IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Antifa en Metal Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-06-2017 17:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

In de oproep niet. Op de FB van Ieperfest wel.

Edit: dit soort onzin dus...

today's band disappearing from ieperfest is impaled nazarene. If you don't remove these homophobic racists you think have turned into openminded angels by magic from the fest, we will bring some bats and pipes and remove them ourselves.

***

ask around to see if my town makes up on it's threats... Also, you've ruined the spirit of the festival just by considering to put assholes like this on. Turns out you are numbnuts... Maybe check if Filip Dewinter plays in a cool hardcoreband too.

***

violence seems the only option, ben je t dr ni mee eens en tolereer je die shit , tja ... scheer je kam af, studeer verder en wees gutmensch. Wij staan voor iets, ongeacht. Dat is punk . Impaled fucktwats zijn duidelijk tegenovergestelde... choose your side or dont

***

what would you have done in the second world war? What would you do if you were actually being oppressed? How would you feel about this band advocating rape if you had been a victim of it yourself? Since Ieperfest seem to be "too cool" to use their brains and think it's hardcore to be unempathic assholes, what option does that leave? It's easy to not take sides.

***

There is a distinct difference between the right to free speech and the right to organise. Racist comments and ideas should be challenged and opposed, but a distinction must be drawn between this and incitement to violence/active recruitment to fascist organisations. [...] Attempts by fascist groups to recruit members to fascism cannot be tolerated by an anarchist organisation. If such groups are not smashed when they are small, they will inevitably grow to a size where they will feel confident enough to attack immigrants, workers' organisations, etc





[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 06-06-2017 17:23]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 06-06-2017 20:28 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

lafjes, heel lafjes
zwichten voor die antifa homootjes


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-05-2018 15:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 25-05-2018 15:25 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Vermoeiend..

Ik hoop dat Sleep morgen nog doorgaat. Die hebben toch maar mooi hun album op 20 april uitgebracht en we weten allemaal wie er toen jarig was.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-05-2018 16:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Niet vergeten dat er op de cover van Jerusalem (die titel!) iemand naar rechts buigt. Dat is niet links.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-05-2018 16:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Waarom kan het zo zijn dat de Antifa in Nederland de meest vergezochte bands probeert neer te sabelen terwijl in Italië zoiets als het Hot Shower-festival kan bestaan? Dat lijkt me toch laaghangend fruit.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-05-2018 16:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nederlanders zeiken meer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-05-2018 16:29 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Kunnen we Patricia gewoon even de rust geven die ze verdient...


When your people matter, menstrual health matters


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 25-05-2018 16:43 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 25 mei 2018 16:19 schreef Negatieveling het volgende:
Waarom kan het zo zijn dat de Antifa in Nederland de meest vergezochte bands probeert neer te sabelen terwijl in Italië zoiets als het Hot Shower-festival kan bestaan? Dat lijkt me toch laaghangend fruit.

Mij lijkt dat festivals als Hot Shower de locatie tot het laatste moment geheim houden. In Nederland vinden festivals als die bij mijn weten niet plaats. Er zullen heus wel Aryan Warrior 88's optreden op een Blood and Honour schuurfeest, maar daar krijgt niemand lucht van. Bij gebrek aan laaghangend fruit ga je maar voorprogramma's van willekeurige metalbands doorlichten in de hoop een puberale hitlergroet of controversieel interview tegen te komen. Als Nederlandse antifascist ga je natuurlijk geen moeite doen om serieuze NSBM-festivals in Italië te dwarsbomen; je moet wel een beetje eer van je werk hebben...


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Northward
Usericon van Northward
Posted 25-05-2018 16:54 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Triest weer.

Temnozor wou ook eens optreden in NL. Mooi vermaak...
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3311953
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3332553


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-05-2018 18:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2018 16:43 schreef zodiac lung het volgende:
Mij lijkt dat festivals als Hot Shower de locatie tot het laatste moment geheim houden. In Nederland vinden festivals als die bij mijn weten niet plaats. Er zullen heus wel Aryan Warrior 88's optreden op een Blood and Honour schuurfeest, maar daar krijgt niemand lucht van. Bij gebrek aan laaghangend fruit ga je maar voorprogramma's van willekeurige metalbands doorlichten in de hoop een puberale hitlergroet of controversieel interview tegen te komen. Als Nederlandse antifascist ga je natuurlijk geen moeite doen om serieuze NSBM-festivals in Italië te dwarsbomen; je moet wel een beetje eer van je werk hebben...


Waarschijnlijk sla je daar de spijker op de kop. Je moet wel serieus veel te veel vrije tijd hebben als je je met dit soort 'fascismebestrijding' kunt bezighouden.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-05-2018 19:07 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik doe al mijn Infernal War platen de deur uit. Een beetje je eigen holocaustontkennen ontkennen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-05-2018 19:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

want!


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-05-2018 19:40 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik gooide net even "Infernal War" als zoekterm in Twitter en toen kwam er een stortvloed aan berichten van leden van het CIDI en CJO, twee organisaties die allebei voor Joodse belangen strijden, gericht naar 013 en P60. In Engeland zijn trouwens ook optredens van Infernal War afgezegd.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-05-2018 19:47]



Sater
Usericon van Sater
Posted 25-05-2018 19:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Volgens de wikipedia van Infernal War hebben ze ook op Hot Shower Festival gespeeld, dat maakt het cirkeltje dan weer rond. En roept bij mij de vraag op hoe je dan nog met droge ogen kunt beweren apolitiek te zijn.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-05-2018 19:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2018 19:47 schreef Sater het volgende:
Volgens de wikipedia van Infernal War hebben ze ook op Hot Shower Festival gespeeld, dat maakt het cirkeltje dan weer rond. En roept bij mij de vraag op hoe je dan nog met droge ogen kunt beweren apolitiek te zijn.


Jup. Stond Taake daar niet ook eens? Die staan later in het jaar ook in 013 geloof ik.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-05-2018 20:13 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Je hebt de schijn bepaald tegen natuurlijk, als je op Hot Shower gespeeld hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 25-05-2018 20:21]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-05-2018 21:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-05-2018 21:13 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

nvm

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 26-05-2018 12:48]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen