IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Thy Art Is Murder (brutal breakdown stuff)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2011 21:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





www.myspace.com/thyartismurder



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-02-2011 22:01]


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-02-2011 22:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Misschien moet je een abonnement nemen op het ''coolstebandontdekkingvandelaatstetijd''-topic, Bart?

Post shit als dit gewoon in het deathcore topic, is een heel nieuw topic echt nodig?

The Adversary was niet een heel slechte plaat, Infinite Death beviel me beter.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2011 22:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zal ik doen, o uwe hoogheid


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2011 22:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Bingo! Thy Art Is Murder staat bij mij erg hoog genoteerd door Infinite Death (EP, 2008). Bloedagressieve en messcherpe deathcore met enkele fantastische breakdowns. De eerste full-length (die van vorig jaar, ben de naam even kwijt) vond ik heel wat minder omdat ze daar een veel te volle productie aannamen.



Instant orgasme bij 1:44.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-02-2011 22:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2011 22:29 schreef BenKnuckles het volgende:
Bingo! Thy Art Is Murder staat bij mij erg hoog genoteerd door Infinite Death (EP, 2008). Bloedagressieve en messcherpe deathcore met enkele fantastische breakdowns. De eerste full-length (die van vorig jaar, ben de naam even kwijt)


The Adversary dus


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2011 22:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de deathcore-quiz


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2011 22:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die dus, ik had je bericht niet gezien toen ik het mijne postte

quote:
Op 25 februari 2011 22:12 schreef iPim het volgende:
Post shit als dit gewoon in het deathcore topic, is een heel nieuw topic echt nodig?


Er zijn toch ook talloze topics van black metalbands? Terwijl er een algemeen topic is over black metal? Maakt weinig uit volgens mij

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-02-2011 22:32]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-02-2011 22:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2011 22:31 schreef BenKnuckles het volgende:
Er zijn toch ook talloze topics van black metalbands? Terwijl er een algemeen topic is over black metal? Maakt weinig uit volgens mij
Raad eens wie het overgrote deel van die topics heeft aangemaakt.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2011 22:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Daar heb je een punt


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2011 22:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja zeg, zal ik wat thrashtopics openen dan

of power metal


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-02-2011 22:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Maar aan de andere kant is het merendeel van de ZM goers volgens mij black metalfans, en niet -core fans.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2011 22:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

we zullen de boel es Levellen



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2012 11:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht






signature


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 09-08-2017 20:31 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



Dit is goed.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 14-08-2017 15:25 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Huh dit klinkt als Behemoth


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-08-2017 6:34 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Gisteren geluisterd. Bruut gitaargeweld jammer alleen dat je t niet altikd zo extreem duidelijk hoort. Althans niet op mindere versterker en speakers (da's echter wel mogelijk, ook bij zulke laaggestemde gitaren).


When your people matter, menstrual health matters


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-08-2023 1:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-09-2023 18:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen