IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Khors
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-02-2011 15:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Khors komt uit Oekraïne en speelt net als veel landgenoten een kwalitatief hoogstaande mix van black en pagan metal. Bij Khors wordt het verplichte folky gedeelte echter vervangen door spacy toetsen en dat werkt, aangezien het gebruik redelijk spaarzaam is, erg goed.

De sound is bekend, denk Nokturnal Mortum, Kroda, Drudkh, etc. Op zich weinig nieuws maar wel zeer sterk uitgevoerd. Althans op het laatste en vierde album, want dat is het enige dat ik tot dusverre ken.



Return To Abandoned, 2010

De plaat doet me redelijk denken aan de laatste van Nokturnal Mortum, lekker vol, met veel franjes, prima productie, en opmerkelijke spacy (70's) toetsen dus, heerlijke luister ervaring.

Discografie:

The Flame of Eternity's Decline (Full-length, 2005 )
Cold (Full-length, 2006)
Cold Ways (DVD, 2008)
Mysticism (Full-length, 2008)
The Flames Of Eternity’s Decline/Cold (Best of/Compilation, 2010)
Return To Abandoned (Full-length, 2010)

Website
MySpace



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2011 15:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dit ook van hen?



signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-02-2011 15:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het is wel een titel van de 3e CD inderdaad, maar klinkt toch vrij anders als wat ik nu hoor. Op de 4e CD overigens geen clean vocals.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2011 15:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oef!

ik heb ook een cd liggen van hen, een groen, maar dit herkende ik niet direct


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-02-2011 15:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Die laatste plaat is in ieder geval echt wel heel erg goed.

De 2e en 3e ben ik nu aan het downloaden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-02-2011 21:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mysticism is ook een fijne plaat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2011 0:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-02-2011 0:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-02-2011 22:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-02-2011 23:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 0:38 schreef ElitE het volgende:


Heerschende band! Ook gaaf is Michael Kors, vooral als hij weer iemand afzeikt bij Project Catwalk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 14-09-2020 15:53 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-09-2020 18:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind hem prima


signature


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen