IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Adolf Wilders, Geert Hitler [Post uitgebreid je mening over de PVV en GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-02-2011 15:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 februari 2011 15:13 schreef bastianus het volgende:
Ja nu komen we weer op het gelijkheidsbeginsel. Ik vind elke cultuur of geloof in principe gelijkwaardig, niet gelijk overigens. Jij vindt dat niet. En daarna wordt het een welles-nietesspelletje.
Nee hoor. Je zou ook met argumenten kunnen komen waarom collectivistische ideologiën gelijkwaardig zijn aan een ideologie/cultuur die het individu onderschrijft terwijl wij allemaal antoonbaar individuen zijn.

En al zouden alle culturen e.d. gelijkwaardig zijn, waarom zou ik dan alsnog niet mijn mening mogen uiten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-02-2011 15:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 februari 2011 15:15 schreef MR. N het volgende:
Geen bashen aan hoor, het is toch wel erg duidelijk dat de PVV afwijkt van de overige partijen qua structuur.
Maakt het afwijken van de norm qua structuur, terwijl die structuur wettelijk toegestaan is, 'de leider' van de partij die, die structuur kent antidemocratisch? Lijkt mij toch niet.

Zeker gezien de PVV verder gewoon meedoet aan het democratisch spel en streeft naar een verdere democratisering van Nederland. Ach nee, ik zit natuurlijk op het verkeerde spoor; eigenlijk is die democratiseringsagenda een schaamlap voor de werkelijke totalitaire inborst van de PVV en Wilders.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2011 15:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Mooi dat je toch tot inkeer komt op het einde van je post.

Ik geloof namelijk niet dat Wilders ergens anders in geïnteresseerd is dan macht, en verhalen ophangt om mensen op hem te laten stemmen.

[edit] Hmm, dat doen alle politici natuurlijk.

Maar Wilders vind ik qua opruien en kwaadspreken erg ver gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-02-2011 15:45]


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-02-2011 15:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 februari 2011 15:43 schreef MR. N het volgende:
Mooi dat je toch tot inkeer komt op het einde van je post.

Ik geloof namelijk niet dat Wilders ergens anders in geïnteresseerd is dan macht, en verhalen ophangt om mensen op hem te laten stemmen.

[edit] Hmm, dat doen alle politici natuurlijk.

Maar Wilders vind ik qua opruien en kwaadspreken erg ver gaan.
Politiek is haatzaaien, politiek is opruien.
Het hof meent dat er bij Wilders sprake is van opruiing en aanzetten tot haat om het volgende: "De opbouw in... uitlatingen en het repenterende patroon dragen het kenmerk anderen, politici of burgers, van zijn ideeën te overtuigen en hen op basis daarvan tot actie te bewegen."
Om maar weer eens M. Fennema te parafraseren: dat is niets anders dan een politieke campagne.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-02-2011 17:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 februari 2011 15:18 schreef kwelgeest het volgende:
Nee hoor. Je zou ook met argumenten kunnen komen waarom collectivistische ideologiën gelijkwaardig zijn aan een ideologie/cultuur die het individu onderschrijft terwijl wij allemaal antoonbaar individuen zijn.

En al zouden alle culturen e.d. gelijkwaardig zijn, waarom zou ik dan alsnog niet mijn mening mogen uiten?
Ik leg je geen strobreed in de weg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-02-2011 17:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 februari 2011 17:06 schreef bastianus het volgende:
Ik leg je geen strobreed in de weg.
Dat is geen antwoord.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-02-2011 21:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
28 februari 2011, 16:33
Wilders noemt links manifest ‘list en bedrog’, maar coalitie bezuinigt wel degelijk meer
door Hans Klis
Binnenland

“List en bedrog”, zo noemt PVV-voorman Geert Wilders het ‘linkse manifest’ van de oppositie en vakcentrale FNV dat vanochtend werd gepresenteerd. Dat meldt de NOS.

In het manifest bundelen de SP, PvdA, GroenLinks, ChristenUnie en de vakcentrale FNV de krachten en ageren zij tegen de kabinetsplannen om te bezuinigen op sociale werkplaatsen, bijstand en jong gehandicapten. Initiatiefnemer Emile Roemer (SP) riep iedereen op het manifest te ondersteunen:

“Ook in tijden van bezuinigingen mogen in een beschaafd land mensen met een arbeidsbeperking niet worden uitgesloten en veroordeeld tot een leven in armoede. Want armoede werkt niet. Het is daarom niet aanvaardbaar als de kosten van de crisis neergelegd worden bij mensen met een arbeidsbeperking.”

De ondertekenaars van het manifest zijn bang dat door de plannen van het kabinet tienduizenden mensen met een arbeidsbeperking hun baan zullen verliezen of gekort zullen worden op hun uitkering. In het manifest wordt onder meer geëist dat er geen ontslagen vallen bij de sociale werkplaatsen.

Tegen RTL Z zei Wilders dat er niks waar is van wat geclaimd wordt in het manifest. Hij ontkent dat bezuinigingen in de sociale werkvoorziening zal leiden tot ontslagen. Hij wijst op het verkiezingsprogramma van de PvdA, waarin volgens hem veel meer geld wordt bezuinigd op regelingen voor mensen met een arbeidsbeperking.

Volgens NRC politiek redacteur Jeroen Wester heeft Wilders ongelijk. Hij wijst erop dat de coalitie veel meer wil bezuinigen dan de oppositie:

“De PvdA wil een miljard bezuinigen op de sociale zekerheid, waarvan de helft aan de onderkant van de arbeidsmarkt, bijvoorbeeld de Wajong. Dat is duidelijk minder dan de coalitie die vier miljard wil bezuinigen, met een miljard in de Wajong. Dat is niet verwonderlijk, het kabinet wil niet tornen aan de hypotheekaftrek en de oppositie wel. De regering moet dus elders bezuinigen. Dat verklaart het grote verschil”


"Niks waar!"

Dus wel.

Goh, wat een verrassing weer.


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-03-2011 22:42 by WMP Profiel van WMP

http://retecool.com/post/meeuwenpoep-allemaal-de-schuld-van-de-islam




[edit]

quote:
'Meerderheid denkt dat vroeger alles beter was'

RIJSWIJK - Een deel van de Nederlandse bevolking heeft een sterk gevoel van maatschappelijk en politiek onbehagen, maar het gaat wel om minder Nederlanders dan een aantal jaren terug. Ging het in 2004 om een derde van de bevolking, vijf jaar later was dat 26 procent.

Dat ligt wel weer veel hoger dan medio jaren negentig toen 17 procent dat gevoel had. Een en ander blijkt uit een donderdag gepubliceerd onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP).

Gevoelens van machteloosheid over de huidige situatie en een 'gouden gloed' over het verleden leiden ertoe dat een meerderheid van de bevolking vindt dat vroeger alles beter was.

Het onbehagen richt zich op de manier waarop we samenleven (verharding, ik-cultuur, geen respect); zorgen over maatschappelijke problemen (onveiligheid, multiculturele samenleving) en zorgen over de politiek (die niet luistert en de problemen niet aanpakt).

Perspectieven

Het gaat om de zogenoemde Tweede Verdiepingsstudie Continu Onderzoek Burgerperspectieven waarin ontwikkelingen en constanten van de Nederlandse publieke opinie in de periode 2008-2010 centraal staan. Het SCP laat daarvoor regelmatig enquêtes uitvoeren, maar interviewt ook deelnemers.

De onderzoekers noemen het opvallend dat veel Nederlanders zich machteloos voelen. Men denkt individueel niets aan de situatie te kunnen veranderen en vertrouwt dat ook de politiek en overheid niet toe.

Tevredenheid

Enerzijds heerst grote tevredenheid over het eigen leven, maar anderzijds is er bezorgdheid over de samenleving en politiek. Het onbehagen lijkt zich te concentreren bij lageropgeleiden, Telegraaflezers, Limburgers en PVV-stemmers.


Vier omschrijvingen voor dezelfde groep mensen.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-03-2011 0:28]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2011 8:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 maart 2011 22:42 schreef WMP het volgende:
http://retecool.com/post/meeuwenpoep-allemaal-de-schuld-van-de-islam






Is dit toch niet van "De Speld" of van die ene nep PVV-site? Ik kan het mij niet anders voorstellen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2011 9:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Eigenlijk is dit totaal niet interessant nieuws, behalve als het om de PVV gaat natuurlijk.

PVV'er met dubbel paspoort in Provinciale Staten

Het PVV-lid Petra Kouwenberg dat donderdag wordt benoemd als Statenlid in Gelderland blijkt twee paspoorten te hebben. De nummer zes op de lijst van de partij die zich altijd fel tegen dubbele paspoorten heeft uitgesproken, heeft naast een Nederlands document ook een Turks paspoort.

Volgens dagblad De Gelderlander heeft Kouwenberg niet vooraf bij haar partij gemeld dat ze twee paspoorten heeft. Het kwam volgens de krant aan het licht door een uittreksel van de gemeentelijke basisadministratie die ze bij de provincie moest inleveren. Tot die tijd zou ze zelf niet af hebben geweten van haar dubbele nationaliteit.

PVV-leider Geert Wilders laat in een reactie weten dat Kouwenberg tot voor kort zelf niet wist dat ze ook de Turkse nationaliteit had. Ze heeft Wilders laten weten dat ze er zo snel mogelijk vanaf wil en gaat daarom vrijdag al naar de Turkse ambassade. "Het probleem van haar dubbele nationaliteit zal dus snel tot het verleden behoren", zegt Wilders.

De Gelderse fractievoorzitter Marjolein Faber was volgens de krant zo overvallen door het nieuws dat ze nog geen reactie kon geven. Kouwenberg zelf heeft ook nog niet inhoudelijk gereageerd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-03-2011 10:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 maart 2011 8:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dit toch niet van "De Speld" of van die ene nep PVV-site? Ik kan het mij niet anders voorstellen.


Staat een link naar de PVV site bij .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 10:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 maart 2011 10:19 schreef Gemene Lepel het volgende:
Staat een link naar de PVV site bij .
Niet verbazingwekkend. Past zo naast de 'kopvoddentax' of het uitzetten van Schotse hooglanders. Toch vind ik het jammer dat ze zo aan het doordraaien zijn, het wordt daardoor bijna zielig en potsierlijk om hun argumenten te bestrijden. Terwijl een deel van hun ideologie redelijk veralgemeniseerd is, en wel degelijk bestreden moet worden. Vooral omdat de anti-islamideologie ook deels bij VVD en CDA gemeengoed lijken te zijn geworden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2011 10:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 maart 2011 10:19 schreef Gemene Lepel het volgende:
Staat een link naar de PVV site bij .


Dan zijn ze echt aan het doordraaien naar mijn mening.


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-03-2011 10:35 by Sater Profiel van Sater

pvv.nl schreef:
quote:

Beste mensen,

Deze verkiezingen zijn van enorm belang. De Partij voor de Vrijheid ondersteunt dit kabinet, onder andere omdat de massa-immigratie nu eens echt moet worden ingedamd. Sommige mensen vinden dat de toestroom wel mee valt. Welk probleem?, zeggen ze.

Nou, dit probleem.



Kijk eens op dit linkje en zie hoe Nederland verandert de komende decennia. Niet alleen de grote steden, maar ook kleine gemeenten, bijvoorbeeld op de Wadden.

De massa-immigratie moet worden aangepakt en alleen een sterke PVV kan dat. Helpt u mee?

Vriendelijke groet,

Geert Wilders



Let nu eens op de getallen bij de legenda.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 10-03-2011 10:35]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-03-2011 10:39 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Onder de niet-westerse allochtonen vallen ook Antillianen en Surinamers in die prognose, niet echt moslims

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 10-03-2011 10:40]



Silence
Usericon van Silence
Posted 10-03-2011 10:41 by Silence Profiel van Silence

En hoe weten ze nu weer dat er juist op de waddeneilanden volgend jaar tig immigranten zitten? En die legenda is ook erg scheef, ja.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2011 10:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Leuk plaatje. hoe is het tot stand gekomen? Welke data is ervoor gebruikt? hoe zijn de voorspellingen gemaakt?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2011 10:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Moet je bij het CBS zijn (zoals vermeld onderaan het plaatje), die maken zo vaak van dit soort prognoses.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 10:45 by bastianus Profiel van bastianus

Dit komt wel overeen met de voorspellingen van het CBS, ongeveer 10 procent gemiddeld. Alleszins noodzakelijk om de economie draaiend te houden tegen die tijd. Aan de bescheiden kant nog eigenlijk wat dat betreft. Of we moeten alles buiten de deur willen houden en er economisch dik op achteruit willen gaan, natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2011 10:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Het zíjn ook de voorspelling van het CBS...


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 10:48 by bastianus Profiel van bastianus

Hebben wij last van telepathie, AG? In elk geval, de cijfers lijken te kloppen, 't Is de interpretatie en weergave die het hem doet.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-03-2011 10:51]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2011 10:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik ben er niet van onder de indruk in ieder geval. en verder heeft zo een plaatje niks te maken met van die bullshitberichten over schijtende meeuwen.

(en de waddeneilanden?????)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 10:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 maart 2011 10:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het zíjn ook de voorspelling van het CBS...
Klopt, ik had de bron niet gelezen. Maar toevallig kende ik de cijfers, had pas geleden een artikel erover in de les behandeld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-03-2011 10:51 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Las net ergens dat het vooral Aziaten zijn die onze cultuur gaan afpakken..... ben helaas de link kwijt



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 10:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 maart 2011 10:45 schreef bastianus het volgende:
Dit komt wel overeen met de voorspellingen van het CBS, ongeveer 10 procent gemiddeld. Alleszins noodzakelijk om de economie draaiend te houden tegen die tijd. Aan de bescheiden kant nog eigenlijk wat dat betreft. Of we moeten alles buiten de deur willen houden en er economisch dik op achteruit willen gaan, natuurlijk.
Zolang immigratie ons netto meer kost dan oplevert hebben we helemaal geen laag- tot nietopgeleide niet-westerse allochtonen nodig. En dat is momenteel wel het geval.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen