IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pink Floyd Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-03-2004 15:18 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 29 maart 2004 11:41 schreef Pink Floyd het volgende:
Ik ben een grote Pink Floyd fan, het oude werk spreekt mij de laatste tijd erg aan, hoewel ik kennis heb gemaakt met Pink Floyd via Dark Side of the Moon! Erg jammer dat Syd de band heeft verlaten en dat daarna Waters zijn voorbeeld heeft opgevolgt.
vind anders dat waters erg goed is bij pink floyd ... maar idd het oude is heel goed, beter dan post final cut werk


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 29-03-2004 15:20 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
Op 29 maart 2004 15:18 schreef DaVinz het volgende:
vind anders dat waters erg goed is bij pink floyd ... maar idd het oude is heel goed, beter dan post final cut werk
Ik deel je mening, ik denk dat je m'n zin nog een keer moet doorlezen, ik vind het namelijk OOK jammer dat Waters weg is, maar ook dat Syd weg is! Er ging een gerucht over een reunie overigens!


Like Some Snow-white Marble Eyes


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-03-2004 15:22 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 29 maart 2004 15:20 schreef Pink Floyd het volgende:
Ik deel je mening, ik denk dat je m'n zin nog een keer moet doorlezen, ik vind het namelijk OOK jammer dat Waters weg is, maar ook dat Syd weg is! Er ging een gerucht over een reunie overigens!
sorry inderdaad verkeerd opgevat dan ...

een reunie? klinkt goed maar geloof dat ze daar het al vrij lang over hebben


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 29-03-2004 15:26 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
Op 29 maart 2004 15:22 schreef DaVinz het volgende:
een reunie? klinkt goed maar geloof dat ze daar het al vrij lang over hebben
Kan wel kloppen, overigens lijkt het mij erg sterk dat Syd weer op de planken wilt staan (en laat staan Waters na zijn ruzie met Gilmour)


Like Some Snow-white Marble Eyes


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-03-2004 15:29 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 29 maart 2004 15:26 schreef Pink Floyd het volgende:
Kan wel kloppen, overigens lijkt het mij erg sterk dat Syd weer op de planken wilt staan (en laat staan Waters na zijn ruzie met Gilmour)
Dat klopt, 'tis een gerucht. Ik had het elders hier ook al gepost, lees het topic maar eens door...


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 29-03-2004 15:29 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Goed, ik zal het eens nakijken, bedankt voor de info!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 29-03-2004 15:33 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Ik had het gevonden ja, je hebt gelijk, wel jammer, ik had dat graag zien gebeuren!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-03-2004 15:48 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 29 maart 2004 15:33 schreef Pink Floyd het volgende:
Ik had het gevonden ja, je hebt gelijk, wel jammer, ik had dat graag zien gebeuren!


niet dubbelposten, n00b






(yeah right)


Bruce Banner


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 05-04-2004 23:08 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
Pink Floyd song played on Mars

The Pink Floyd song Eclipse, from the album Dark Side of the Moon was used to wake the Mars probe 'Opportunity'. The song was chosen in recognition of the transit of the martian moon, Phobos. After the probe had finished with the classic song, a second song, 'Meet me halfway', by Kenny Loggins, was played because Opportunity is halfway through its primary 90-sol surface mission. This is not the first time Pink Floyd was played in outer space: Russian astronauts took a recording of the Pink Floyd live album 'Delicate Sound of Thunder', into space with them. The US Mars probe 'Opportunity' is the second probe on Mars closely following behind 'Spirit.



Like Some Snow-white Marble Eyes


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-04-2004 0:33 by DaVinz Profiel van DaVinz

geestig


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 06-04-2004 8:34 by testement Profiel van testement

pink floyd is geweldig.. heb zelf de pulse video al te vaak gezien hahaha. Dark side of the moon DVD is ook geweldig trouwens. Verder alle platen.. en dan vooral unmmagumma, wish you were here, final cut, dark side of the moon, animals.. Nieuwere werk is ook geweldig, division bell is echt een superplaat!


zzz


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 06-04-2004 14:49 by Griffin Profiel van Griffin

Hm-mm wish you were here is erg goed. The Wall vind ik minder.. film doet me ook niks. Goodbye Blue Sky is wel erg mooi


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2004 15:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 maart 2004 15:26 schreef Pink Floyd het volgende:
Kan wel kloppen, overigens lijkt het mij erg sterk dat Syd weer op de planken wilt staan (en laat staan Waters na zijn ruzie met Gilmour)


Waarom wordt die Syd Barret altijd zo opgehemeld? Het was gewoon een doorgeLSD-de junkie die er solo niets vanaf bracht en whats more; de beste Pink Floyd periode kwam nadat hij vertrokken was.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 08-05-2004 14:53 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
Op 6 april 2004 15:28 schreef Mutilator het volgende:
Waarom wordt die Syd Barret altijd zo opgehemeld? Het was gewoon een doorgeLSD-de junkie die er solo niets vanaf bracht en whats more; de beste Pink Floyd periode kwam nadat hij vertrokken was.
Nou, solo heeft z'n werk toch nog wel iets hoor, erg bizar allemaal.
Overigens is hij degene die Pink Floyd in eerste instantie groot heeft gemaakt, door zijn vreemde kijk op sommige dingen die in het leven plaatsvinden/vonden . Daarnaast is hij degene die voorstelde dat Pink Floyd wat meer "orchestralere" instrumenten nodig had, die band was z'n kind in principe.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-07-2004 13:48 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 6 april 2004 15:28 schreef Mutilator het volgende:
en whats more; de beste Pink Floyd periode kwam nadat hij vertrokken was.


Daarnaast blijft dit natuurlijk een kwestie van smaak. Niet dat ik het niet met je eens ben, maar die ouwe shit heeft wel degelijk wat


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


b 11
Usericon van b 11
Posted 06-07-2004 15:45 by b 11 Profiel van b 11

Pink floyd=

heb eigenlijk alleen wish you were here
maar dies dan ook echt super

schande dat die cds nog zo duur zijn trouwens.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-07-2004 15:50 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 6 juli 2004 15:45 schreef b 11 het volgende:
Pink floyd=

heb eigenlijk alleen wish you were here
maar dies dan ook echt super

schande dat die cds nog zo duur zijn trouwens.


EMI zijn uitbuiters


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


b 11
Usericon van b 11
Posted 06-07-2004 16:00 by b 11 Profiel van b 11

blijkbaar ja, zulke oude cds mogen van mij echt wat goedkoper.


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 06-07-2004 18:57 by AARSVIJAND Profiel van AARSVIJANDhttp://www.scrotum.tk

Ben meer into vette pottebakkersherrie maar ik kan Pink floyd wel warderen.


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 21-07-2004 22:27 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
New Roger Waters tracks coming soon

Roger Waters is releasing two new tracks called, "To Kill the Child" and "Leaving Beirut", via the internet. The tracks will be available soon via Roger's own website - RogerWaters.com, iTunes, Sony Connect and other legal digital download sites. The tracks should be available within the next two weeks.

Thanks/Source: Roger Waters Online


Heersch.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Ishamael
Betrayer of Hope
Usericon van Ishamael
Posted 21-07-2004 23:21 by Ishamael Profiel van Ishamael

ik vind pink floyd wel aardig, hetliedje money van dark side of the moon is wel leuk.


Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-07-2004 12:47 by DaVinz Profiel van DaVinz

hmmm nieuw RW materiaal ... ach kan wel aardig zijn, al vind ik hitchiking nog iets geloof ik, het beste.

Money vind ik nou een van de slechtste nummers van dat album ... echt een dom nummer, vind ik ...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 28-07-2004 22:07 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Idem dito...hoewel ik Amused to Death prefereer boven Pros and Cons....


Like Some Snow-white Marble Eyes


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-07-2004 22:16 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Schiet me nu te binnen. Had ik ergens gezien.

Ken je dees al, PF?


http://www.syd-barrett.it/stuff/audio/index.php


Oud Vuil.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 28-07-2004 22:20 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Je mag wel gewoon Elf zeggen hoor Wim .

Bedankt voor de site iig! Die Covers kende ik nog niet, de rest heb ik al als bootleg , wel errug fijn!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen