IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wat met België? Volgende pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 22-02-2011 17:15 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Geef ons rukland eens wat tips!

1. Blijven verder doen zoals voordien. België behouden dus.
2. Splitsen: VL en WL apart.
3. Vlaanderen samenvoegen met Nederland en de Walen doen maar wat ze willen.
4. Nuke it.
5. ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-02-2011 17:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik denk zelf dat splitsen niet zo'n gek idee is.
Wat een impasse zeg. Nou weet ik het fijne er niet exact van, maar ik vind veel Vlaamse eisen toch wel hout snijden.
Nieuwe verkiezingen lijkt mij iig geen oplossing. Voor zover ik de peilingen ken zit je dan nmlk met dezelfde twee grootste partijen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-02-2011 17:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik weet het nog niet. Kunnen we niet eerst testen voor we hele procedures op gaan starten?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-02-2011 17:43 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Een proefscheiding zeg maar


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-02-2011 17:45 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En dan de tests minstens 3 keer evalueren en opnieuw laten doen en het is net Nederland.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2011 21:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Belgische Unie, minstens, en dan scheiden liefst als het niet betert


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-02-2011 21:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Duitse invasie zou wel goed zijn voor het eenheidsgevoel denk ik.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 22-02-2011 21:28 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Nog liever Duits dan Belgisch zeker?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2011 21:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dacht je, onze Koning Leopold III heeft met Hitler onderhandeld om te regeren onder hem, net als enkele Vlaamse en Waalse legerleiders



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-02-2011 21:29]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2011 21:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vandaag kwam trouwens uit dat Leopold III met een Oostenrijkse een affaire begon toen de oorlog startte in 1940 waar een dochter uit volgde


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-02-2011 21:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

3.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-02-2011 21:33 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2011 21:29 schreef Hypnos het volgende:
dacht je, onze Koning Leopold III heeft met Hitler onderhandeld om te regeren onder hem, net als enkele Vlaamse en Waalse legerleiders




Omdat hij het beste voor de Belgische natie wilde ja.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-02-2011 21:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hij wou toentertijd gewoon vermijden dat België zwaar getroffen werd en wou zo'n toegift doen om zijn land te sparen.

quote:
Op 22 februari 2011 21:30 schreef Hypnos het volgende:
Vandaag kwam trouwens uit dat Leopold III met een Oostenrijkse een affaire begon toen de oorlog startte in 1940 waar een dochter uit volgde


Er volgde een dochter uit die oorlog?

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-02-2011 21:34]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-02-2011 21:37 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik denk wel meer. De stroom viel indertijd nogal eens uit...


Subtiel kamerolifantje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2011 21:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2011 21:33 schreef BenKnuckles het volgende:
Hij wou toentertijd gewoon vermijden dat België zwaar getroffen werd en wou zo'n toegift doen om zijn land te sparen.



Er volgde een dochter uit die oorlog?


zwaar getroffen?

90% van BelgiË was al Duits op het moment dat hij de gesprekken begon


maar ik wou eigenlijk zeggen, dat ondanks de oorlog de Vlamingen en de Walen afzonderlijk van elkaar ook begonnen te onderhandelen met de nazi's


dus samenhorigheid... hmmmm

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-02-2011 21:37]


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-02-2011 21:40 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

België splitsen is naar mijn mening voor niets goed

en als ze opnieuw verkiezingen houden stemmen er massas mensen ongeldig vrees ik


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2011 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dus...


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-02-2011 21:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Splitsen vind ik een brug te ver, maar meer bevoegdheden overdragen aan de deelstaten (wat op het punt staat te gebeuren de komende tijd) is volgens mij de beste oplossing.

Of trap ik nu open deuren in?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-02-2011 21:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

lijkt me ook de beste mogelijkheid

alles opsplitsen, maar België wel als "geheel" behouden
zie het als de schaal van een ei ofzo


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-02-2011 21:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gelukkig zijn er maar twee Vlaamse partijen die separatistisch zijn, waarvan één niets te zeggen heeft.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2011 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alleen jammer dat er aan de andere kant een Maoistische partij zit die 40% haalt


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-02-2011 21:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wat dus helemaal niet samengaat. Vlaanderen kruipt naar de rechterkant van het spectrum, Wallonië gaat dan weer naar links. Dus ik voorspel bij nieuwe verkiezen een nieuwe impasse.

Open deur, opnieuw.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-02-2011 21:55 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2011 21:48 schreef Hypnos het volgende:
alleen jammer dat er aan de andere kant een Maoistische partij zit die 40% haalt


België is dus de klassieke strijd tussen fascisme en communisme als ik 't zo hoor? :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2011 22:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

laat ons zeggen dat de tegenstellingen en de afstand heel groot zijn


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-02-2011 22:06 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik voel een verhuizing van wat individuen uit het Adolf Wilders, Geert Hitler [PVV-GW-topic] aankomen.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2011 22:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die hebben we al jaren, in iets meet fascostijl trouwens


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen