IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Aratron Vorige pagina | Volgende pagina
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 05-06-2013 23:24 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 15 mei 2013 19:20 schreef Sgeiterdt het volgende:
De labelbaas van Aratron bestaat nog niet.


--> KontPlas Records!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 05-06-2013 23:42 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2013 23:24 schreef Sonic Titan het volgende:
--> KontPlas Records!


Inderdaad. Assie moet je hebben.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 10-06-2013 15:47 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

De website is geupdate, alle tot nu toe ontvangen reviews staan nu online.
'The Recovery' is daar ook nog steeds te bestellen voor € 7,50,- (incl. verz.)
www.aratron.net


5 Euro's? Op je muil!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-06-2013 16:12 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2013 15:47 schreef Sgeiterdt het volgende:
De website is geupdate, alle tot nu toe ontvangen reviews staan nu online.
'The Recovery' is daar ook nog steeds te bestellen voor € 7,50,- (incl. verz.)
www.aratron.net


Nog steeds in Flash? Serieus? Update die website dan eens goed en stop met het gebruik van die verouderde en onnodige techniek. Letterlijk niks op die site wat niet met html en css voor elkaar gekregen kan worden. Wat is de toegevoegde waarde van Flash dan, behalve dat het onnodig geheugen vreet, browser- en mobiel/tablet-onvriendelijk is?

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-06-2013 16:12]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 10-06-2013 16:22 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Geen idee, ik hou me niet bezig met de site. Ik zal het eens vragen aan degene die de site beheert.


5 Euro's? Op je muil!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-06-2013 18:01 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2013 15:47 schreef Sgeiterdt het volgende:
De website is geupdate, alle tot nu toe ontvangen reviews staan nu online.
'The Recovery' is daar ook nog steeds te bestellen voor € 7,50,- (incl. verz.)
www.aratron.net

Is ie inmiddels nog niet platina?

Helaas is het mijn genre niet anders had je de bestelling al lang gehad.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 10-06-2013 19:14 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nee volgens mij is ie alleen nog maar goud.


5 Euro's? Op je muil!!


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 11-06-2013 20:18 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:33]


Aratron


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 11-06-2013 20:30 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:34]


Aratron


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 11-06-2013 20:31 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 11 juni 2013 20:18 schreef Aratron het volgende:
Man man, ook Moffrika gaat plat:
http://www.the-pit.de/review/aratron-the-recovery/

Metalfan.nl durft er blijkbaar (nog) niet aan.


Das ist ganz geil!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 11-06-2013 20:32]


5 Euro's? Op je muil!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-06-2013 20:32 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Zuuupppaaaahh


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 05-07-2013 18:08 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:43]


Aratron


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-07-2013 18:56 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2013 20:30 schreef Aratron het volgende:
Ik proef een mespuntje frustratie hier......


Waarom frustratie? Ik vind het enkel irritant en onnodig om sites in Flash te zien, zonder dat er een reden is om dat te doen. Heeft van mijn kant niks met frustratie te maken.

quote:
Maar om je een antwoord te geven; Ik heb hier ooit eens gevraagd of iemand bereid was of iemand wist om een website voor ons te maken.
De antwoorden die ik toen kreeg hebben mij doen besluiten om zelf een website te maken met een zeer eenvoudig programma dat dus in Flash werkt.
Zelf ben ik er erg tevreden over.


HTML en CSS is simpeler dan Flash, maar dat terzijde. En een tip: een site maak je deels voor je bezoekers (sterker nog, ik zou zeggen dat dat het enige is wat moet tellen), dus of jij er tevreden over bent zou van ondergeschikt belang moeten zijn.

quote:
Dat het niet fijn werkt op een tablet of ipod ofzo is jammer, maar www.aratron.net blijft zoals het is.


Niet alleen tablet of iPod, Flash is een geheugenslurper, ook voor desktopsbrowsers. Als daar geen reden voor is voor een site (en zoals gezegd: niks op de Aratronsite wat niet gemakkelijk met HTML en CSS gedaan kan worden), is dat een beetje overkill. Daarnaast is Flash ook aardig lek als een mandje wat beveiliging betreft.
Daarnaast is Flash een uitstervende techniek aan het worden (de ontwikkelaar Adobe heeft het al bijna end-of-life verklaard), dus eens moet je toch updaten.

quote:
Anders is er als alternatief nog de Facebook pagina.


Daar doe ik niet aan, en is natuurlijk een raar argument om kritiek op je site te pareren. Sowieso vind ik je reactie nogal defensief, ik gaf enkel kritiek op jullie site vanuit mijn ervaring als siteontwikkelaar. Mijn kritiek is ook niet gericht op het uiterlijk van de site, want daar is in principe weinig mis mee (smaak even niet meetellend).

Ken je die (oude) reclame dat een echtpaar met een hele dure sportwagen over een verkeersdrempel wil, de vrouw er dan uitstapt, wat boodschappentas eruit haalt om na de drempel weer in te stappen, zodat de auto uberhaupt over de drempel kan? Ongetwijfeld een mooie auto, zo'n sportwagen, maar niet geschikt voor die klus. Flash is niet geschikt voor een degelijke site zoals die van jullie.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-07-2013 19:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Fuck Flash.

Ik heb al genoeg websites uit frustratie weer weggeklikt, ondanks initiële interesse, omdat er allerlei langzame en lelijke flashzooi gepasseerd moest worden voordat de daadwerkelijk gezochte informatie kon worden geconsumeerd.

Is een zelfde soort verhaal als bands die hun releases ter download aanbieden op bandcamp en dan zo nodig een e-mail adres moeten hebben zodat je na het downloaden gespammed kunt worden. Te veel moeite, te veel irritatie -> flikker dan maar op, ga ik wel wat anders luisteren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 05-07-2013 19:22 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2013 18:56 schreef WMP het volgende:
HTML en CSS is simpeler dan Flash, maar dat terzijde.

Ik heb ooit eens met Flash 4.0 zitten stoeien en ik kan je vertellen dat ik dat toen makkelijker vond dan HTML.


quote:
En een tip: een site maak je deels voor je bezoekers (sterker nog, ik zou zeggen dat dat het enige is wat moet tellen), dus of jij er tevreden over bent zou van ondergeschikt belang moeten zijn.


Als je dat echt meent kan het hele internet minstens gehalveerd worden qua aantal websites.
Zelfs hele professionele instellingen hebben vaak draken van websites.


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-07-2013 19:36 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2013 19:22 schreef Dying Embrace het volgende:
Ik heb ooit eens met Flash 4.0 zitten stoeien en ik kan je vertellen dat ik dat toen makkelijker vond dan HTML.


HTML en CSS moet je even leren (maar dat moet je met Flash ook), maar als je daarna je site wil updaten of van een nieuw uiterlijk wil voorzien, dan ben je een stuk sneller klaar als dan dat je het met een schil als Flash wil doen.

quote:
Als je dat echt meent kan het hele internet minstens gehalveerd worden qua aantal websites.
Zelfs hele professionele instellingen hebben vaak draken van websites.


En dat soort sites zuigen dus ook ómdat ze de gebruiker niet als eerste in gedachte hebben. De makers van dat soort websites gaan op een gegeven moment het systeem achter die sites belangrijker vinden dan de mensen die er van gebruik gaan maken. Ik heb ooit een tijdje voor een dergelijk bedrijf gewerkt, en daar kwam de gebruiker van de site op de laatste plaats.


Even voor de goede orde: deze kritiek is niet een verkapte sollicitatie voor het ontwerpen van een nieuwe website, mijn agenda is vol voor de komende maanden. Dat je niet denkt dat ik dit zeg om een nieuwe klant binnen te halen.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 05-07-2013 19:37]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-07-2013 19:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Jammer, ik wou het je net vragen.


5 Euro's? Op je muil!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-07-2013 19:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2013 19:36 schreef WMP het volgende:
De makers van dat soort websites gaan op een gegeven moment het systeem achter die sites belangrijker vinden dan de mensen die er van gebruik gaan maken.


Dit zou in het modklachten topic ook ontopic zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 05-07-2013 19:58 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

.


[Dit bericht is niet gewijzigd door Assepoepster op 05-07-2013 19:58]


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 06-07-2013 11:35 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:43]


Aratron


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-07-2013 11:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Toch nog even zeuren.. De site is ook niet te bekijken op mobiele apparaten. 5,6 miljoen Nederlanders gebruikt tegenwoordig een tablet. Je loopt op deze manier dus iets meer mis dan een verdwaalde bezoeker ben ik bang. Als ik jou was zou ik wat in Wordpress in mekaar zetten.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/89824/gfk-nederland-telt-5-komma-6-miljoen-tabletgebruikers.html

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 06-07-2013 11:50]


... hoe de hazen lopen ...


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 06-07-2013 11:46 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:43]


Aratron


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 06-07-2013 11:57 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2013 11:46 schreef Aratron het volgende:
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.


Groot gelijk. Het zijn altijd dezelfde ook trouwens die over dergelijke dingen wat te zeuren hebben.

Is het niet de click clack crick crack bij de drums dan had men wel gezeurd dat Ronald eerst zijn baard in de keel had moeten scheren omdat ze nu een resonerende haar door de vocalen horen. Of je had tijdens de opnames met de gitaar 10mm meer naar links moeten staan, of je had de boel ook op vinyl uit moeten brengen of het moest te downloaden zijn, enz, enz...

Beetje huilie huilie doen over een website in flash is dus het volgende. Ik vraag me werkelijk af ook deze figuren ook gaan lopen miepen omdat je tegenwoordig steeds vaker enkel via FaceBook dingen kunt bekijken, commentaar kunt geven or whatever waardoor mensen die daar om persoonlijke redenen niet aan mee willen doen achter het net vissen...

Over het algemeen wordt (het nieuwe werk van) Aratron zo blijkt uit de reviews goed ontvangen en da's het belangrijkste.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 06-07-2013 12:33]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 14:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Bands die alleen op facebook zijn te vinden zijn nog dommer dan deze Arathron gast met z'n flash rommel.

Waarom willens en wetens een flink deel van je doelgroep uitsluiten?

Ik begrijp dat niet hoor, tenzij je Noorse black speelt en koste wat kost zo onbekend mogelijk moet blijven.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 06-07-2013 14:34 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2013 11:46 schreef Aratron het volgende:
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen