IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Jaques Brel
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-03-2011 20:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Prachtig, om af en toe eens op te zetten. Jullie?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2011 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-03-2011 20:33 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik vind dat deze kerel wel eens een eigen topic verdient.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 20:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Brel heerst keihard!

Voir Un Ami Pleurer en natuurlijk Ne Me Quitte Pas zijn onsterfelijk mooi.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2011 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik zing altijd "me ne kietel pas"


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 20:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 20:37 schreef Hypnos het volgende:
ik zing altijd "me ne kietel pas"


Dat ga ik dan op Occultfest eens even testen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-03-2011 20:42 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 20:37 schreef Hypnos het volgende:
ik zing altijd "me ne kietel pas"




Waar dat? In de rossebuurt van Luik?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-03-2011 20:46 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Geweldige artiest, ben fan. Perfect ook voor avonden vol zelfmedelijden en een fles rode wijn.


You have time. You are doing fine.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 20:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik blijf bij mijn standpunt. Muziek voor labiele jankballen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-03-2011 20:52 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Okay, lambal, ben ik nog met je eens, maar labiel, mwah. Ik heb wel zo m'n momenten, dat wel.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 20:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 20:52 schreef ColdheartMinor het volgende:
Okay, lambal, ben ik nog met je eens, maar labiel, mwah. Ik heb wel zo m'n momenten, dat wel.
Ik ook hoor, ik geef het toe. Maar Brel is echt muziek voor openbare jankerds en stemmingsgestoorden. Veel slechte ervaringen mee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-03-2011 21:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Brel... Argh... Vroegah hadden we met lui uit bandjes op vrijdagavond zuipavonden. En er was een bepaald tijdstip, dan ging na zoveel bier ineens brel op. Ik was een van de weinige die het vreselijk vond. Blehbrel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-03-2011 21:54 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 20:50 schreef bastianus het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt. Muziek voor labiele jankballen.


Met rode broeken.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 22:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 21:54 schreef De Ulk het volgende:
Met rode broeken.
BLIJF VAN DIE KOELKAST AF! JE WOONT HIER NIET MEER!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nou vooruit dan, het blijft één van mijn favoriete verhalen:
quote:
Op 30 januari 2010 23:36 schreef bastianus het volgende:
Vreselijk. Een maat van me draaide dat nummer continu toen zijn vriendin het had uitgemaakt. En barstte dan steeds in huilen uit. Muziek voor dweepzieke, labiele figuren. Werd ook gedraaid op de begrafenis van een borderliner-vriendin van me.
De ex van die maat kwam ook nog op de verjaardag van die jankerd met zijn Jacques Brel langs, en vrat ter plekke de kast leeg. Wat een monster. En hij weer Brel draaien en janken. Uiteindelijk hebben we die kutplaat van Brel van de draaitafel af gezeild, Pro-Pain opgezet en mevrouw de ex verteld dat ze al vet genoeg was en van het vreten van onze maat af moest blijven. Ook voegden we haar toe dat ze het feest had verpest en weg moest gaan. Nee, subtiel waren we niet in die dagen.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 01-03-2011 22:17 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Haha, het is inderdaad wel een bazenpost!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-03-2011 22:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 22:17 schreef Sonic Titan het volgende:
Haha, het is inderdaad wel een bazenpost!




Mooi feestje was dat toen.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 22:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 22:17 schreef Sonic Titan het volgende:
Haha, het is inderdaad wel een bazenpost!
En waar gebeurd. De Ulk was volgens mij ook medeplichtig. Wel jammer dat ik door dat akkefietje met die vrouw met een hoop mensen van vroeger het contact ben verloren. Al kan dat ook te maken hebben met het feit dat een oudere, homoseksuele leraar van mijn middelbare school die ook op dat feest aanwezig was, door mij compleet met de grond gelijk gemaakt is in een drankroes. Het begon mild, maar ik kon gewoon niet stoppen met sarren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-03-2011 0:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 maart 2011 20:31 schreef ColdheartMinor het volgende:
Prachtig, om af en toe eens op te zetten. Jullie?


Brel heeft wel lekkere doom nummers ja

Ik vind zelf deze versie vrij geniaal:


Zenial


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-03-2011 0:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2010 23:36 schreef bastianus het volgende:
Vreselijk. Een maat van me draaide dat nummer continu toen zijn vriendin het had uitgemaakt. En barstte dan steeds in huilen uit. Muziek voor dweepzieke, labiele figuren. Werd ook gedraaid op de begrafenis van een borderliner-vriendin van me.
De ex van die maat kwam ook nog op de verjaardag van die jankerd met zijn Jacques Brel langs, en vrat ter plekke de kast leeg. Wat een monster. En hij weer Brel draaien en janken. Uiteindelijk hebben we die kutplaat van Brel van de draaitafel af gezeild, Pro-Pain opgezet en mevrouw de ex verteld dat ze al vet genoeg was en van het vreten van onze maat af moest blijven. Ook voegden we haar toe dat ze het feest had verpest en weg moest gaan. Nee, subtiel waren we niet in die dagen.


Hulde
Meer van dit aub


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 02-03-2011 11:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 22:26 schreef bastianus het volgende:
En waar gebeurd. De Ulk was volgens mij ook medeplichtig.


Nee, ik was toen al weg. Maar de door jou omschreven sfeer hing er de hele avond al.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-03-2011 13:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2011 11:22 schreef De Ulk het volgende:
Nee, ik was toen al weg. Maar de door jou omschreven sfeer hing er de hele avond al.
Mr. Klister en Aaargh waren er wel bij betrokken, en Dolman ook uiteraard. Ik weet ook nog dat de avond ermee eindigde dat de man met de rode broek laveloos op bed lag, en dat Dolman en ik net zo lang op bed hebben staan springen tot hij aan het kotsen kwam.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-03-2011 13:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2011 0:10 schreef Zenial het volgende:
Brel heeft wel lekkere doom nummers ja

Ik vind zelf deze versie vrij geniaal:


Die is wel erg mooi, ja.


I wish I was a butterfly


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen