IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2011 14:13 by bastianus Profiel van bastianus

Nederland straft juist uitermate streng. Met 240 uur werkstraf was je hier niet weggekomen, ouwe salafist!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-05-2011 14:14 by WMP Profiel van WMP

Ook schelden en ruziën draagt niet bij aan een leesbaar forum en het smijten met dodelijke ziektes wordt NIET op prijs gesteld. Krijg je ruzie met een user, vecht het dan via bijvoorbeeld ICQ of MSN uit.

[uit de help]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-05-2011 3:11]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-05-2011 14:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 mei 2011 14:13 schreef bastianus het volgende:
Nederland straft juist uitermate streng. Met 240 uur werkstraf was je hier niet weggekomen, ouwe salafist!
Plak er maar een labeltje op als dat het makkelijker maakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-05-2011 14:15]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 14:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2011 14:08 schreef Greycloak het volgende:
Och, de 240 uur werkstraf die zo iemand in NL zou krijgen of dit... Dan is de sharia in dit geval een tikje meer naar mijn smaak.



Ah, dus JIJ bent zelf een van die mensen op ZM die de sharia zou willen invoeren, waar je regelmatig over zevert. :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-05-2011 14:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 mei 2011 14:15 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ah, dus JIJ bent zelf een van die mensen op ZM die de sharia zou willen invoeren, waar je regelmatig over zevert. :')
Tuurlijk! :')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 14:17 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 januari 2010 14:59 schreef Greycloak het volgende:
Retorisch... Hmwah. Hoor en lees wel vaker dat het invoeren van de sharia nog niet eens zo'n gek plan zou zijn, en aangezien hier loeiveel mensen zitten die volledig tegen alles zijn wat ook maar een klein beetje anti-moslim is, lijkt het me niet geheel onlogisch dat er voorstanders van deze bijzondere manier van "recht"spraak op dit forum rondhangen.


Zo'n opmerking maken en vervolgens is de enige die positief is over Sharia wetgeving dhr. Greycloak zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 14-05-2011 14:18]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-05-2011 15:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Welk gedeelte van "in dit geval" zal ik nader toelichten voor je? Ben je bekend met het begrip "uitzondering"?
Google is je vriend en verbreed he woordenschat!

Dat en we hebben het hier over in Iran. Jij haalt een quote aan over "invoeren".

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-05-2011 15:21]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Cultuurrelativist


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 15:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2011 15:20 schreef Greycloak het volgende:
Welk gedeelte van "in dit geval" zal ik nader toelichten voor je? Ben je bekend met het begrip "uitzondering"?
Google is je vriend en verbreed he woordenschat!

Dat en we hebben het hier over in Iran. Jij haalt een quote aan over "invoeren".


1) Het is gewoon natuurlijk idioot dat je meent dat mensen op ZM de sharia wel willen ingevoerd zien worden, terwijl je dit met 0 bewijst staaft, en vervolgens zelf een aspect van de sharia positief bejegent. Dat is dan Greycloak: 1, islamitische vijfde colonne op ZM: 0. Dan mag je wel spreken van een uitzondering, het is wel één argument voor terwijl de geniepige islamisten op dit forum ik er nog geen heb zien maken.

2) We hebben het over Iran, maar jij haalt zelf Nederland erbij door een waanbeeld te geven van het Nederlandse strafsysteem dat voor een dergelijke misdaad hier maar 240 uur werkstraf voor zou worden gegeven. Maar ok, ik weet dat je problemen hebt om je te uiten via het geschreven woord, dus ik zal het voor deze keer door de vingers zien. Je haalt Nederland erbij als negatief voorbeeld, maar daar moeten we vooral geen ideeën aan verbinden. Een typisch Greylcoakje weer!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 15:35 by Forever After Profiel van Forever After

En daar heb je bijna 1.5 jaar over na moeten denken?


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 15:35 schreef Forever After het volgende:
En daar heb je bijna 1.5 jaar over na moeten denken?

Dwaas. Toen is ook al gereageerd, nu is er een nieuwe koppeling ontstaan.


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 15:42 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 mei 2011 15:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dwaas. Toen is ook al gereageerd, nu is er een nieuwe koppeling ontstaan.

Toch best knap dat GeertLokje die quote zo snel gevonden had trouwens.
Of zou ie ze apart zetten in een bestand op zijn pc?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-05-2011 15:42]


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 15:42 schreef Forever After het volgende:
Toch best knap dat GeertLokje die quote zo snel gevonden had dan.
Of zou ie ze apart zetten in een bestand op zijn pc?

Whatever.


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 15:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2011 15:42 schreef Forever After het volgende:
Toch best knap dat GeertLokje die quote zo snel gevonden had trouwens.
Of zou ie ze apart zetten in een bestand op zijn pc?


Zoals Greycloak zegt: google is je vriend. Een goed geheugen helpt ook .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2011 15:44 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb het opgezocht, zware mishandeling valt onder artikel 302, dat betekent acht jaar gevangenisstraf. In tegenstelling tot wat je vaak hoort, wordt in Nederland die straf ook daadwerkelijk uitgezeten. Maar omdat de dader al eerder voor geweldgerelateerd gedrag met justitie in aanraking was geweest, had hij ook dwangverpleging kunnen krijgen, waardoor hij nooit meer van zijn vrijheid zou kunnen genieten. Zeker in het geval van een vrouwelijke rechter, die bestraffen harder bij geweldsmisdrijven. Dus, misschien komt de man onder de sharia er wat verminkter, maar uiteindelijk genadiger vanaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 15:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2011 15:42 schreef Forever After het volgende:
Toch best knap dat GeertLokje die quote zo snel gevonden had trouwens.
Of zou ie ze apart zetten in een bestand op zijn pc?


Moet je trouwens niet even circlejerken met Grey dat je hier maar 240 uur taakstraf zou krijgen voor zuur in iemands gezicht gooien?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



Geniaal! "Als mensen die hiernaartoe komen onze vrijheden niet accepteren, of het nou gaat om homorechten, vrouwenrechten of die andersgelovigen, moet er opgetreden worden." Gelukkig zegt hij niets over mensen die hier al zijn, of nog specifieker, de christelijken die wat anders over dit soort zaken denken :')

Maar op zich goede insteek, meer opkomen voor individuele rechten


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 15:48 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 mei 2011 15:44 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zoals Greycloak zegt: google is je vriend. Een goed geheugen helpt ook .


Dat je hebt onthouden wat iemand (ongeveer) gezegd heeft kan ik inkomen, maar als je dan, zoals in dit geval, ook nog weet wannneer ongeveer en in welk topic is toch haast ziekelijk.

Wel knap trouwens als het zo is.

Ik ga er tenminste vanuit dat je Greys post niet met Google hebt gevonden. Lijkt me namelijk een spelt in een hooiberg.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-05-2011 15:49]


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 15:48 schreef Forever After het volgende:
Dat je hebt onthouden wat iemand (ongeveer) gezegd heeft kan ik inkomen, maar als je dan, zoals in dit geval, ook nog weet wannneer ongeveer en in welk topic is toch haast ziekelijk.

Wel knap trouwens.

Ik ga er tenminste vanuit dat je Greys post niet met Google hebt gevonden. Lijkt me namelijk een spelt in een hooiberg.

Altijd maar dat miepen over wat en hoe mensen dingen zeggen; zeg zelfs eens wat!

edit: alsjeblieft, trouwens, easy as pie: http://www.google.com/#sclient=psy&hl=en&site=&source=hp&q=greycloak+sharia+invoeren&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=c1f77ad16103bc7b&biw=1236&bih=1012

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-05-2011 15:50]


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 15:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2011 15:48 schreef Forever After het volgende:
Dat je hebt onthouden wat iemand (ongeveer) gezegd heeft kan ik inkomen, maar als je dan, zoals in dit geval, ook nog weet wannneer ongeveer en in welk topic is toch haast ziekelijk.




Huh? Gewoon googlen: Greycloak sharia invoeren. Eerste hit.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 15:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 15:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Huh? Gewoon googlen: Greycloak sharia invoeren. Eerste hit.

Haha! Precies :')


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2011 15:51 by bastianus Profiel van bastianus

Spelt in een hooiberg? Dan is het koren verwaaid vermoedelijk. Zonde, want speltbrood is best duur.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 15:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



En ik weet van sommige onderwerpen ook nog het topic en ongeveer de tijdperiode hoor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 15:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2011 15:52 schreef ElitE het volgende:
En ik weet van sommige onderwerpen ook nog het topic en ongeveer de tijdperiode hoor.


ZIEKELIJK!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 15:56 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 mei 2011 15:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Altijd maar dat miepen over wat en hoe mensen dingen zeggen


Iets met potten en ketels...

Bovendien snap je het weer eens niet ondanks dat ik toch duidelijk zeg dat ik het knap vind dat GL zich de post nog weet terug te vinden na 1.5 jaar.

En verder: Whatever.


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen