IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 0:27 by nark Profiel van nark

quote:
Op 27 april 2011 0:10 schreef MR. N het volgende:
Heftig, dat zeker. Maar sorry als ik chagrijnig moet zijn.


Dat zei ik niet he, dat maakt Gray dr van hehehehehe


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 27-04-2011 1:15 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 26 april 2011 11:22 schreef MR. N het volgende:
Hmm, dat was dus de klap die ik hoorde... ik zit er hemelsbreed ongeveer 100 meter vandaan.


Beter laat je de volgende keer ff niet zo'n dikke scheet!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2011 7:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 april 2011 0:27 schreef nark het volgende:
Dat zei ik niet he, dat maakt Grey dr van hehehehehe
Oh? Van mij hoeft er niemand chagrijing van te worden. Quote me anders even want ik heb moeite die woorden terug te vinden...

OT, een Big Broddertje:

quote:
Info TomToms gebruikt voor flitscontroles

De politie krijgt tips over de beste plekken om de vangrail te versieren met flitsers van navigatiefabrikant TomTom. De rijgegevens van de gebruikers van de TomToms worden via een tussenbedrijf doorverkocht aan de politie.

Dat meldt het AD vandaag. Volgens de krant weten de meeste gebruikers niet dat informatie over hun rijgedrag wordt doorverkocht. In de gebruiksvoorwaarden staat alleen dat gegevens aan derden kunnen worden verstrekt en ook op de computer verschijnt zo’n melding als de
gebruiker nieuwe gegevens via zijn computer invoert in zijn navigatiekastje.

De politie gebruikt de informatie om te bepalen waar het beste snelheidscontroles kunnen worden gehouden. Ook bij de plaatsing van nieuwe flitskasten komt de TomTom-informatie van pas. Bijna de helft van de politiekorpsen gebruikt de info van de navigatiegigant. De ANWB vindt dat klanten van TomTom duidelijker moeten worden geïnformeerd over de werkwijze. “De gebruiker beseft ongetwijfeld niet dat hijzelf de politie informeert. Dat mag niet op slinkse wijze gebeuren,” laat een woordvoerder van de ANWB weten aan het AD.

(SN)

Maar wat dat nu met veiligheid te maken heeft? Is het dan niet beter om te flitsen op plaatsen waar vaak aanrijdingen plaatsvinden?[/naïef]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-04-2011 9:41 by Forever After Profiel van Forever After

Dat zie je verkeerd Grey. Als er een aanrijding is geweest staat alles stil en rijdt men dus niet te hard.



 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 9:45 by nark Profiel van nark

quote:
Op 26 april 2011 20:15 schreef Greycloak het volgende:
Nou, maar goed dat sommige mensen er nog om kunnen lachen dan.



Was dit dan sarcasties, serieus of grappig bedoeld deze opmerking, ik haal het er niet echt uit. Vandaar de verwarring dan bij mij........sorry........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-04-2011 10:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 april 2011 20:15 schreef Greycloak het volgende:
Nou, maar goed dat sommige mensen er nog om kunnen lachen dan.


Lachen is fijn, het heft dat opgeblazen gevoel een beetje op


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2011 14:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 april 2011 9:41 schreef Forever After het volgende:
Dat zie je verkeerd Grey. Als er een aanrijding is geweest staat alles stil en rijdt men dus niet te hard.


Tegen zulke Koos Spee-logica kan ik niet op.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 14:22 by nark Profiel van nark

quote:
Op 27 april 2011 10:02 schreef MMayo het volgende:
Lachen is fijn, het heft dat opgeblazen gevoel een beetje op


En anders is er altijd nog rennie natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-04-2011 14:22]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-04-2011 15:49 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 27 april 2011 14:18 schreef Greycloak het volgende:
Tegen zulke Koos Spee-logica kan ik niet op.


Koos Spee met zijn te hoge snelheidsfobie. :')



 


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-04-2011 15:51 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 27 april 2011 15:49 schreef Forever After het volgende:


Koos Spee met zijn te hoge snelheidsfobie. :')




Ja die man is me een iets te fanatieke moraalridder


5 Euro's? Op je muil!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-04-2011 16:13 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Die kerel móet wel gereformeerd zijn ja...


spelfout weggehaald...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-04-2011 16:17 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Uiteraard!

Vandeweek werd er een man aangehouden, die volgens de agenten zijn ruit niet genoeg had schoongekrabt. Op het moment dat ze hem aan de kant hebben is al het ijs gesmolten en krijgt ie alsnog een bekeuring. Die kerel door het lint gaan jonguh!



5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-04-2011 16:59 by Forever After Profiel van Forever After

Dat Koos zich ook eens druk maakt over mensen die (veel) langzamer dan de geldende max. snelheid rijden.

Iemand die 90km/h rijdt waar 100 mag is zeker zo gevaarlijk als iemand die 110km/h rijdt. Misschien nog wel gevaarlijker.



 


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-04-2011 17:02 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 27 april 2011 16:59 schreef Forever After het volgende:
Dat Koos zich ook eens druk maakt over mensen die (veel) langzamer dan de geldende max. snelheid rijden.

Iemand die 90km/h rijdt waar 100 mag is zeker zo gevaarlijk als iemand die 110km/h rijdt. Misschien nog wel gevaarlijker.




+1


5 Euro's? Op je muil!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2011 17:18 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 april 2011 7:59 schreef Greycloak het volgende:
OT, een Big Broddertje:

*Tom Tom verhaal.*


Is dit technisch gezien eigenlijk een Big Broddertje?

Feitenlijk gezien zijn die gegevens natuurlijk alleen statistieken zolang er geen persoonlijke gegevens worden doorgegeven.

De privacy van de gebruikers is dus (nog) niet in het geding.

Het wachten is natuurlijk op het moment dat oom agent boetes mag gaan uitschrijven op basis van de gegevens op je Tom Tom.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-04-2011 17:25 by bastianus Profiel van bastianus

Volgens mij is hard rijden toch gevaarlijker, omdat je remweg daardoor langer wordt. Ook jr reactiesnelheid moet steeds sneller zijn als je bij hogere snelheid ergens op moet reageren. Al denk ik ook wel dat het tijd wordt om je rijbewijs in te leveren op het moment dat je niet meer met de snelheid van het andere verkeer mee kan of durft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2011 17:39 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 april 2011 17:25 schreef bastianus het volgende:
Al denk ik ook wel dat het tijd wordt om je rijbewijs in te leveren op het moment dat je niet meer met de snelheid van het andere verkeer mee kan of durft.


Mwah, sinds diverse boetes voor overtredingen van de toegestane snelheid met 2 of 3 km na correctie betrap ik mezelf er ook steeds vaker op dat ik op bepaalde wegen op save ga en iets onder de maximale snelheid ga zitten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-04-2011 17:45 by Forever After Profiel van Forever After

Er zijn maar weinig auto's waarmee je de snelheid die je snelheidsmeter aangeeft rijdt of overschrijdt. En als je op een 80km/h weg 82 op de teller rijdt is er niks aan het handje.

Alleen als je er 70 a 75 gaat rijden mogen ze je van mij de benen amputeren. Zeker als het ook nog eens een weg is waar een onverklaarbaar inhaalverbod geldt. En je moet in zo'n geval niet gaan zeiken over bumperklevers. Daar vraag je in zo'n, imo hinderen van het overige verkeer, geval om.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-04-2011 17:47]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2011 17:49 by XXL Profiel van XXL

En als je gaat bumperkleven ga ik nog langzamer rijden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-04-2011 17:49 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Bejaarden geëvacueerd tijdens fik in Hansweert

HANSWEERT – Er heeft dinsdagavond brand gewoed in verzorgingshuis Maria-Oord in Hansweert. Vanwege de rookontwikkeling zijn dertig bewoners geëvacueerd.

De oudjes zijn tijdens de brand elders in het verzorgingshuis ondergebracht. Na een uur mochten ze allemaal weer terug naar hun kamers. Het vuur is begonnen in een badkamer. De brandweer was de fik behoorlijk snel meester.


5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-04-2011 17:55 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 27 april 2011 17:49 schreef XXL het volgende:
En als je gaat bumperkleven ga ik nog langzamer rijden.

Als je dat doet als je daarvoor al onder de 80 zat mag je van mij haaks om de sloot in.

Let wel, ik heb ook een hekel aan bumperkleven, en ga dan soms ook van mijn gas, maar ik rijd dan wel altijd minstens de max. snelheid op de teller. In zo'n geval vind ik namelijk dat je wél recht van spreken hebt als ze gaan zitten kleven, je mag immers niet sneller. Al zal het me vaak worst zijn. Cruise control op 82 en ze zoeken het maar uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-04-2011 17:55]


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-04-2011 18:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 27 april 2011 17:25 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij is hard rijden toch gevaarlijker, omdat je remweg daardoor langer wordt. Ook jr reactiesnelheid moet steeds sneller zijn als je bij hogere snelheid ergens op moet reageren. Al denk ik ook wel dat het tijd wordt om je rijbewijs in te leveren op het moment dat je niet meer met de snelheid van het andere verkeer mee kan of durft.

En veel te langzaam rijden is weer gevaarlijk omdat iemand die van achteren komt een kortere afstand heeft totdat hij achterop je rijdt. Zo verklein je dus de beschikbare remweg.


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-04-2011 18:04 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 27 april 2011 18:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En veel te langzaam rijden is weer gevaarlijk omdat iemand die van achteren komt een kortere afstand heeft totdat hij achterop je rijdt. Zo verklein je dus de beschikbare remweg.


Je voldoet met je slakkengang niet aan de verwachtingen van het overige verkeer.

Van een vrachtwagen en/of auto met aanhanger/caravan weet je dat ze, uitzonderingen daargelaten, niet aan de verwachtingen (ingestelde snelheidslimiet) kunnen voldoen. Tenminste niet op snelwegen.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-04-2011 18:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ja, inderdaad.




Kabinet stopt voorlopig met opslag vingerafdruk
AMSTERDAM - Het kabinet stopt voorlopig met de opslag van vingerafdrukken uit het biometrisch paspoort. Er moet op termijn wel een grote databank komen, maar er is nu nog te veel onzekerheid over de veiligheid en betrouwbaarheid.
© Thinkstock

Dat schrijft minister van Binnenlandse Zaken Piet Hein Donner (CDA) woensdag in een brief aan de Tweede Kamer, meldt RTL Nieuws.

Zowel deskundigen als de Kamer hebben twijfels bij een landelijke databank waarin vingerafdrukken worden bewaard die zijn opgenomen voor het biometrisch paspoort.

Ook lokale opslag bij gemeenten wordt voorlopig opgeschort. Vingerafdrukken uit het biometrisch paspoort worden dus alleen nog geregistreerd op een chip in het paspoort zelf.

VVD

Trouw schrijft woensdag dat de paspoortwet niet meer op een meerderheid kan rekenen. Na de SP, D66, GroenLinks en de Partij voor de Dieren en later de PvdA en ChristenUnie heeft nu ook de VVD zijn steun ingetrokken.

Er zijn volgens de partij te veel problemen met de opslag, de foutmarge van vingerafdrukken en de manipulatie van data.

Zes miljoen mensen zouden hun vingerafdrukken inmiddels al hebben ingeleverd.

http://www.nu.nl/politiek/2501518/kabinet-stopt-voorlopig-met-opslag-vingerafdruk.html



hehehe


I wish I was a butterfly


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-04-2011 9:12 by watery black Profiel van watery black

nog even snel voor het slapengaan:

quote:
School wordt homo bij Songfestival

Een letter W heeft bestuurders van de Duitse stad Düsseldorf het schaamrood op de kaken bezorgd. Voor de gasten van het Eurovisie Songfestival op 14 mei had de stad een boekje gedrukt met activiteiten. Hoogtepunt was een 'Aktionstag der Schulen' (actiedag van de scholen). Maar door een tikfout stond er echter 'Aktionstag der Schwulen' (actiedag van de homo's).

Over de tikfout in de 65.000 boekjes is nu een sticker met de juiste spelling geplakt. Dat gebeurde ook in 35.000 Engelstalige brochures, waar de tikfout al was vertaald naar 'Gay's day of action'.

Uitgerekend op de voorpagina van de Engelstalige versie prijkte bovendien nog een joekel van een fout. Daar stond in grote letters 'Wielcome to Düsseldorf', in plaats van 'Welcome to Düsseldorf'. Medewerkers hebben met een pen de extra i doorgestreept op de 35.000 boekjes. Voor een herdruk was geen tijd meer.




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen