IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 26 maart Crashinasecond@ In the attic-festival in Heino
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-02-2011 11:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Crashinasecond is één van de zes bands op het In the attic-festival. Aanvang 19.00 uur, zaal Marktzicht in Heino.
http://www.atticmusic.nl/


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-03-2011 22:14 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Gaat dit optreden nog door?

Jullie staan niet op de site.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-03-2011 22:24]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2011 22:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2011 22:14 schreef bokaj het volgende:
Gaat dit optreden nog door?

Jullie staan niet op de site.
Goed dat je het zegt. We hebben deze af moeten zeggen omdat die smerige lul van een bassist er vlak voor dit optreden uitstapte.
Denk je iedereen op de hoogte gesteld te hebben...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-03-2011 22:31 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En anders was het een subtiele schop omhoog geweest.

Jammer van de bassisten ellende. Je moet ook niet meer dan 1 bas in een band hebben.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2011 22:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik kan je zeggen dat ik goed hellig was. EEn jaar bezig geweest om die kneus in te werken, besluit meneer na het eerste optreden alweer om ermee te kappen. Echt, bassisten zijn zo vaak slapjanussen, is althans mijn ervaring. Zijn de muzikanten die het meest wisselen in een band, algemeen gesproken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen