IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 15:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe maar niet in nieuwstopics, die gaan te snel en daar heb je teveel terugkerende onderwerpen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 15:58 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 mei 2011 15:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Huh? Gewoon googlen: Greycloak sharia invoeren. Eerste hit.


Ah ok.

Minder/Niet knap dus.


@Elite hierboven, da's ook zo ongeveer wat ik dacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-05-2011 15:59]


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 16:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 15:56 schreef Forever After het volgende:
Iets met potten en ketels...

Nee, niets met potten en ketels. Blijf gewoon lekker weg uit dit soort topics, alsjeblief
quote:
Bovendien snap je het weer eens niet ondanks dat ik toch duidelijk zeg dat ik het knap vind dat GL zich de post nog weet terug te vinden na 1.5 jaar.

En verder: Whatever.

Nee, jij snapt het niet. GL maakt een goed punt, jij gaat zaniken dat hij er 1.5 jaar voor nodig had. Kansloos.


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 16:02 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2011 15:58 schreef Forever After het volgende:


Minder/Niet knap dus.




Dergelijke domme opmerkingen vergeet ik niet snel hoor. Kom op, voorstanders van de sharia op ZM...:')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 16:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik vind sharia wel mooier klinken als "wetboek".


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 16:17 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 mei 2011 16:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, niets met potten en ketels. Blijf gewoon lekker weg uit dit soort topics, alsjeblief

Zeer zeker wel potten en ketels. Jij gaat zelfs zo ver dat je posts van anderen afzeikt omdat ze niet op de naar jouw mening correcte manier verwoord zijn, of als een post minder dan twee zinnen groot is. En dat flik je soms zelfs als je het met de inhoud eens bent.

[edit]Ik kan je het voorbeeld niet geven, omdat ik niet meer weet waar het destijds precies over ging. Dus zelfs Google kan me niet helpen bij gebrek aan zoekcriteria.[/edit]

Verder is dit een vrij forum dus nee.
quote:

Nee, jij snapt het niet. GL maakt een goed punt, jij gaat zaniken dat hij er 1.5 jaar voor nodig had. Kansloos.

Die opmerking van jouw over dat schijnbare miepen kwam dus gewoon een post te laat. Hou je het lekker duidelijk mee, reageren op, en zelfs quoten van, een post met een antwoord dat bedoeld was op een eerdere post.


Je maakt je trouwens sowieso weer behoorlijk druk om niks. Neem een voorbeeld aan GL. Die kan er blijkbaar beter mee omgaan dan jij, ondanks dat die zich in dit geval aangevallen zou kunnen voelen.




[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-05-2011 16:21]


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 16:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 16:17 schreef Forever After het volgende:
Zeer zeker wel potten en ketels. Jij gaat zelfs zo ver dat je posts van anderen afzeikt omdat ze niet op de naar jouw mening correcte manier verwoord zijn, of als een post minder dan twee zinnen groot is. En dat flik je soms zelfs als je het met de inhoud eens bent.

Je snapt(e) duidelijk niet wat ik dan bedoel.
quote:
[edit]Ik kan je het voorbeeld niet geven, omdat ik niet meer weet waar het destijds precies over ging. Dus zelfs Google kan me niet helpen bij gebrek aan zoekcriteria.[/edit]

Ik zal vast ook een keer zoiets gedaan hebben, daar hoef je echt niets voor op te zoeken. Maar het ging me erom dat jij niets anders doet dan dit soort dingen hier
quote:
Die opmerking van jouw over dat schijnbare miepen kwam dus gewoon een post te laat. Hou je het lekker duidelijk mee, reageren op, en zelfs quoten van, een post met een antwoord dat bedoeld was op een eerdere post.

Onzin. In die post liep je nog steeds te miepen, met je 'haast ziekelijk'. Daarna zei je inderdaad dat als het klopte het wel knap was. Nou, dat GL mooi in zijn zak steken, de knappe ziekelijkerd die hij er rondloopt!
quote:
Je maakt je trouwens sowieso weer behoorlijk druk om niks.

Maak je geen zorgen, ik maak me niet druk




'Oog-om-oog'-actie Iran uitgesteld
TEHERAN - Justitie in Iran heeft de vergeldingsactie van een vrouw die blind is geworden, nadat een man haar zwavelzuur in de ogen had gespoten, voor onbepaalde tijd uitgesteld.
© ANP

Dat heeft het Iraanse persbureau ISNA zaterdag gemeld op basis van bronnen binnen justitie. De vrouw, Ameneh Bahrami, wilde de man zaterdagmiddag in een ziekenhuis in Teheran zwavelzuur in beide ogen spuiten.

De man spoot in 2004 zwavelzuur in haar gezicht, omdat zij verscheidene huwelijksaanzoeken had afgewezen. Sindsdien is zij blind en is haar gezicht verminkt. Operaties in Spanje, waar zij nu woont, hebben geen baat gehad.

Bahrami was speciaal voor de vergeldingsactie naar Teheran gevlogen. Ze reageerde woedend op het uitstel van de straf tegen de man die haar verminkte.

Verdoofd

Islamitische wetten staan toe dat een slachtoffer van een misdrijf met gelijke munt terugbetaalt. Een rechter bepaalde dat de vrouw met een pipet zwavelzuur in de ogen van haar belager mag spuiten. De man moet wel worden verdoofd.

Bahrami liet via haar Duitse uitgever weten dat ze bedroefd is over het uitstel, maar dat de straf in de komende week alsnog door haar ten uitvoer zal worden gelegd. Bahrami werkt aan een boek over haar levensverhaal.

Executies

Iraanse media meldden zaterdag ook dat elf mannen zijn geëxecuteerd wegens drugshandel en verkrachtingen. De meeste veroordeelden stierven aan de galg in gevangenissen verspreid over het land.

Drie verkrachters werden op dezelfde wijze om het leven gebracht, maar in het openbaar. Het is onduidelijk hoeveel publiek aanwezig was bij de voltrekking van die vonnissen.

Dit jaar hebben de autoriteiten in Iran al zeker 124 mensen laten executeren. Iran noemt de doodstraf een essentieel middel om de orde te handhaven. Burgers die zich schuldig maken aan moord, verkrachting, gewapende overval en overspel, komen in aanmerking voor executie.

Drugsbezit is eveneens gevaarlijk. Wie meer dan 30 gram verdovende middelen bij zich heeft, riskeert de doodstraf.

Zahra Bahrami

Eind januari werd de Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami in Iran om het leven gebracht op last van de autoriteiten. Bahrami zat al langer gevangen in Iran en werd zonder aankondiging ter dood gebracht.

Nederland dacht dat het proces tegen de vrouw nog niet was afgerond en voelde zich op het verkeerde been gezet door de Iraanse autoriteiten. Nadat bekend was geworden dat Bahrami was geëxecuteerd, sprak Rosenthal van een ''schanddaad door een barbaars regime''.

De diplomatieke ruzie tussen Iran en Nederland liep hoog op. De minister kreeg flinke kritiek te verduren in de Tweede Kamer, omdat hij te laat zou hebben ingegrepen.

http://www.nu.nl/buitenland/2514920/oog-oog-actie-iran-uitgesteld.html

Apart. Blijft barbaars allemaal. Ondanks dat het in Iran is :')


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 16:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

30 gram verdovende middelen, ik hoop dat ze dat in iran wat beter gespecificeerd hebben want de gemiddelde hamer is meer dan 30 gram.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 16:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

hehehe


I wish I was a butterfly


rotor
Usericon van rotor
Posted 14-05-2011 16:56 by rotor Profiel van rotor

N.B. morgen wereldkampioenschap ijshockey, FINALE: FINLAND VS: ZWEDEN!!!
Minstens even beladen als een evt. Nederland - Duitsland voetbal finale. Oftewel: gekkenwerk!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2011 17:13 by bokaj Profiel van bokaj

Toppers uit de NHL doen niet mee?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 17:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2011 16:56 schreef rotor het volgende:
N.B. morgen wereldkampioenschap ijshockey, FINALE: FINLAND VS: ZWEDEN!!!
Minstens even beladen als een evt. Nederland - Duitsland voetbal finale. Oftewel: gekkenwerk!


Maar dan minder homofiel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2011 17:14 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind het belangrijker dat er een andere ploeg verslagen wordt morgen. Uit de stad met de A.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 17:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wat is er nu voor interessants te schrijven over een landbouwhulpmiddel uit Aarle?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rotor
Usericon van rotor
Posted 14-05-2011 17:18 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 14 mei 2011 17:13 schreef bokaj het volgende:
Toppers uit de NHL doen niet mee?

De spelers van het Finse team zitten allemaal in de NHL.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 14-05-2011 17:19 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 14 mei 2011 17:14 schreef ElitE het volgende:
Maar dan minder homofiel




Ijshockey is niet voor mietjes. Maat van me uit Canada vertelde "I was actually at one of the most infamous games ever where one of our players broke the neck of another player and when they took him off the ice there was literally a huge pool of blood. So harsh!!!!"

Gezelluuuuug.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2011 17:22 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 mei 2011 17:18 schreef rotor het volgende:
De spelers van het Finse team zitten allemaal in de NHL.
Ok, maar doen de Verenigde Staten, Canada en Rusland ook met de sterkste ploeg mee? Ik heb zelf de indruk dat bijvoorbeeld de VS het WK niet echt zo serieus nemen en dat de NHL belangrijker gevonden wordt.


rotor
Usericon van rotor
Posted 14-05-2011 17:26 by rotor Profiel van rotor

Zou kunnen, zoveel weet ik er niet van.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2011 17:40 by bastianus Profiel van bastianus

Het schijnt dat heren bij ijshockey weleens ietwat onstuimig willen worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-05-2011 17:46 by stigma Profiel van stigma

Je kunt je kont niet keren of er is weer een rel.


Subtiel kamerolifantje


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 17:52 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 mei 2011 16:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je snapt(e) duidelijk niet wat ik dan bedoel.

Dat gevoel heb ik bij jou ook regelmatig.

quote:
Ik zal vast ook een keer zoiets gedaan hebben, daar hoef je echt niets voor op te zoeken. Maar het ging me erom dat jij niets anders doet dan dit soort dingen hier

Dat jij dat zo wilt zien prima, al denk ik dat je een groot deel van mijn posts dan verkeerd inschat/opvat, wat zomaar wederzijds kan zijn want het troll-level wat jij mij verwijt verwijt ik jou ook regelmatig, al uit ik dat niet, wat uitzonderingen daargelaten, door er op te reageren. En ondanks dat is er natuurlijk ook niemand die jou verplicht om op mijn posts te reageren
he. Andersom ook niet trouwens.

quote:
Onzin. In die post liep je nog steeds te miepen, met je 'haast ziekelijk'. Daarna zei je inderdaad dat als het klopte het wel knap was. Nou, dat GL mooi in zijn zak steken, de knappe ziekelijkerd die hij er rondloopt!

Je vat het dus verkeerd. Misschien was "haast ziekelijk" niet de juiste woordkeus, maar het was zeker niet negatief bedoeld zoals jij blijkbaar denkt. Je had moeten denken in de trant van "Ziek man, dat hij zoiets nog weet" wat je dus kunt vertalen als "Wow, knap dat hij zoiets nog weet".

quote:

Maak je geen zorgen, ik maak me niet druk




En anders kun je er altijd nog een topic over starten.


En dan gaan we nu weer aardig doen en het over nieuws hebben.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 17:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

anders hebben we het over een gesprek over een gesprek over een gesprek over een gesprek.
Leuk dat mensen voor zo ver bekend de enige zijn die recursie hebben, maar dan hoef je er niet zo mee op de koop te lopen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 18:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 mei 2011 17:52 schreef Forever After het volgende:
Je vat het dus verkeerd. Misschien was "haast ziekelijk" niet de juiste woordkeus, maar het was zeker niet negatief bedoeld zoals jij blijkbaar denkt. Je had moeten denken in de trant van "Ziek man, dat hij zoiets nog weet" wat je dus kunt vertalen als "Wow, knap dat hij zoiets nog weet".

Sorry, dan


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 18:24 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 mei 2011 18:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sorry, dan



Tenzij je nog moet rijden natuurlijk.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 18:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

hehehe

Is dat gevaarlijk dan, niet toch? (A)


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen