IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Adoreer hier Janmaat. Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 14:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Een topic gewijd aan een groots visionair uit onze vaderlandse geschiedenis: Hans Janmaat!



Binnenkort verkrijgbaar, de "Janmaat, jouw maat"-T-shirts.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 11-03-2011 15:51]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-03-2011 14:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wilders heeft ook sowieso goed opgelet toen Janmaat bezig was!

"Janmaat beloofde zich met de CP via de parlementaire weg in te spannen voor de belangen van de autochtone arbeiders en middenstand. Zijn favoriete onderwerpen waren de bevolkingspolitiek en het vreemdelingenbeleid, waarbij hij dwars inging tegen de andere politieke partijen. Economische en materialistische argumenten vormden de hoofdmoot van zijn politieke betoog.[2] Zo zag hij de relatief sterke toename [3][4] van het aantal immigranten (deels vluchtelingen) in Nederland in de eerste plaats als een financieel probleem: "Elke vluchteling kost ons, laten we zeggen: tweehonderdduizend gulden? En hoeveel zullen er dit jaar binnenkomen? Honderdduizend? Dat kunnen we toch niet opbrengen?".[5]

De opkomst van de Centrumpartij en later van de CD en hun standpunten over wat zij als eersten massa-immigratie noemden, maakten velen afkerig van deze partijen. Wetenschappelijk onderzoek naar de economische gevolgen van migratie en het verzamelen en bijhouden van statistische gegevens over de migrantengroepen werd in die tijd niet als relevant beschouwd. Deze terughoudendheid werd later politieke correctheid genoemd.[6][7]"

"Uitlatingen van hem gedaan in het kader van de zendtijd voor politieke partijen en later zijn uitspraak "Wij schaffen, zodra we de mogelijkheid en de macht hebben, de multiculturele samenleving af", tezamen met tijdens demonstraties gebezigde verkiezingsleuzen als "Vol = Vol" en "Eigen Volk Eerst", leidden tot veroordelingen door de rechterlijke macht op grond van discriminatie, respectievelijk "het aanzetten tot etnische zuiveringen"."

"Het gerechtshof in Den Haag veroordeelde hem op 28 maart 1995 tot een boete van 2000 gulden (ruim € 900), waarvan de helft voorwaardelijk of 35 dagen gevangenisstraf, waarvan vijftien dagen voorwaardelijk. Op 23 december 1996 veroordeelde het gerechtshof in Amsterdam Janmaat tot 3000 gulden (ruim € 1300) boete of veertig dagen hechtenis. De laatste veroordeling sprak het gerechtshof in Arnhem op 29 december 1997 uit: twee weken voorwaardelijke celstraf en een boete van 7500 gulden (ruim € 3400). Tegenwoordig zijn zulke uitlatingen ook door anderen wel gedaan, en worden ze niet door iedereen meer als kwetsend ervaren. Het is niet waarschijnlijk dat iemand voor zulke leuzen tegenwoordig nog veroordeeld wordt.[9] [10]"

Vooral die laatste zin even op letten, modjes


Quis moderabat ipsos moderatores?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-03-2011 15:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Nèèhh, Jan is mijn maat niet!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-03-2011 15:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Vik, de link naar het tshirt design doet het niet!


Ik, Wil Schuurman


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 15:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 15:44 schreef Snagger het volgende:
Vik, de link naar het tshirt design doet het niet!
Hhmmzz, maar ergens uploaden dan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-03-2011 15:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Deed het eerst wel


Quis moderabat ipsos moderatores?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-03-2011 15:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 15:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Deed het eerst wel


Vast een M(a)oderator.


Ik, Wil Schuurman


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 15:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 15:48 schreef Snagger het volgende:
Vast een M(a)oderator.
Nee, ik zie'm nog.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-03-2011 15:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 15:49 schreef kwelgeest het volgende:
Nee, ik zie'm nog.


Je linkt is naar de geopende file in je mailbox; dus die kunnen wij (ik in ieder geval) niet zien.



Ik, Wil Schuurman


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 15:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 15:50 schreef Snagger het volgende:
Je linkt is naar de geopende file in je mailbox; dus die kunnen wij (ik in ieder geval) niet zien.


Apart dat Zelfje'm wel zag, dan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-03-2011 15:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Yup


Quis moderabat ipsos moderatores?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-03-2011 15:52 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Zelfje en ik, samen.


You have time. You are doing fine.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-03-2011 15:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Heeft iemand enig idee hoe het met de weduwe van Janmaat staat (of zit, in haar geval, hu-hu)? Tijden niets van gehoord.


Ik, Wil Schuurman


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-03-2011 15:58 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik zag 'm eerst ook, maar nu laadt 'ie bij mij ook niet meer.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-03-2011 16:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vast weggehaald door de AIVD.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-03-2011 16:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 14:28 schreef kwelgeest het volgende:
Binnenkort verkrijgbaar, de "Janmaat, jouw maat"-T-shirts.


Ook in XXL?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 17:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 16:55 schreef Mark het volgende:
Ook in XXL?
Bestellingen bij Snagger.
Hopen dat hij's opschiet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2011 17:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 15:56 schreef Snagger het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met de weduwe van Janmaat staat (of zit, in haar geval, hu-hu)? Tijden niets van gehoord.
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Belachelijk ook hoe ze aan die rolstoel gekomen is, en hoe lacherig en nonchalant daar indertijd over werd gedaan. Vreemd ook hoe die hansworst met dezelfde standpunten van tegenwoordig overal mee wegkomt. Ik heb ooit CD gestemd overigens, omdat toen niemand iets aan wangedrag van etnische minderheden deed in mijn stad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-03-2011 17:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De man was zijn tijd ver vooruit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 11-03-2011 18:06 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

"Landgenoten, de demonstratie verleden week zaterdag op industrie terrein de Kamp, waar we met ons allen vijenzetige weer aanwezig waren, was een groot succes!" Nooit geweten dat Janmaat echt bestond, meende dat z'n echte naam Erik van Muiswinkel was.


co-operation not competition!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2011 18:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 18:06 schreef HRI het volgende:
"Landgenoten, de demonstratie verleden week zaterdag op industrie terrein de Kamp, waar we met ons allen vijenzetige weer aanwezig waren, was een groot succes!" Nooit geweten dat Janmaat echt bestond, meende dat z'n echte naam Erik van Muiswinkel was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 11-03-2011 18:32 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht



Never have so many sacrificed so much for so few


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-03-2011 19:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja, die blijft ongeëvenaard!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 11-03-2011 19:33 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Hans Janmaat was een voorbode op Pim Fortuyn en Geert Wilders, maar destijds minder gevaarlijk haha

Die tv spotjes van hem zijn legendarisch, ondanks dat ie misschien niet helemaal politiek correct was had ie ook wel weer iets komisch


5 Euro's? Op je muil!!


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 11-03-2011 20:39 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 11 maart 2011 17:50 schreef Mark het volgende:
De man was zijn tijd ver vooruit.


Ach, gelul, Koot en Bie waren eerder. "Ja toch, Van Es?"


Only sick music makes money today - Nietsche.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-03-2011 20:58 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 maart 2011 20:39 schreef Dick Wolkendeck het volgende:
Ach, gelul, Koot en Bie waren eerder. "Ja toch, Van Es?"


In mijn herinnering hadden ze meer wat tegen glimmerveen, maar goed. Van wikipedia:

" Ondanks dat Van Kooten en De Bie met de types Jacobse en Van Es juist sommige partijen (zoals de toenmalige Centrumpartij van Hans Janmaat) aan de kaak wilde stellen, werd de Tegenpartij uiteindelijk juist zodanig populair, dat men verwachtte dat zij een aantal zetels in de Tweede Kamer konden veroveren tijdens de verkiezingen. De Tegenpartij werd uiteindelijk net voor de verkiezingen ontbonden, doordat de beide heren Jacobse en Van Es op 10 mei 1981, vlak voor de verkiezingen, op het Binnenhof tijdens een couppoging werden neergeschoten. Van Kooten en De Bie hadden het gevoel dat hun persiflage tot hun schrik inmiddels door de werkelijkheid achterhaald was, en Jacobse en Van Es door de Centrumpartij zelfs "rechts ingehaald" waren. Saillant detail dat Hans Janmaat tijdens zijn verkiezingscampagne juist bepaalde slogans (zoals "vrije jongens") en punten uit het verkiezingsprogramma "Rug op '81" van De Tegenpartij over had genomen, en het CD-blad zelfs een compliment aan Van Kooten en De Bie op de voorpagina bevatte."

Van wikipedia dus.

Ze deden later ook janmaat, btw.





En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen