IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Heretoir Vorige pagina | Volgende pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-03-2011 0:31 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 0:29 schreef Hypnos het volgende:
dit is Heretoir trouwens



nee, geen mop
Dat verklaard de titel Existenz alvast :')

"Dis mah existenz bro"


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-03-2011 0:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Existenz is een Sci-Fi/Horror film van David Cronenberg, ik denk dat de titel daarop is gebaseerd "bro"


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 0:33 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Is het niet Duits? Dialect of zo.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-03-2011 0:37 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 0:32 schreef Argh het volgende:
Existenz is een Sci-Fi/Horror film van David Cronenberg, ik denk dat de titel daarop is gebaseerd "bro"
Die film valt nog best tegen trouwens. Aardig concept, matige uitwerking, zeker wat betreft het verhaal, dat her en der steken laat vallen. Is tegenwoordig meer een soort cult-classic eigenlijk.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-03-2011 0:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:45 schreef Mythics het volgende:
Geweldig, de naïviteit.


- Ik heb meerdere malen aangeven lang niet alleen naar (depressive) black metal te luisteren. Ook dark ambient, folk, post-rock, funeral doom en dan hier en daar wat uitzonderingen, zoals Rammstein, Joy Division of Kraftwerk. Dat mag je nog steeds beperkt vinden, niet mijn probleem.


Tja nou, je kunt niet bepaald zeggen dat je een brede kennis van muziek hebt als dat het enige is wat je luistert. Dat snap je neem ik aan zelf ook wel.

quote:
Vervolgens ga je verder met:

- Mijn muziek relateren aan een jonge leeftijd.
- Een mening baseren op mijn mening over één band die je toevallig boeiend vind en een onderschrift dat ik hanteer.


Ik heb je toch al meerdere malen uitgelegd waarom je op mij overkomt zoals je doet. Ik blijf het niet herhalen.

quote:
Kan ik dan ook aannemen dat je homoseksueel bent omdat ik je avatar daarmee in overeenstemming zie? Niks tegen homoseksualiteit overigens, maar je avatar viel zo op


Ja hoor dat mag. Dat klopt namelijk.

quote:
Net zo flauw als opmerkingen over leeftijd natuurlijk


Flauw misschien maar desalniettemin niet minder aannemelijk. Je zult niet de eerste zijn die alleen maar naar zo obscuur mogelijke muziek probeert te luisteren als statement. Nogmaals, ik zeg niet dat het zo is, dat weet je zelf het beste, maar zo komt het erg over.

quote:
Overigens bepaal ik zelf wel waarover ik discussieer op het internet. Kom anders naar TeamLiquid.net, dan kan ik je in geuren en kleuren alles over 11 jaar professioneel Starcraft: Broodwar in Zuid-Korea vertellen (of wacht, dat lieg ik natuurlijk, dat is niet kult. Ik loop immers de hele dag door bossen te struinen in plaats van professioneel Starcraft: Broodwar te volgen, naast andere interesses). Discussiëren over muziek is vrij nutteloos, mede door mensen zoals jij die schijnbaar andermans opmerkingen niet lezen en de eigen beperkte wereldbeelden blijven projecteren, ondanks correcties door anderen aangaande anderen.


Starcraft verhaal, not helping bro.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-03-2011 7:11 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 0:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Tja nou, je kunt niet bepaald zeggen dat je een brede kennis van muziek hebt als dat het enige is wat je luistert. Dat snap je neem ik aan zelf ook wel.
Want kennis eindigt met hetgeen wat je luistert, maar natuurlijk.
Ben je nu echt zo kortzichtig?

Nu had ik je aanvankelijk wat beter ingeschat denk ik, daarvoor mijn excuses, maar dit is wel heel ernstig moet ik eerlijk zeggen. Of je denkt niet na over je opmerkingen, of je bent gewoon dom.

Succes ermee, je zal het nodig hebben.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-03-2011 10:18 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2011 23:06 schreef Onweerwolf het volgende:Tip: als je het echt leuk wilt maken moet je proberen om naast je troll gedrag zoals hierboven ook af en toe eens iets echt zinnigs* toe te voegen aan het forum. Dat houdt de boel fris en interessant. Trust me, ik spreek uit ervaring.


Doe je goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-03-2011 10:19]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 10:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 0:37 schreef Mythics het volgende:
Die film valt nog best tegen trouwens. Aardig concept, matige uitwerking, zeker wat betreft het verhaal, dat her en der steken laat vallen. Is tegenwoordig meer een soort cult-classic eigenlijk.

Dat is juist de charme, net als dat OWW bij deze muziek het charmant vindt dat het rommelig is
quote:
Op 14 maart 2011 20:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Dus je komt op mij nogal over als een puberende bmwarrior die tracht om zo elitair mogelijk over te komen.

Door Mono te luisteren zeker

Je draaft ontzettend door. Kerel geeft een goed onderbouwde mening, geeft aan dat hij relevante dingen gehoord heeft, en jij gaat vooral lopen nuilen over wat hij verder luistert en dat hij niet genoeg met ons praat. WTF? Waarom zo gestrest doen over dat (totaal opgeblazen) beeld wat je van hem gecreëerd hebt? Hoezo op de man spelen?




On-topic: onorigineel maar wel aardig solide dit. Komt iets boven het maaiveld uit, zo te horen.


I wish I was a butterfly


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-03-2011 10:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nu weer over Heretoir. Ik vind vooral dit een erg mooi nummer:



Edit: Juist, die staat ook al in de openingspost.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-03-2011 10:45]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 10:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik word er toch een beetje saai van. Wel beter dan het gros van het genre, maar niet genoeg om echt goed te zijn (voor mij, blalblablalba).


I wish I was a butterfly


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-03-2011 11:10 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik vind vooral de drumcomputer een groot minpunt.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-03-2011 11:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Referenties in de ZM review spraken me aan, maar het kan me ook niet bekoren. Vooral die drum, argh.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-03-2011 12:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 10:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat is juist de charme, net als dat OWW bij deze muziek het charmant vindt dat het rommelig is

Door Mono te luisteren zeker

Je draaft ontzettend door. Kerel geeft een goed onderbouwde mening, geeft aan dat hij relevante dingen gehoord heeft, en jij gaat vooral lopen nuilen over wat hij verder luistert en dat hij niet genoeg met ons praat. WTF? Waarom zo gestrest doen over dat (totaal opgeblazen) beeld wat je van hem gecreëerd hebt? Hoezo op de man spelen?




On-topic: onorigineel maar wel aardig solide dit. Komt iets boven het maaiveld uit, zo te horen.


Sorry, ik kan gewoon niet zo goed overweg met men mensen die muziek luisteren voor status.

En: "ik vond het eerst tof maar nu niet meer" is daar mijns inziens een voorbeeld van.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-03-2011 12:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 7:11 schreef Mythics het volgende:
Want kennis eindigt met hetgeen wat je luistert, maar natuurlijk.
Ben je nu echt zo kortzichtig?

Nu had ik je aanvankelijk wat beter ingeschat denk ik, daarvoor mijn excuses, maar dit is wel heel ernstig moet ik eerlijk zeggen. Of je denkt niet na over je opmerkingen, of je bent gewoon dom.

Succes ermee, je zal het nodig hebben.


Tsja, je kunt ook lezen over muziek natuurlijk, ik snap dat jij daar de voorkeur aan geeft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 12:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 12:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Sorry, ik kan gewoon niet zo goed overweg met men mensen die muziek luisteren voor status.

En: "ik vond het eerst tof maar nu niet meer" is daar mijns inziens een voorbeeld van.

Tsja, kan ook gewoon gebeuren toch? Heb ik ook weleens. En die dude luistert naar Mono, dat zweverige Japanse gesoundscape is niet bepaalde goed voor je true blakcie-imago


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-03-2011 12:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 12:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Tsja, kan ook gewoon gebeuren toch? Heb ik ook weleens. En die dude luistert naar Mono, dat zweverige Japanse gesoundscape is niet bepaalde goed voor je true blakcie-imago


Hehe, Mono is wel erg goed hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 12:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Yup


I wish I was a butterfly


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-03-2011 8:50 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

De schijf klinkt zeker aardig in de oren, maar het klinkt ook nogal een beetje allemaal alsof ik het allemaal al heb gehoord, zeg maar. Zit niet veel nieuws in dus, naar mijn mening. D.w.z., ik heb bij deze schijf niet zoiets van; "Zo, nice." Gewoon, lekkere stuff. Ik vond de tracks die Heretoir op "The World Comes To an End in the End of a Journey" ietsje beter, maar goed, niet dat dit geen slecht album is. Blijft goed voer om tijdens het lezen van een goed boek op te zetten.


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 16-03-2011 15:12 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 12:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Hehe, Mono is wel erg goed hoor.


Zowel de Engelse, als de Japanse.




WMP
Usericon van WMP
Posted 16-03-2011 19:41 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ook schelden en ruziën draagt niet bij aan een leesbaar forum en het smijten met dodelijke ziektes wordt NIET op prijs gesteld. Krijg je ruzie met een user, vecht het dan via bijvoorbeeld ICQ of MSN uit.

[uit de help]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-05-2011 3:12]


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 01-03-2017 19:45 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Op 24 maart verschijnt The Circle, daar zijn al twee tracks van te beluisteren:





De eerste plaat deed mij vrij weinig, dit materiaal stemt mij zeer vrolijk. Dit is dan ook een behoorlijke omslag qua sound en hier zal een groot gedeelte van de huidige luisteraars niet zo blij van worden. De productie is sowieso nu echt top en de algehele sound is veel gestroomlijnder en moderner geworden, dat moet je liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-03-2017 19:45]



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 01-03-2017 20:09 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2017 19:45 schreef HierIsMike het volgende:
Op 24 maart verschijnt The Circle, daar zijn al twee tracks van te beluisteren:





De eerste plaat deed mij vrij weinig, dit materiaal stemt mij zeer vrolijk. Dit is dan ook een behoorlijke omslag qua sound en hier zal een groot gedeelte van de huidige luisteraars niet zo blij van worden. De productie is sowieso nu echt top en de algehele sound is veel gestroomlijnder en moderner geworden, dat moet je liggen.


Erg gaaf!!


an evil incarnation of DEATH!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 02-03-2017 17:42 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

de 2de nummer klinkt een stuk beter dan de 1ste nummer. Alsnog iets wat ik iets te vaak gehoord heb de laatste jaren.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-03-2017 16:51 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nog een nieuwe track:




HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 10-03-2017 19:16 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen