT&V.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-10-2011 13:37 by XXL Profiel van XXL

Hadden die pleegouders niet gewoon een adoptie procedure kunnen beginnen?

Dan had dit probleem zich wellicht niet voor gedaan.

Edit AG was me voor met zijn post.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-10-2011 13:39]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-10-2011 13:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 oktober 2011 13:36 schreef bastianus het volgende:
Tja, ik weet het niet. Ik weet van mensen die werden 'uitgezet' maar net zo makkelijk terug in ons land de illegaliteit ingingen. Ook na tussenkomst van de DT&V.

Ander probleem.
quote:
Op 28 oktober 2011 13:37 schreef XXL het volgende:
Hadden die pleegouders niet gewoon een adoptie procedure kunnen beginnen?

Dan had dit probleem zich wellicht niet voor gedaan.

"Mauro's pleegouders hebben twee keer geprobeerd hem te adopteren, maar dat lukte niet. De rechters wezen het verzoek af omdat de papieren waarop de biologische moeder haar akkoord had gegeven, onrechtmatig zouden zijn."

Dat dus


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-10-2011 13:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 oktober 2011 13:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ander probleem.

Klopt als een zwerende vinger. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een reden is waarom de DT&V haar redelijk nutteloze werk verzaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2011 13:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Maar kan iemand me nu eens vertellen wanneer de minister een uitzondering mag maken. Mag hij dat in principe zelf beslissen? Zoja, dan kan het pobleem binnen een seconde zijn opgelost.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-10-2011 14:00 by bastianus Profiel van bastianus

Dat is denk ik niet het daadwerkelijke probleem.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2011 14:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 oktober 2011 14:00 schreef bastianus het volgende:
Dat is denk ik niet het daadwerkelijke probleem.


Maar mag de minister nu iemand als uitzondering beschouwen? en hoezo is dat niet het probleem (ik snp niet goed wat je bedoelt )


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 28-10-2011 14:16 by Schuurman Profiel van Schuurman

Waar ik me aan irriteer is de berichtgeving dat het kabinet - in dit geval SGP meegerekend - zich heeft laten gijzelen door de PVV. Kun je CDA deels kwalijk nemen - as usual een zeer verdeelde fractie.

Die Tofik Dibi zou eens op moeten rotten, misselijk keffertje van GroenLinks zonder enige constructieve bijdrage sinds 'ie in de kamer zit.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-10-2011 17:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 oktober 2011 14:16 schreef Schuurman het volgende:
Die Tofik Dibi zou eens op moeten rotten, misselijk keffertje van GroenLinks zonder enige constructieve bijdrage sinds 'ie in de kamer zit.


Met zo'n criterium wordt het het kabinet natuurlijk niet erg makkelijk gemaakt om hun meerderheid te behouden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 28-10-2011 17:40 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 28 oktober 2011 13:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar kan iemand me nu eens vertellen wanneer de minister een uitzondering mag maken. Mag hij dat in principe zelf beslissen? Zoja, dan kan het pobleem binnen een seconde zijn opgelost.


Ik dacht dat hij dat inderdaad zelf mocht beslissen, maar in dit geval natuurlijk wel met een PVV-pistool tegen zijn hoofd gedrukt.

Persoonlijk vind ik dat Mauro mag blijven. Je kunt je wel verschuilen achter de wet, maar die heeft blijkbaar niet goed gefunctioneerd, waardoor kinderen acht jaar lang in Nederland kunnen inburgeren om daarna het land uit te worden geschopt. Is zowel uit economisch als uit menselijk oogpunt niet handig!
M.i. moet Nederland ervoor zorgen dat mensen tijdig het land uit worden gezet (gelukkig zijn de procedures bij IND inmiddels minder stroperig geworden) met een maximum tijd (bijvoorbeeld drie jaar) waarna iemand het recht moet krijgen om te blijven. Moeten we er dus wel voor zorgen dat binnen die drie jaar ook alle mogelijke procedures afgewikkeld zijn om een verblijfsvergunning d.m.v. tijdrekken te voorkomen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2011 12:26 by XXL Profiel van XXL

Kamer niet naar Egypte na weigering visum
Laatste update: 8 november 2011 12:08

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders vindt het een ''grove schande'' dat Egypte zijn fractiegenoot Raymond de Roon een visum heeft geweigerd.

Dat liet hij dinsdag weten.

Volgens De Roon is hem een visum geweigerd vanwege uitspraken die hij heeft gedaan. ''Egypte vindt het niet leuk dat ik de verdrijving sinds maart 2011 van 95.000 christenen uit dat land, heb betiteld als etnische zuivering'', aldus De Roon.

Hij zou vanaf vrijdag samen met andere Kamerleden een werkbezoek aan Egypte brengen met het oog op de aanstaande verkiezingen daar. Een commissie van de Tweede Kamer heeft dit bezoek aan Egypte inmiddels afgezegd. Dat heeft een woordvoerder van de Kamer dinsdag gezegd.

De commissie wil zelf bepalen wie er in de delegatie zit. Nu er één lid geen visum heeft gekregen, is besloten helemaal niet te gaan.



Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hij het streven naar een moslimvrije nederlandse samenleving ook etnische zuivering noemt.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-11-2011 12:30 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Vast niet. Kutpartij.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-11-2011 12:42 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:

Volgens De Roon is hem een visum geweigerd vanwege uitspraken die hij heeft gedaan. ''Egypte vindt het niet leuk dat ik de verdrijving sinds maart 2011 van 95.000 christenen uit dat land, heb betiteld als etnische zuivering'', aldus De Roon.


Goh, wat een verrassing dat ze dat niet leuk vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 08-11-2011 12:43]


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-11-2011 14:12 by WMP Profiel van WMP

Ook niet zo vreemd dat ze iemand die lid was van een extreemrechtse knokploeg een visum weigeren.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2011 16:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

pardon, er ging er weer een (is een oud berichtje ) ......

Statenlid stapt uit fractie PVV Gelderland
ARNHEM - De fractie van de PVV in provinciale staten van Gelderland is een lid kwijt. Olof Wullink uit Velp heeft de zeskoppige fractie van de partij verlaten om verder te gaan als onafhankelijk statenlid. Wullink heeft daarover vrijdagmiddag een verklaring verspreid.
De reden voor zijn vertrek is volgens Wullink 'een verschil van inzicht over het te voeren beleid in de fractie'. Volgens hem is de provincie van de stap op de hoogte.

Wullink geeft zijn zetel in provinciale staten niet op. "Er is overwogen de zetel geheel op te geven maar zowel Geert Wilders als Fleur Agema hebben die keuze destijds in een soortgelijke situatie ook niet gemaakt."

De Velpenaar heeft een lange politieke loopbaan achter de rug. Hij was eerder onder meer statenlid voor de LPF. Recent was hij enige tijd voorzitter van de lokale partij GemeenteBelangen in Rheden.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-11-2011 16:43]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-11-2011 17:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 november 2011 14:12 schreef WMP het volgende:
Ook niet zo vreemd dat ze iemand die lid was van een extreemrechtse knokploeg een visum weigeren.


Ja, en bloggers oppakken, en mensenrechtenactivisten, en christenen het leven zuur maken. Niets ten gunste van de PVV, maar ik zie de problemen met het Egyptische staatsapparaat toch wel als iets belangrijker dan een kansloze parlementariër die vroeger met krakers knokte.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-11-2011 19:44 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 8 november 2011 17:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, en bloggers oppakken, en mensenrechtenactivisten, en christenen het leven zuur maken. Niets ten gunste van de PVV, maar ik zie de problemen met het Egyptische staatsapparaat toch wel als iets belangrijker dan een kansloze parlementariër die vroeger met krakers knokte.


Dan moeten we dus überhaupt geen goede betrekkingen met zo'n land willen onderhouden. Je kunt niet allebei hebben (scherpe kritiek uiten én verwachten dat je nog welkom bent).


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-11-2011 21:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 november 2011 19:44 schreef Blueprint het volgende:
Dan moeten we dus überhaupt geen goede betrekkingen met zo'n land willen onderhouden. Je kunt niet allebei hebben (scherpe kritiek uiten én verwachten dat je nog welkom bent).
Tuurlijk wel. Hier kan het toch ook? Tenzij je een 'haatzaaiende imam' o.i.d. bent. Maar christelijke relifanaten kunnen hier nog gewoon dubieuze toespraken houden toch?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-11-2011 22:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 november 2011 19:44 schreef Blueprint het volgende:
Dan moeten we dus überhaupt geen goede betrekkingen met zo'n land willen onderhouden. Je kunt niet allebei hebben (scherpe kritiek uiten én verwachten dat je nog welkom bent).


Maar dan wordt het wel erg eenzaam zo in de wereld.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-11-2011 23:55 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ontevreden PVV'er Graus uit enquêtecommissie

DEN HAAG (ANP) - PVV-Kamerlid Dion Graus stapt met onmiddellijke ingang uit de parlementaire enquêtecommissie Financieel Stelsel. De PVV heeft dat dinsdag laten weten.
Volgens Graus mocht hij van andere commissieleden niet vrijuit vragen stellen over de bonuscultuur. Zijn ,,grote ongenoegen'' daarover is de reden van zijn vertrek, aldus de PVV.




Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-11-2011 7:53 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Een PVV'er en ontevredenheid, het zál toch niet?

:')


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2011 8:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 november 2011 7:53 schreef Ralph het volgende:
Een PVV'er en ontevredenheid, het zál toch niet?

:')


Ik ben geen fan van de PVV (en zeker niet van die Grauss), maar waarom zou hij daar geen vragen over mogen stellen? dat snap ik niet zo goed


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-11-2011 8:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 november 2011 8:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben geen fan van de PVV (en zeker niet van die Grauss), maar waarom zou hij daar geen vragen over mogen stellen? dat snap ik niet zo goed
Ik denk omdat de overige politici later een bonus in hun volgende baan willen opstrijken, en daarover dus niet te kritisch durven zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-11-2011 8:20]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-11-2011 9:16 by M. Profiel van M.

quote:
Op 9 november 2011 8:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben geen fan van de PVV (en zeker niet van die Grauss), maar waarom zou hij daar geen vragen over mogen stellen? dat snap ik niet zo goed



De commissie moest (naar ik begrijp uit http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/commissies/tcofs/achtergrond.jsp#1) onderzoek doen naar de oorzaken van de kredietcrisis. "De bonuscultuur" zal daar vast in meespelen maar ik kan me voorstellen dat die idioot van een Graus als een autist op "de bonuscultuur" zit te hameren zodat andere onderwerpen ondergesneeuwd dreigen te raken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen