IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Eternal Solstice Vorige pagina | Volgende pagina
BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 21-02-2015 12:17 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 21-02-2015 15:19 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

nou dat is old school. Dat soort death/thrash nummers met zo veel solos worden niet echt meer gemaakt.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-02-2015 6:48 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2015 15:19 schreef tomcat ha het volgende:
nou dat is old school. Dat soort death/thrash nummers met zo veel solos worden niet echt meer gemaakt.


Toch vrij Hollandisch Kult niet?
Tesamen met bandjes lijk Pentacle of Orphanage.

Eternal Solstice is wel typisch zo'n band vroeger beter leek.
Als puber ging ik daar op loos.
Als ik nu die eerste twee nog eens opzet (origineel jawohl, ik doe ze nie weg), doet het me niet zo veel meer.


En nu gaan we vegen


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 26-02-2015 13:40 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

de riffs zijn in dat nummer ook niet bijzonder maar de leads doen het em wel. Het klinkt ook zeker nederlands absoluut maar ja er is wel meer ouwe nederlandse meuk dat beter is.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-02-2015 22:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Eerste drie van Sinister, Pestilence, that's it zeker?

Thanatos vind ik te mager qua productie, Dead Head van voor mijn tijd.
Asphyx nooit mijn dada geweest.

Check die Vlaemsche horden Anesthesy en Caducity gerust.


En nu gaan we vegen


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 26-02-2015 23:47 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Ik vind Thanatos echt gaaf eigenlijk. Ken Canducity al maar die andere niet. Ik luister op zich wel vrij veel naar nederlandse death metal. Vooral wanneer het eigenlijk de doom/death kant op gaat.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-02-2015 7:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Thanatos staat vooral bekend als de eerste Hollandse DM-band als dusdanig.
Je hoort dat daar iets in zit maar ik vind het allemaal nogal kaal geproduceerd.

Die eerste drie van Sinister gruwelijk onderschat. Baanbrekend voor zijn tijd.

Gorefest had je ook nog, maar dat vind ik niet eruit springen.
Altar nooit een meuk aan gevonden.
Dan had je nog die vele Displeased-bands maar daar sprong ook niet echt iets uit.

Willen we dat afspreken?


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-02-2015 8:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2015 22:17 schreef caron het volgende:
Check die Vlaemsche horden Anesthesy en Caducity gerust.


Caducity! In een relatief ver verleden nog gezien in Gent. Kvlt-band, wel leuk om te horen. Die zanger is een grappig figuur op het podium.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-02-2015 10:26 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Schitterende bandnaam ook.

Uit Holland kon ik Occult soms ook wel appreciëren, itt het huidige Legion Of The Damned.
Het is duidelijk, Holland wint het qua hoeveelheid bands maar dat staat niet per synoniem garant aan kwaliteit. Waarmee ik dus geen allesvernietigend oordeel wens te vellen, ik bén immers de heiland niet.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-02-2015 10:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heb daar ook al eens een discussie over gehad met Pimcore, over wie qua bandgoedheid wint in de match België-Nederland. Ben ervan overtuigd dat het nog nek-aan-nek is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-02-2015 11:03 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2015 7:23 schreef caron het volgende:
Dan had je nog die vele Displeased-bands maar daar sprong ook niet echt iets uit.


Nembrionic hammerdeath vond ik nochtans wel de moeite.



Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-02-2015 11:33 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 27 februari 2015 11:03 schreef williamblake het volgende:
Nembrionic hammerdeath vond ik nochtans wel de moeite.


Jazeker, net als Consolation.


5 Euro's? Op je muil!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-02-2015 17:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die laatste twee was ik al vergeten.

Maja, die Displeased waren er op één bepaald moment wel veel. Te veel voor Korneel.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-02-2015 17:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2015 10:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Heb daar ook al eens een discussie over gehad met Pimcore, over wie qua bandgoedheid wint in de match België-Nederland. Ben ervan overtuigd dat het nog nek-aan-nek is.


Qua kwantiteit zal Holland wel winnen.

Maar kwantiteit? Tja, qua metal heb je uit België al Agathocles, Lugubrum en Aborted die internationaal grote ogen gooien.

Qua hc had je Rise And Fall die op Deathwish zaten, tevoren was Holland enkel Eurocore.

Om van rock nog maar te zwijgen. Deus en K's Choice die over die oceaan in zwang zijn terwijl ze het in Holland doen met Kane en Krezip.

Il n'y a pas de photo.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-02-2015 17:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2015 17:12 schreef caron het volgende:
Die laatste twee was ik al vergeten.

Maja, die Displeased waren er op één bepaald moment wel veel. Te veel voor Korneel.


Cheerleader-effect.


En nu gaan we vegen


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-02-2015 17:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 februari 2015 17:14 schreef caron het volgende:
Qua kwantiteit zal Holland wel winnen.

Maar kwantiteit? Tja, qua metal heb je uit België al Agathocles, Lugubrum en Aborted die internationaal grote ogen gooien.

Qua hc had je Rise And Fall die op Deathwish zaten, tevoren was Holland enkel Eurocore.

Om van rock nog maar te zwijgen. Deus en K's Choice die over die oceaan in zwang zijn terwijl ze het in Holland doen met Kane en Krezip.

Il n'y a pas de photo.
AG... LOL


Boeiender


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 28-02-2015 15:16 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Qua death metal ken toch eigenlijk vrij weinig boeinde bands uit belgie. Aborted is oke voor moderne death metal maar wanneer nederland minder bekende bands heeft zoals Antropomorphia, Castle, Centurian en nog best veel meer is het wel duidelijk wie er wint.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 01-03-2015 12:11 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2015 17:14 schreef caron het volgende:
tevoren was Holland enkel Eurocore.



Precies nooit van Lärm (en alle navolgende projecten) gehoord?



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-03-2015 13:12 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 februari 2015 15:16 schreef tomcat ha het volgende:
Qua death metal ken toch eigenlijk vrij weinig boeinde bands uit belgie. Aborted is oke voor moderne death metal maar wanneer nederland minder bekende bands heeft zoals Antropomorphia, Castle, Centurian en nog best veel meer is het wel duidelijk wie er wint.
Aborted is half Nederlands...



Boeiender


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-03-2015 14:07 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2015 12:11 schreef williamblake het volgende:
Precies nooit van Lärm (en alle navolgende projecten) gehoord?


Dat zegt me wel iets ja.
Alsook Driven maar daar lachten we vooral mee.

No Turning Back heeft veel te danken aan Frontline Ghent, alwaar ik hielp met de versterkers te dragen.
Daar is het allemaal begonnen voor hen.


En nu gaan we vegen


BVT
Usericon van BVT
Posted 01-03-2015 15:36 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

In quest is ook vet! qua hardcore gooide nederland toch best hoge ogen?



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-03-2015 15:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2015 12:11 schreef williamblake het volgende:
Precies nooit van Lärm (en alle navolgende projecten) gehoord?


Lärm
Seeing Red
Cold Turkey
Man Lifting Banner

Met je eurocore...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-03-2015 17:04 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2015 15:36 schreef BVT het volgende:
In quest is ook vet! qua hardcore gooide nederland toch best hoge ogen?


De Maastricht-bands en Discipline wel ja.

Toch fier dat ik aan de wieg van het succes van No Turning Back gestaan heb.

Die vage Larm enzovoort...werd vooral mee gelachen binnen de crucial scene.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-03-2015 17:16 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2015 14:07 schreef caron het volgende:
No Turning Back heeft veel te danken aan Frontline Ghent, alwaar ik hielp met de versterkers te dragen.
Daar is het allemaal begonnen voor hen.



quote:
Op 1 maart 2015 17:04 schreef caron het volgende:
De Maastricht-bands en Discipline wel ja.

Toch fier dat ik aan de wieg van het succes van No Turning Back gestaan heb.


Feilloze analyse. Als jíj er niet was geweest om op één specifieke locatie de versterkers te helpen dragen, had geen mens ooit van No Turning Back gehoord.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-03-2015 17:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik héb er nog nooit van gehoord, hehe. ES, ik heb er alleen een split LP met Mourning van, midian creations label. Ik denk dat ik het niet zo goed vond, want ik kan me werkelijk geen seconde muziek ervan herinneren.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen